Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ongelofelijk. Match volledig onder controle, je had al 2-0 moeten voorstaan en dan haalt Gevaert plots de beste man op het veld en draaischijf Omolo eraf voor Jens 'paard van Troje' Naessens. Die kerel kan echt niks. En Lierse scoort dan uiteraard nog doordat Kudimbana een bal door de handen laat glippen.

Ze zijn er weer mee aan het spelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk. Match volledig onder controle, je had al 2-0 moeten voorstaan en dan haalt Gevaert plots de beste man op het veld en draaischijf Omolo eraf voor Jens 'paard van Troje' Naessens. Die kerel kan echt niks. En Lierse scoort dan uiteraard nog doordat Kudimbana een bal door de handen laat glippen.

Ze zijn er weer mee aan het spelen...

Van de kine vernomen dat Omolo zelf om zijn wissel had gevraagd .. Ik begreep er idd ook niks van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gent dat een beetje verder borduurt op de vorm van de laatste weken/maanden.

Vond ik nu ook weer niet, zo slecht hebben ze nu niet gespeeld. Alleen de efficiëntie ontbrak + Mili en Depoitre nogal uit vorm. Bij Mili zal dat meer komen omdat hij meer uit de verf komt tegen ploegen die voetballen. Depoitre zit teveel aan een transfer te denken... En Nielsen is een ramp qua uitverdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen efficientie ontbrak? Zoveel kansen heeft Gent niet gehad hoor. Die kansen van Zulte waren veel gevaarlijker. Enorm verschil dat Dejaegere niet meedoet, zag je al direct. Daarnaast vind ik die Deaux echt ook enorm matig, duelkracht enz valt nog mee maar voetballend komt ie ook tekort. Niveau is gewoon een stuk lager dan voor de winterstop, is ook niets mis mee na anderhalf jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Efficiëntie en laatste pass dan. Ik vond het heus niet zo slecht, Waregem kwam niet om te voetballen en focuste zich meer op het niet tegenkrijgen van een doelpunt. Tempo lag in ieder geval al hoger dan voor de play-offs. Deaux is wat traag, maar die zit er ook maar sinds de winter. Nog te vroeg om hem af te schrijven.

bewerkt door Messidona
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het niet gezien maar dat is ook wat ik ervan meekreeg. Dat Gent eerste helft geen enkele kans kon creeëren en eigenlijk 0-2 had moeten achterstaan. En dat ZW ook in de 2de helft nog makkelijk had kunnen scoren.

Toch ook weer Kums die scoorde trouwens, ik wil het echt eens zien als ze die een tijd zouden missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eerder het totaal omgekeerde gevoel, nuja zat in het stadion en geen beelden gezien. Stats tonen toch aan dat wij meer op doel geschoten hebben dan hun en meer balbezit hadden... Kums is een heerser, maar niet onvervangbaar. Vorig seizoen was ie 3 maanden geblesseerd voor de winter en dat ging ook. Natuurlijk liever met hem dan zonder hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie net dit passeren op de Facebook pagina van Antwerp.

Vanavond spelen onze buren van FCO Beerschot-Wilrijk een uitwedstrijd bij FC Luik. Door de plaatselijke politie en deheer Willy Demeyer, senator en burgemeester van de Stad Luik, wordt ons gevraagd onze supporters in te lichten over de geldende maatregelen. Het is namelijk verboden aan elke supporter uit het Antwerpse (dus ook voor onze fans) om de geldende combi-regeling te negeren. Er zijn geen supporters uit het Antwerpse die NIET in het bezit zijn van een combi-ticket voor deze match, toegelaten op het grondgebied van de Stad Luik in een perimeter van 4u voor tot 4u na de wedstrijd. Gelieve dit te respecteren.

:cab: dit kan toch niet legaal zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites