Ehcos Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Dominique'ske zeg. :( Veel te vroeg natuurlijk. Nooit zo vaak gevloekt op een trainer als onder zijn bewind (hij kon er toch ook echt vrij weinig van), maar een heel sympathieke en goedlachse man. Hoewel hij het grootste nadeel van Lucien was, heeft hij toch nog wel 'iets' betekend voor onze club. Rust zacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Met het verschil dat Naessens één van de grootste teleurstellingen binnen KV was. Op Volkov na natuurlijk ;c Was een drama... Véééél meer van verwacht. Techniek van een lantaarnpaal en ging geen luchtduels aan... Goh, dood aan geërgerd gisteren :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Goh, dood aan geërgerd gisteren :cab: Zal ook niet de laatste keer zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Buffel jongen :-D Edit: Zo, Karelis. Wederom sterke goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Goh. Wat een heerlijke goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Refaelov wat een baas : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Renard naar Standard :( Jammer dat deze fantastische TD ons verlaat. Wel typisch dat Standard achter de rug van KV gehandeld heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 februari 2016 Share Geplaatst 17 februari 2016 Van 't kaske naar de muur... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Belgische media weer ;e Gent wordt weggespeeld, maar kan nog milderen tot 2-3 omdat Wolfsburg met de handrem speelde op het einde: "Gent maakt nog kans" Alsjeblieft zeg, je moet dan al 0-2 gaan winnen in Duitsland. Not gonna happen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Natuurlijk gaan we daar nooit 0-2 gaan winnen, maar dankzij die 2 late goals nog wel tevreden naar huis gekeerd. Verliezen is geen schande op dit niveau, zolang ze er maar voor gevochten hebben. We zitten niet op ons beste niveau en Wolfsburg was gewoon een klasse sterker, die Draxler is een topper. We mogen terugkijken op een heel mooi Europees parcours, voor de geschiedenisboeken dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 "Zolang ze er maar voor gevochten hebben." Vind je dan dat ze dat gedaan hebben? Het is dat ze door 10 minuten vechten er 2 hebben gescoord, maar veel is er niet voor gevochten hoor. Je mag alles en iedereen op je blote knieën bedanken dat het niet 0-3 of 1-3 blijft. Omdat het dan nog 2-3 wordt kan je toch niet opeens een heel andere mening hebben over het spel gedurende de hele wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 "Zolang ze er maar voor gevochten hebben." Vind je dan dat ze dat gedaan hebben? Het is dat ze door 10 minuten vechten er 2 hebben gescoord, maar veel is er niet voor gevochten hoor. Je mag alles en iedereen op je blote knieën bedanken dat het niet 0-3 of 1-3 blijft. Omdat het dan nog 2-3 wordt kan je toch niet opeens een heel andere mening hebben over het spel gedurende de hele wedstrijd. Tja, ze werden overklast maar hebben toch zeker zich niet laten afslachten. En tja, door die laatste tien minuten ga je toch tevreden naar huis in tegenstelling tot het 0-3 moest gebleven zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Gohja overklast. Ik vind dat het eerder de fout van Gent was dan de sterkte van Wolfsburg hoor. Die verdediding van Gent is echt enorm matig. Zo veel persoonlijke fouten. Dan die 2de van Draxler is ook gewoon een foute pas van Neto, mag je nog tegen Wolfsburg of Westerlo spelen. Die verdediging van Gent is nog niet eens top 6 materiaal vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Geen top zes materiaal is nu ook wel overdreven hoor. Feit is wel dat er gisteren bij momenten wel matig verdedigd werd. Die pass van Neto kan bijvoorbeeld echt niet op dat niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Geen top zes materiaal is nu ook wel overdreven hoor. Feit is wel dat er gisteren bij momenten wel matig verdedigd werd. Die pass van Neto kan bijvoorbeeld echt niet op dat niveau. Nielsen, Gherson is toch gewoon matig. Mitrovic is wel goed voor Belgische normen, maar gisteren zag je ook al als het niveau een beetje hoger ligt dat ie er niet teveel van bakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Zo'n Nielsen speelt week na week dramatisch, ik begrijp écht niet waarom die zo zeker is van zijn plekje. Hij kan gewoon niet meer dan de gemiddelde verdediger in de Belgische tweede klasse :cab: Vitas was bijvoorbeeld wat mij betreft secuurder in z'n eerste wedstrijden voor ons en die heeft anderhalf jaar op de bank gezeten bij Gent... Mitrovic vind ik dan weer wel een goeie, al was die gisteren erg onzeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Met Nielsen en Gershon speelden we nochtans kampioen, ze zijn heus niet zo slecht. Nielsen is defensief gewoon degelijk tot goed, enkel zijn uitvoetballen is bij momenten dramatisch. En vergeet Asare niet, één van onze betere spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Dat Westerlo is ook echt drama, vind ik nog steeds de zwakste selectie van de pintjesleague Hoop straks dat die Wesley eens mag invallen. Hoor je wel goeie dingen over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Kampioeneuh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Godver Diaby, zal maand, anderhalve maand out zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Wesley (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Al meer laten zien in een kwartier dan Leandro in al z'n matchen, toptransfer (d) Ik heb er in ieder geval een veel beter gevoel bij dan bij Leandro in het begin, laten we hopen dat het uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Hij oogt meteen beter dan Leandro idd, natuurlijk is zoiets lastig zeggen na een korte invalbeurt, maar hij lijkt veel soepeler, technisch sterker ook. Bij Leandro heb ik nog nooit een moment gehad waar ik iets zag wat me zou kunnen doen denken dat het een topper wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Wesley (d) Lijkt me een zalige speler. Groot, sterk, snel en technisch zeer bekwaam. Superspits in wording lijkt me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Laten we nog niet te hard van stapel lopen ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten