Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Wat zegt de KBVB over WSB? Zo'n club kan toch nooit in het eerste acteren, die zouden hier in Nederland al niet eens mogen promoveren voordat zij al hun zaken op orde hebben. :cab:

Als ik vergelijk met de overname van ADO in Nederland.. de KNVB zou zo'n WSB met de grond gelijk maken voordat zij dergelijke contracten in handen hebben etc.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo raar is dat ook niet. Tuurlijk, beter dan nu kan en moet het met de huidige kern, maar topprestaties moet je nu ook niet gaan verwachten. Is gewoon een mix van te weinig talent en te weinig persoonlijkheid. Vooral dat laatste speelt een grote rol. Zo een Praet bijvoorbeeld is onbetwist titularis, gouden schoen en blonk uit in de CL en heeft gewoon 0,0 persoonlijkheid. Het zijn gewoon een bende jan lulletjes waarvan je elke match kan verwachten dat ze de boot ingaan.

Een Musonda hebben ze natuurlijk niet laten gaan he, die is gewoon vertrokken en Anderlecht kon daar weinig tot niets aan doen. Verder wel eens dat het aankoopbeleid een dikke flop is. Al heb ik op zich niets tegen het huren van een Rolando, Marin of Djuricic. Zijn gewoon risico's die wel te verantwoorden zijn. Alleen dat huren tijdens de winterstop is natuurlijk geen te best plan, laat die jongens toch op z'n minst de voorbereiding meedraaien.

Het huren van die spelers was ook niet gratis hoor... Zal hun ook wel een paar honderdduizenden euro gekost hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap staaltje competitievervaling weer. Eupen speelde met het slot op de deur op de Bosuil omdat ze wisten dat ze terug konden vallen op de licentieperikelen rond White Star. Zou toch allemaal niet mogen in een serieus voetballand.

Wel weer een titelkandidaat minder voor volgend seizoen dus daar ben ik niet rouwig om :p Nu Moeskroen nog naar de amateurs, OHL in eerste klasse en Dessel of Geel erbij en ik zie het weer helemaal zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zegt de KBVB over WSB? Zo'n club kan toch nooit in het eerste acteren, die zouden hier in Nederland al niet eens mogen promoveren voordat zij al hun zaken op orde hebben. :cab:

Als ik vergelijk met de overname van ADO in Nederland.. de KNVB zou zo'n WSB met de grond gelijk maken voordat zij dergelijke contracten in handen hebben etc.

Ik heb sowieso het idee dat de KBVB nog meer amateuristisch is dan de KNVB al is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites