cimbomcu Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Is er een website waar ik vanuit Nederland de samenvattingen van de Belgische competitie kan zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Is er een website waar ik vanuit Nederland de samenvattingen van de Belgische competitie kan zien? Ben niet zeker, maar je kan toch maar eens proberen http://nieuws.vtm.be/stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Hanni doet het al na 2 minuten! [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=26696]Bingbangboem[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Schande dat het niet op een open net te zien is en ik nu op zo'n crappy stream moet kijken, maargoed. Hanni (d) Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Magistrale speler die Sofiane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Magistrale speler die Sofiane Inderaad Misser van het jaar nu al op z'n naam :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Schande dat het niet op een open net te zien is en ik nu op zo'n crappy stream moet kijken, maargoed. Hanni (d) Lekker hoor. Die 3de voorronde wordt zelden uitgezonden. Kan 'm zelf wel kijken op proximus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Die 3de voorronde wordt zelden uitgezonden. Kan 'm zelf wel kijken op proximus. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150727_01792877 Vorig jaar kon het nochtans wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Standard het jaar ervoor niet tegen Panathinaikos. En enkele jaren terug tegen Zurich ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Dus alleen als Club moet spelen. Hm. Ik denk dat we iets op het spoor zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Prima goal van de Youri. Aight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Belangrijk dit tweede doelpunt uit! Derde trap van Youri van afstand denk ik, zat er al twee keer bijna in en nu is het van dat. Krijgt die vrijheid wel van de coach lijkt mij om meer op doel te trappen, was in de voorbereiding ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Wil niets afdoen aan de prima prestatie van Anderlecht, maar dit Rostov is toch ook allesbehalve een wereldploeg zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Haha, wat een domme fout. Om je zo te laten ringeloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Klopt, had wel meer verwacht van deze ploeg. Waren ook bijna kampioen vorig seizoen dus dan verwacht je toch iets. Dwaze 2-2 nu wel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 juli 2016 Share Geplaatst 26 juli 2016 Geen slechte eerste pot voor Weiler, resultaat ook gewoon prima. Ingestudeerde corner is natuurlijk meteen een mooie binnenkomer, verder nog niet zoveel lijn te zien maar dat is ook logisch natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Boilesen wordt genoemd als LB-kandidaat bij Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Raman wss naar Standard :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Jup, samen met Mbenza.... Ik kijk hoe langer hoe minder uit naar het komende seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Geen slechte eerste pot voor Weiler, resultaat ook gewoon prima. Ingestudeerde corner is natuurlijk meteen een mooie binnenkomer, verder nog niet zoveel lijn te zien maar dat is ook logisch natuurlijk. Na 4 weken en met deze kern kan je niet veel meer verwachten. Ben ook wel vrij positief. Toch een intentie tot druk naar voren. Middenveld werkt beter dan heel het vorig seizoen, veel mensen in de 16 ook. Wat me vooral bevalt is dat hij aangaf in de krant dat hij nog een LB, LCB en een spits wil en dat in de wedstrijd opnieuw duidelijk bleek dat dat inderdaad de zwakste schakels zijn. Hij ziet het dus wel. Qua spelers kan je ook nog niet veel zeggen. Hanni viel zeker niet tegen. Die nieuwe Roemeen heeft wel amper een bal geraakt :cab: Nieuwe doelman moet er wel sowieso bij vind ik, echt totaal geen vertrouwen in Roef. En die verdediging is echt veel te zwak, vooral links. N'Sakala-Nuytinck zijn echt lachwekkend. Youri speelde een goeie pot, hopelijk houdt hij het vast, want vorig seizoen begon hij ook goed en we kennen het vervolg. Bewijst wel nogmaals hoe slecht Hasi eigenlijk is geweest. Die was vorig jaar rond deze tijd nog aan het trainen op zijn fameuze 442 ruit in functie van Ezekiel, die na de eerste competitiematch al in de vuilbak lag :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Nuytinck kan echt niet meer, nee. Die Roemeen moet zich nog wel aanpassen, hopelijk komt die er wel. Vind hem alleen wel traag ogen. Youri speelde goed ja, maar de echte grote man vond ik toch Dendoncker. Die speelde heel sterk, goed in recuperatie, kalm aan de bal. Geen slechte eerste wedstrijd van Weiler inderdaad. Heeft ook wel een chill schema om zijn team klaar te stomen met Kortrijk, STVV, Eupen en deze zaterdag als opening Moeskroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Na 4 weken en met deze kern kan je niet veel meer verwachten. Ben ook wel vrij positief. Toch een intentie tot druk naar voren. Middenveld werkt beter dan heel het vorig seizoen, veel mensen in de 16 ook. Wat me vooral bevalt is dat hij aangaf in de krant dat hij nog een LB, LCB en een spits wil en dat in de wedstrijd opnieuw duidelijk bleek dat dat inderdaad de zwakste schakels zijn. Hij ziet het dus wel. Qua spelers kan je ook nog niet veel zeggen. Hanni viel zeker niet tegen. Die nieuwe Roemeen heeft wel amper een bal geraakt :cab: Nieuwe doelman moet er wel sowieso bij vind ik, echt totaal geen vertrouwen in Roef. En die verdediging is echt veel te zwak, vooral links. N'Sakala-Nuytinck zijn echt lachwekkend. Youri speelde een goeie pot, hopelijk houdt hij het vast, want vorig seizoen begon hij ook goed en we kennen het vervolg. Bewijst wel nogmaals hoe slecht Hasi eigenlijk is geweest. Die was vorig jaar rond deze tijd nog aan het trainen op zijn fameuze 442 ruit in functie van Ezekiel, die na de eerste competitiematch al in de vuilbak lag :r Juiste analyse imo Roef heeft de eerste goal op z'n kap, ik vrees dat hij een overroepen talent is. Goeie tweede keeper, niet meer. Denswil overigens in verband gebracht met Fiorentina. Voor wat het waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Laten we nog even wachten met Roef, geef hem nog een aantal wedstrijden. Ik vertrouw wel op zijn kwaliteiten hoor, denk net dat die een vrij goed seizoen gaat keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Ik denk dat Anderlecht nog voor 31/08 een nieuwe keeper haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 27 juli 2016 Share Geplaatst 27 juli 2016 Genoeg wedstrijden in augustus die dat zullen bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten