Bogatyr Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 @KayDeManaager @DGremlin @Djurovski @SpartaPiet Herinnering Pronostiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 3 uur geleden zei Bogatyr: @KayDeManaager @DGremlin @Djurovski @SpartaPiet Herinnering Pronostiek. Done Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 In de tweede divisie zal Dieumerci Mbokani vandaag nog tekenen in mijn gemeente, bij SK Beveren. Wel leuke transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 Beveren is meteen titelkandidaat dan lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Had verwacht dat Antwerp met grotere cijfers zou winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Had verwacht dat Antwerp met grotere cijfers zou winnen. ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Ik vraag me vooral af hoe ze bij Antwerp al die spelers tevreden gaan houden zonder Europees voetbal. Erg grote kern toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 38 minuten geleden zei Kami: Ik vraag me vooral af hoe ze bij Antwerp al die spelers tevreden gaan houden zonder Europees voetbal. Erg grote kern toch? Met garantie op CL voetbal moet dit wel lukken denkik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 Garantie? Welke garantie? Ze zijn nog lang geen kampioen. Plus, de kampioen zal een kwalificatieduel moeten spelen om in de groepsfase van de CL te raken. Antwerp zal geen reekshoofd zijn in die loting denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 53 minuten geleden zei Kami: Garantie? Welke garantie? Ze zijn nog lang geen kampioen. Plus, de kampioen zal een kwalificatieduel moeten spelen om in de groepsfase van de CL te raken. Antwerp zal geen reekshoofd zijn in die loting denk ik? Neen, maar mochten ze dit seizoen kampioen spelen kunnen ze CL halen he. Mss dat dat het grote deel kan overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Ai ai Zulte-Waregem. Exit Leye? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 ja dacht na de match hetzelfde. kan toch niet meer lang duren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Zouden ze beter nu doen dan, want op Westerlo en thuis tegen Leuven gaan ze volgens mij ook geen punten pakken. Wel drama promo voor mij zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 @Bingbangboem nonkel van mijn vriendin is hevige supporter van Mechelen en hij zei dat ze al bezig zijn met Peter Maes, klopt dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 34 minuten geleden zei Bogatyr: @Bingbangboem nonkel van mijn vriendin is hevige supporter van Mechelen en hij zei dat ze al bezig zijn met Peter Maes, klopt dit? Dat gaan ze toch niet doen? Onder Vrancken speelden ze aantrekkelijk en vrij aanvallend voetbal. En dan wil je nu met grotendeels dezelfde spelers countervoetbal onder Maes gaan spelen? Zou weer van weinig consistentie en visie getuigen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Ik zou Steven Defour wel een leuke optie vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 4 uur geleden zei DGremlin: Dat gaan ze toch niet doen? Onder Vrancken speelden ze aantrekkelijk en vrij aanvallend voetbal. En dan wil je nu met grotendeels dezelfde spelers countervoetbal onder Maes gaan spelen? Zou weer van weinig consistentie en visie getuigen.. Inderdaad. En denk met de zaak propere handen aka Veljkovic ook niet echt optimaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Heerlijke actie van Raskin zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Union was niet best. Gelukkige overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Gvd, ongelukkige speeldag met de prono deze week. Anderlecht weet ook weer wat winnen is En dacht niet dat Brugge zou verliezen met 3.0. lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 (bewerkt) Enorm slechte ronde deze speeldag. Kay heeft zijn achtervolging al ingezet :p @TomFsoccer JDM, @KayDeManaager en mezelf kregen de hoogste scores. Waren weer enorm verrassende scores zoals Standard tegen Brugge en Antwerp - Seraing ging moeizamer als verwacht. Jullie hebben nu door de interland periode nog 11 dagen voor je volgende pronostiek! Succes! @FlyD @Aaron21 @SpartaPiet @DGremlin @Djurovski @ElMarcos 19 september 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Wat een triestige speeldag zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 Ai dat was niet best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 23 uur geleden zei Bogatyr: @Bingbangboem nonkel van mijn vriendin is hevige supporter van Mechelen en hij zei dat ze al bezig zijn met Peter Maes, klopt dit? Toogpraat naar alle waarschijnlijkheid. Maes is al lange tijd een vaste klant bij thuismatchen ADK, dat zal zulke roddels wel voeden. @DGremlin Het voetbal van Vrancken heeft de sportieve leiding al opgegeven zodra ze voor Buijs kozen. Het blijft een onbegrijpelijke beslissing. Die man past niet bij onze club, op elk vlak. Defour weet ik niet of hij er zelf voor open staat, ik betwijfel het. Van mij mag zelfs De Boeck out of all people overnemen van Buijs. En nog liefst zo snel mogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 12 minuten geleden zei Bingbangboem: Toogpraat naar alle waarschijnlijkheid. Maes is al lange tijd een vaste klant bij thuismatchen ADK, dat zal zulke roddels wel voeden. @DGremlin Het voetbal van Vrancken heeft de sportieve leiding al opgegeven zodra ze voor Buijs kozen. Het blijft een onbegrijpelijke beslissing. Die man past niet bij onze club, op elk vlak. Defour weet ik niet of hij er zelf voor open staat, ik betwijfel het. Van mij mag zelfs De Boeck out of all people overnemen van Buijs. En nog liefst zo snel mogelijk. Ik dacht het al hoor! Voor mij Buijs zo snel mogelijk buiten. Is er geen type Vrancken meer vrij ergens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten