Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

[quote name='Rossini'']Achter de goal bij de Ultras zou ik niet komen te staan, de rest valt zeer goed mee idd. @Scifo; Iets gehoord/gelezen over een eventuele verhuur van Iseka naar Malinwa? :)[/QUOTE] Enkel wat in de pers staat. Zou wel goede zaak zijn. Jongen gaat toch weer niets van minuten maken anders.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij dan: Waasland-Beveren(T), Standard(U), Antwerp(U), Charleroi(T), Mechelen(T), Gent(U), STVV(U), Oostende(T):cab::cab::cab::cab::cab:

Dan Eupen(U)-Moeskroen(T)

en daarna Anderlecht(U)-Brugge(T) op 4 dagen.:cab::cab::cab::cab::cab::cab::cab:

Ocharme... Hopelijk slaap je nog vannacht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen leidt De Decker de eerste trainingen maar zijn we wel nog bezig met een nieuwe coach. Fantastische situatie weer :mrgy:

Ze hadden net zo goed de rechten aan VTM kunnen verkopen om er een serie van te maken: "Wie wordt de trainer van Antwerp?".

Soit, vanmiddag einde van de soap hopelijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

D'Onofrio TD, oké dan :cab:. Beste netwerk van België waarschijnlijk die man, ben benieuwd. De Decker T2, tja. Mocht van mij zeker blijven als hoofdcoach, maar als hij dit blijkbaar zelf ziet zitten is het prima voor mij. Iig goed dat hij blijft. Nu wel echt benieuwd naar de nieuwe trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch gemengde gevoelens. Brengt een groot netwerk mee en veel ervaring, maar ik heb het gevoel dat veel ex-vedetten uit binnen -en buitenland gehaald gaan worden. En het verleden heeft ons geleerd dat ex-vedetten niets presteren bij ons.

Geef mij maar jonge gasten die zich nog willen/moeten bewijzen in 1e klas, aangevuld met enkele ervaren modelprofs. Ma bon, we zien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch gemengde gevoelens. Brengt een groot netwerk mee en veel ervaring, maar ik heb het gevoel dat veel ex-vedetten uit binnen -en buitenland gehaald gaan worden. En het verleden heeft ons geleerd dat ex-vedetten niets presteren bij ons.

Geef mij maar jonge gasten die zich nog willen/moeten bewijzen in 1e klas, aangevuld met enkele ervaren modelprofs. Ma bon, we zien wel.

Idd... Ben benieuwd naar de coach, die Gheysens ziet het volgens mij echt (te?) groots

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andrijasevic zou naar Standard komen voor 3 miljoen + Milec. Heeft Gent afgewezen.

Verder wordt er ook nog onderhandeld met Pocognoli. Dompé vertrekt op huurbasis + aankoopoptie naar Amiens.

Goeie transfers. Renard kan eindelijk laten zien wat die kan. Bij ons ook goeie transferperiodes gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie transfers. Renard kan eindelijk laten zien wat die kan. Bij ons ook goeie transferperiodes gehad.

Geen fan van Pocognoli, maar in België wel bij de betere linksachter. Denk dat enkel Asare en Obradovic beduidend beter zijn.

Andrijasevic wel een behoorlijke soap. Gent doet er alles aan om hem binnen te halen (bod verhoogd naar 4,2 miljoen + privéjet gestuurd), maar Andrijasevic dreigt nu met zijn contract te verbreken omdat hij enkel naar ons wil. Zou in februari al zijn woord gegeven hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is die Vanlerberghe zijn beste positie eigenlijk?

En waar ligt zijn plafond denk je?

Ik vond hem nog het best als verdedigende middenvelder. Daar komt zijn loopvermogen nog het meest tot zijn recht. Als centrale verdediger maakt hij te veel concentratiefoutjes. Heeft bij ons ook niet elke wedstrijd in de basis gestaan. Valt dus nog te bezien of hij het bij jullie zal waarmaken. Ik zou op dit moment zeggen dat een topclub in België zijn plafond is. Blijft een gok en moet het nog echt bewijzen. Rits en El Messaoudi (als hij niet geblesseerd was) waren mijns inziens dit seizoen beter op de 8 en de 6. Maar hij bewees een goede back-up te zijn voor die laatste positie.

bewerkt door Malinwa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gerkens zou vandaag tekenen

Die 2de ronde CL kan ons niet meer ontglippen met dit raspaardje.

Heb het altijd jammer gevonden dat die moest vertrekken. Wilt waarschijnlijk paar jaartjes cashen+af en toe spelen en dan naar een ploeg genre Zulte waarschijnlijk.

Benson zou morgen eindelijk voorgesteld worden, samen met de nieuwe truitjes. Ook contractverlenging Buffel zou morgen officieel zijn.

Samatta waarschijnlijk naar Guangzhou Evergrande in China.

bewerkt door Jaspeeer123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel centrale middenvelders hebben die nu? Niet normaal zeg :D

Esiti, Neto, Rabiu, Verstraete B., Verstraete L., Schoofs R., Tekie, Dejaegere, Milicevic, Matton, Kubo, Andrijasevic en Marcq. 13 spelers voor 3 posities. :r

En dan komen Hubert, Lucas Schoofs en Poletanovic nog terug zeker?

bewerkt door Ehcos
Link naar opmerking
Deel via andere websites