Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Vanden Borre voorspelde het al in augustus/september, visionair _O_

Niets van kunnen zien, maar verrast me hoegenaamd niet.

Wel leuk dat er eindelijk eens wat reactie komt van die supporters die ettelijke uren van hun zondag verspillen aan die bende sukkeltjes. Werd tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus alsnog een grote kans dat Roeselare degradeert?

Ze hebben het in ieder geval niet meer in eigen handen, maar een makkelijke thuismatch tegen Coxyde en Lierse heeft toch een iets lastigere verplaatsing naar Virton.

Het zou me toch niet echt verbazen mocht Lierse punten laten liggen in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben het in ieder geval niet meer in eigen handen, maar een makkelijke thuismatch tegen Coxyde en Lierse heeft toch een iets lastigere verplaatsing naar Virton.

Het zou me toch niet echt verbazen mocht Lierse punten laten liggen in ieder geval

Had ook ergens weer gelezen dat Brussels zeker geen licensie krijgt. We zullen zien, zou wel jammer zijn dat ze er nu net uitvallen, al is het gewoon hun eigen fout. Paar weken geleden stonden ze er nog heel goed voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht wel dat Antwerp volgende week gaat winnen.

Wat vonden jullie trouwens van de rode kaart van Saief?

Het zag er erger uit dan dat het was. Rode kaart was gewoon gebaseerd op de manier hoe hij inkwam me dunkt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wou het net komen vragen, maar is blijkbaar al niet meer nodig. Tja, het is weer een ex-speler van Vreven dus ik hoop dat hij er iets van kan maken. Nu Gano net heeft bijgetekend vermoed ik dat Cerigioni gewoon tevreden zal moeten zijn met een plaats op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites