Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Schande dat het niet op een open net te zien is en ik nu op zo'n crappy stream moet kijken, maargoed. Hanni (d) Lekker hoor.

Die 3de voorronde wordt zelden uitgezonden. Kan 'm zelf wel kijken op proximus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen slechte eerste pot voor Weiler, resultaat ook gewoon prima. Ingestudeerde corner is natuurlijk meteen een mooie binnenkomer, verder nog niet zoveel lijn te zien maar dat is ook logisch natuurlijk.

Na 4 weken en met deze kern kan je niet veel meer verwachten. Ben ook wel vrij positief. Toch een intentie tot druk naar voren. Middenveld werkt beter dan heel het vorig seizoen, veel mensen in de 16 ook.

Wat me vooral bevalt is dat hij aangaf in de krant dat hij nog een LB, LCB en een spits wil en dat in de wedstrijd opnieuw duidelijk bleek dat dat inderdaad de zwakste schakels zijn. Hij ziet het dus wel.

Qua spelers kan je ook nog niet veel zeggen. Hanni viel zeker niet tegen. Die nieuwe Roemeen heeft wel amper een bal geraakt :cab: Nieuwe doelman moet er wel sowieso bij vind ik, echt totaal geen vertrouwen in Roef. En die verdediging is echt veel te zwak, vooral links. N'Sakala-Nuytinck zijn echt lachwekkend.

Youri speelde een goeie pot, hopelijk houdt hij het vast, want vorig seizoen begon hij ook goed en we kennen het vervolg.

Bewijst wel nogmaals hoe slecht Hasi eigenlijk is geweest. Die was vorig jaar rond deze tijd nog aan het trainen op zijn fameuze 442 ruit in functie van Ezekiel, die na de eerste competitiematch al in de vuilbak lag :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuytinck kan echt niet meer, nee. Die Roemeen moet zich nog wel aanpassen, hopelijk komt die er wel. Vind hem alleen wel traag ogen. Youri speelde goed ja, maar de echte grote man vond ik toch Dendoncker. Die speelde heel sterk, goed in recuperatie, kalm aan de bal. Geen slechte eerste wedstrijd van Weiler inderdaad. Heeft ook wel een chill schema om zijn team klaar te stomen met Kortrijk, STVV, Eupen en deze zaterdag als opening Moeskroen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na 4 weken en met deze kern kan je niet veel meer verwachten. Ben ook wel vrij positief. Toch een intentie tot druk naar voren. Middenveld werkt beter dan heel het vorig seizoen, veel mensen in de 16 ook.

Wat me vooral bevalt is dat hij aangaf in de krant dat hij nog een LB, LCB en een spits wil en dat in de wedstrijd opnieuw duidelijk bleek dat dat inderdaad de zwakste schakels zijn. Hij ziet het dus wel.

Qua spelers kan je ook nog niet veel zeggen. Hanni viel zeker niet tegen. Die nieuwe Roemeen heeft wel amper een bal geraakt :cab: Nieuwe doelman moet er wel sowieso bij vind ik, echt totaal geen vertrouwen in Roef. En die verdediging is echt veel te zwak, vooral links. N'Sakala-Nuytinck zijn echt lachwekkend.

Youri speelde een goeie pot, hopelijk houdt hij het vast, want vorig seizoen begon hij ook goed en we kennen het vervolg.

Bewijst wel nogmaals hoe slecht Hasi eigenlijk is geweest. Die was vorig jaar rond deze tijd nog aan het trainen op zijn fameuze 442 ruit in functie van Ezekiel, die na de eerste competitiematch al in de vuilbak lag :r

Juiste analyse imo

Roef heeft de eerste goal op z'n kap, ik vrees dat hij een overroepen talent is. Goeie tweede keeper, niet meer.

Denswil overigens in verband gebracht met Fiorentina. Voor wat het waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites