Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dominique'ske zeg. :( Veel te vroeg natuurlijk. Nooit zo vaak gevloekt op een trainer als onder zijn bewind (hij kon er toch ook echt vrij weinig van), maar een heel sympathieke en goedlachse man. Hoewel hij het grootste nadeel van Lucien was, heeft hij toch nog wel 'iets' betekend voor onze club. Rust zacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk gaan we daar nooit 0-2 gaan winnen, maar dankzij die 2 late goals nog wel tevreden naar huis gekeerd. Verliezen is geen schande op dit niveau, zolang ze er maar voor gevochten hebben. We zitten niet op ons beste niveau en Wolfsburg was gewoon een klasse sterker, die Draxler is een topper. We mogen terugkijken op een heel mooi Europees parcours, voor de geschiedenisboeken dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Zolang ze er maar voor gevochten hebben."

Vind je dan dat ze dat gedaan hebben? Het is dat ze door 10 minuten vechten er 2 hebben gescoord, maar veel is er niet voor gevochten hoor. Je mag alles en iedereen op je blote knieën bedanken dat het niet 0-3 of 1-3 blijft. Omdat het dan nog 2-3 wordt kan je toch niet opeens een heel andere mening hebben over het spel gedurende de hele wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Zolang ze er maar voor gevochten hebben."

Vind je dan dat ze dat gedaan hebben? Het is dat ze door 10 minuten vechten er 2 hebben gescoord, maar veel is er niet voor gevochten hoor. Je mag alles en iedereen op je blote knieën bedanken dat het niet 0-3 of 1-3 blijft. Omdat het dan nog 2-3 wordt kan je toch niet opeens een heel andere mening hebben over het spel gedurende de hele wedstrijd.

Tja, ze werden overklast maar hebben toch zeker zich niet laten afslachten. En tja, door die laatste tien minuten ga je toch tevreden naar huis in tegenstelling tot het 0-3 moest gebleven zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gohja overklast. Ik vind dat het eerder de fout van Gent was dan de sterkte van Wolfsburg hoor. Die verdediding van Gent is echt enorm matig. Zo veel persoonlijke fouten. Dan die 2de van Draxler is ook gewoon een foute pas van Neto, mag je nog tegen Wolfsburg of Westerlo spelen. Die verdediging van Gent is nog niet eens top 6 materiaal vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen top zes materiaal is nu ook wel overdreven hoor. Feit is wel dat er gisteren bij momenten wel matig verdedigd werd. Die pass van Neto kan bijvoorbeeld echt niet op dat niveau.

Nielsen, Gherson is toch gewoon matig. Mitrovic is wel goed voor Belgische normen, maar gisteren zag je ook al als het niveau een beetje hoger ligt dat ie er niet teveel van bakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n Nielsen speelt week na week dramatisch, ik begrijp écht niet waarom die zo zeker is van zijn plekje. Hij kan gewoon niet meer dan de gemiddelde verdediger in de Belgische tweede klasse :cab: Vitas was bijvoorbeeld wat mij betreft secuurder in z'n eerste wedstrijden voor ons en die heeft anderhalf jaar op de bank gezeten bij Gent...

Mitrovic vind ik dan weer wel een goeie, al was die gisteren erg onzeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites