TomFsoccer Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 16 minuten geleden zei Glenn08: Ik sta erachter als er een dwaling is tegen het reglement ja. Ik heb niks tegen het afkeuren van de goal. Maar als je als var een juiste beslissing gaat herzien omdat je de regels niet kent... Dan mag je daarop terecht gewezen worden ja. Dan zijn er toch verschillende andere fases 'voor interpretering vatbaar' qua beslissingen? Want zo'n type beslissingen heb ik er nog gezien hoor. Het is gewoon Calimero gedrag, met alle respect die ik altijd voor Genk heb gehad afgelopen jaren, dit is echt triest. Het is eigenlijk belachelijk dat we hier nog een soort van debat over kunnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari 25 minuten geleden zei TomFsoccer: Dan zijn er toch verschillende andere fases 'voor interpretering vatbaar' qua beslissingen? Want zo'n type beslissingen heb ik er nog gezien hoor. Het is gewoon Calimero gedrag, met alle respect die ik altijd voor Genk heb gehad afgelopen jaren, dit is echt triest. Het is eigenlijk belachelijk dat we hier nog een soort van debat over kunnen hebben. Tegen die beslissing is er geen klacht mogelijk natuurlijk. Maar oke, allereerst, voor mij moeten ze die wedstrijd niet herspelen. Je haalt als club meer uit een collectief onrechtvaardigheids gevoel, hebben we tegen Antwerp duidelijk kunnen zien, even die wij tegen de wereld mentaliteit. En een wedstrijd herspelen door een fout voelt inderdaad ook ergens niet goed. MAAR ik snap heel goed dat de club hier klacht in tegen dient, hebben ze in eerste instantie ook vooral gedaan om die VAR communicatie te horen. Als er in die VAR communicatie niets over Anderlecht spelers gezegd wordt, wat ik straf zou vinden aangezien ze rond Sor stonden, dan heb je imo ook geen poot om op te staan. Want dan gaat het om die interpretatie/menselijke fout. Maar zeggen ze bij de VAR wel iets over Anderlechtspelers, en laten ze toch niet hernemen dan kennen ze de regels gewoon niet. En je mag toch verwachten van mannen die net opslag gehad hebben dat ze de regels kennen? Dus ik ben niet mee in het hele 'nu open je de doos van pandora' verhalen. Dit is het ideale moment voor de Belgische voetbalwereld om die scheidsrechters eens goed onder de loep te nemen, want geef toe ze maken wel overdreven veel fouten in Belgie. Maar nog eens herspelen voelt fout, maar ik begrijp de club. Je kan hier al heel veel frustraties weghalen door die VAR communicatie gewoon na elke wedstrijd bekend te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Is deze disccusie er nu serieus weer? Om toch wat bij te dragen, en helaas dan weer in herhaling te vallen, wedstrijden herhalen badtumm tsh/opnieuw spelen slaat helemaal NERGENS OP. Is je reinste onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 17 uur geleden zei Glenn08: Tegen die beslissing is er geen klacht mogelijk natuurlijk. Maar oke, allereerst, voor mij moeten ze die wedstrijd niet herspelen. Je haalt als club meer uit een collectief onrechtvaardigheids gevoel, hebben we tegen Antwerp duidelijk kunnen zien, even die wij tegen de wereld mentaliteit. En een wedstrijd herspelen door een fout voelt inderdaad ook ergens niet goed. MAAR ik snap heel goed dat de club hier klacht in tegen dient, hebben ze in eerste instantie ook vooral gedaan om die VAR communicatie te horen. Als er in die VAR communicatie niets over Anderlecht spelers gezegd wordt, wat ik straf zou vinden aangezien ze rond Sor stonden, dan heb je imo ook geen poot om op te staan. Want dan gaat het om die interpretatie/menselijke fout. Maar zeggen ze bij de VAR wel iets over Anderlechtspelers, en laten ze toch niet hernemen dan kennen ze de regels gewoon niet. En je mag toch verwachten van mannen die net opslag gehad hebben dat ze de regels kennen? Dus ik ben niet mee in het hele 'nu open je de doos van pandora' verhalen. Dit is het ideale moment voor de Belgische voetbalwereld om die scheidsrechters eens goed onder de loep te nemen, want geef toe ze maken wel overdreven veel fouten in Belgie. Maar nog eens herspelen voelt fout, maar ik begrijp de club. Je kan hier al heel veel frustraties weghalen door die VAR communicatie gewoon na elke wedstrijd bekend te maken. Ik volg je helemaal dat het zuur is en verkeerd indien er in de VAR communicatie iets gezegd werd over de Anderlecht spelers. Echter heb ik gelezen dat er werd geluisterd naar de opnames en is er naar buiten gekomen dat er niets gezegd werd over Anderlecht, ze hadden het dus niet goed gezien/bekeken. Wat dus een menselijke fout is. Jarno Bertho kwam hier toen mee naar buiten en de dag erna werd beslist op basis van de opnames dat er niet ging worden herspeeld. Toen ging Genk in beroep en zodus is het in mijn ogen zeer bizar dat ze de beslissing terugdraaien wanneer er op duidelijke feiten is gebleken dat er een menselijke fout plaats heeft gevonden: ze hadden het simpelweg niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 6 minuten geleden zei TomFsoccer: Ik volg je helemaal dat het zuur is en verkeerd indien er in de VAR communicatie iets gezegd werd over de Anderlecht spelers. Echter heb ik gelezen dat er werd geluisterd naar de opnames en is er naar buiten gekomen dat er niets gezegd werd over Anderlecht, ze hadden het dus niet goed gezien/bekeken. Wat dus een menselijke fout is. Jarno Bertho kwam hier toen mee naar buiten en de dag erna werd beslist op basis van de opnames dat er niet ging worden herspeeld. Toen ging Genk in beroep en zodus is het in mijn ogen zeer bizar dat ze de beslissing terugdraaien wanneer er op duidelijke feiten is gebleken dat er een menselijke fout plaats heeft gevonden: ze hadden het simpelweg niet gezien. Zou zoals ik nu lees gaan over het ding dat de VAR niet wist dat ze die van Anderlecht ook moesten beoordelen. Dus dat ze het reglement eigenlijk toch niet kenden. Maar ik vond het ook een verrassende/rare uitkomst dat we nu wel gelijk kregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Voor tegen de regerend kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari De arbitrage was wel erg op de hand van de kampioen. Maar de 3 punten zijn er. Op naar Charleroi woensdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Kan niet wachten op alle memes als Anderlecht gewoon die wedstrijd opnieuw wint tegen Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari (bewerkt) Wat was het weer matig gisteren ondanks het gelijkspel. Verschaeren vertraagt op die positie veel te veel het spel van Anderlecht en maakt teveel de foute beslissing in balbezit. Dreyer is geen buitenspeler maar moet centraal in steun van de aanvaller zwerven en Arnstad... laat dan daar iemand uit de jeugd spelen die wel die positie gewoon is of kies voor een andere formatie. Leoni werkt zich te pletter maar in elke goede topclub staat die niet in de basis. Angulo liet wel goede dingen zien en die heeft wel progressie gemaakt tegenover vorig seizoen. 29 januari bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 55 minuten geleden zei Aaron21: Kan niet wachten op alle memes als Anderlecht gewoon die wedstrijd opnieuw wint tegen Genk. Wat hoop ik hier inderdaad op. Dan kunnen we dit allemaal ook achter de rug laten. 31 minuten geleden zei Lensherr: Wat was het weer matig gisteren ondanks het gelijkspel. Verschaeren vertraagt op die positie veel te veel het spel van Anderlecht en maakt teveel de foute beslissing in balbezit. Dreyer is geen buitenspeler maar moet centraal in steun van de aanvaller zwerven en Arnstad... laat dan daar iemand uit de jeugd spelen die wel die positie gewoon is of kies voor een andere formatie. Leoni werkt zich te pletter maar in elke goede topclub staat die niet in de basis. Angulo liet wel goede dingen zien en die heeft wel progressie gemaakt tegenover vorig seizoen. Over Leoni ben ik niet helemaal akkoord. Vind dat die wel degelijk veel brengt. Ik vond zelfs dat Verschaeren had gewisseld moeten worden en niet Leoni, dat begreep ik niet goed. Leoni heeft al genoeg kwaliteit laten zien en brengt een prima balans. Verschaeren daarentegen giert nog steeds op zijn vroegere potentieel, die komt er echt niet door, te weinig en misschien best om even op te cashen denk ik. Wat vind je van Dolberg? Is toch de minste spits van alle topclubs helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Toch bezit die heel veel kwaliteiten maar zijn niveau is in dalende lijn sinds de geboorte van zijn kind lijkt me. Volgens mij beleefd die zware nachten ofzo. En dat Verschaeren het spel zo op houd helpt ook niet om een spits in stelling te brengen. Sindsdien is het ook achteruit gegaan met Dolberg. Leoni zal altijd een degelijke wedstrijd spelen vanwege zijn inzet maar het is ook geen bepalende speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Misschien toch even niet vergeten dat Verschaeren een erg lange en zware blessure achter de rug heeft? Lijkt me niet onlogisch dat hij nog niet erg constant presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 2 minuten geleden zei DGremlin: Misschien toch even niet vergeten dat Verschaeren een erg lange en zware blessure achter de rug heeft? Lijkt me niet onlogisch dat hij nog niet erg constant presteert. Volgens mij is het inderdaad logisch dat hij een terugval kent, want na zijn blessure was hij wel echt heel goed. Dat het nu even wat minder gaat, was een kwestie van tijd. Komt er wel terug door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 54 minuten geleden zei DGremlin: Misschien toch even niet vergeten dat Verschaeren een erg lange en zware blessure achter de rug heeft? Lijkt me niet onlogisch dat hij nog niet erg constant presteert. Op zijn manier van spelen speelt die niet ondermaats. Maar zijn stijl komt het eindresultaat naar de aanval niet ten goede. Vorig jaar werkte dat goed omdat er een spits stond die met de rug naar doel speelde maar Dolberg is een andere type speler dan Slimani. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Iemand hier interesse in een kaartje voor Luik - Antwerp? 15 euro voor een lange zijde ticket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Zie nu op ziggo de 1-0 van Eupen ( zit zelf achter het andere doel dus was lastig te zien ) maar waarom moest de scheids via de VAR de treffer goed keuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 7 minuten geleden zei Djurovski: Zie nu op ziggo de 1-0 van Eupen ( zit zelf achter het andere doel dus was lastig te zien ) maar waarom moest de scheids via de VAR de treffer goed keuren? Ik denk dat er twijfel was of de keeper misschien een hand op de bal had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Ik zie niks fout iig. Helaas nog weinig beelden op youtube. Persconferentie is wel genieten om terug te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 3 minuten geleden zei Djurovski: Ik zie niks fout iig. Helaas nog weinig beelden op youtube. Persconferentie is wel genieten om terug te kijken De VAR ook niet, want de treffer telde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 4 minuten geleden zei FlyD: De VAR ook niet, want de treffer telde Wat mijn punt over de klote arbitrage weer sterkt. Overigens wel terechte penal voor Antwerp. Benieuwd of zoon nog altijd shirt wilt van Jason Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 10 minuten geleden zei Djurovski: Wat mijn punt over de klote arbitrage weer sterkt. Overigens wel terechte penal voor Antwerp. Benieuwd of zoon nog altijd shirt wilt van Jason Een treffer die terecht goed gekeurd wordt als teken van klote arbitrage? Bij Eupen sowieso shirtje van Palsson! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 10 uur geleden zei TomFsoccer: Wat hoop ik hier inderdaad op. Dan kunnen we dit allemaal ook achter de rug laten. Over Leoni ben ik niet helemaal akkoord. Vind dat die wel degelijk veel brengt. Ik vond zelfs dat Verschaeren had gewisseld moeten worden en niet Leoni, dat begreep ik niet goed. Leoni heeft al genoeg kwaliteit laten zien en brengt een prima balans. Verschaeren daarentegen giert nog steeds op zijn vroegere potentieel, die komt er echt niet door, te weinig en misschien best om even op te cashen denk ik. Wat vind je van Dolberg? Is toch de minste spits van alle topclubs helaas. Have you met Tolu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 26 minuten geleden zei FlyD: Een treffer die terecht goed gekeurd wordt als teken van klote arbitrage? Bij Eupen sowieso shirtje van Palsson! Scheids keurde hem af he.. 8 minuten blessuretijd. Vrije trap in minuut 100 Nee shirtje Jason! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 16 minuten geleden zei Glenn08: Have you met Tolu? Het ging over topclubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari https://sporza.be/nl/2024/01/30/hek-is-van-de-dam-rwdm-wil-match-tegen-kv-mechelen-herspelen-na-aanzienlijke-dwaling~1706612661029/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten