Rossini' Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Daar heb ik ook eens goed mee gelachen toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Oeps, daar was ik een van (h). Tja, je kan het niet altijd juist hebben. Doet het nu geweldig bij Standard. Ik was eerst ook niet echt fan van hem, maar zie dat hij wel z'n kwaliteiten heeft als trainer. Leuke ava trouwens [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Vergissen is menselijk zeker? :checkit: En thanks vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 2,5 miljoen voor die Schoofs. Is die gast echt zo'n talent misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Oeps, daar was ik een van (h). Tja, je kan het niet altijd juist hebben. Doet het nu geweldig bij Standard. Ik was eerst ook niet echt fan van hem, maar zie dat hij wel z'n kwaliteiten heeft als trainer. Leuke ava trouwens [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Je kan het altijd fout hebben over of iemand het gaat maken of niet hoor. Maar het was meer de mensen die zeiden dat hij een goed draaiend STVV verliet voor een Standard dat in problemen zit. Zei toen ook al wat moet Ferrera doen nadat aan het einde van het jaar Edmilson en Dompé weg zijn (nu ook nog eens Schoofs, dus het is helemaal leeg daar :r) en er dan geen grote club klaarstaat om je te halen? Dan kan het seizoen erop ineens een drama worden, waarna je dus weer begint van nul om jezelf op te werken naar een grote club. Standard zal altijd een grote club blijven in Belgie, ookal zouden ze dit seizoen geen playoff 1 halen. Als trainer zijnde van eender welke kleinere club, je kiest altijd voor Standard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 Ja, je hebt gelijk. Als nu ook nog Dutoit vertrekt, dan is het compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 25 januari 2016 Share Geplaatst 25 januari 2016 2,5 miljoen voor die Schoofs. Is die gast echt zo'n talent misschien? Nu 21 jaar, al 2 jaar kapitein en al meer als 100 matchen gespeeld voor STVV. Imo een potentiele topper voor de Belgische competitie, daarbuiten denk ik het niet. Overigens wel perfect gehandeld van Gent. Anticiperen op een vertrek van Kums volgend jaar en nu Schoofs al laten inwerken in het systeem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik volg Michiel omtrent Schoofs. Denk dat die het niveau van Kums wel kan halen als ie onder Hein kan werken. Want Kums is ook nu pas echt uitgegroeid tot topper in onze competitie. Heb ook nog steeds de indruk dat die in een niet-dominante ploeg veel minder tot z'n recht komt. Heeft dan veel fouten nodig (zag je ook in de eerste helft zondag waar Standard bij vlagen de betere was). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Bedrag zou een pak lager liggen dan 2,5 miljoen, lijkt me een goede deal voor Gent. Ik zie in Schoofs wel potentie, van Kums had niemand een tijd terug gedacht dat die de Belgische competitie zou ontgroeien. Grote vraag is eerder waarom STVV z'n spelers zo goedkoop laat gaan... El Messaoudi trouwens naar Mechelen, huur met aankoopoptie. Heeft vandaag al meegetraind en tekent vanavond of morgen een overeenkomst. We kunnen hem meteen gebruiken, want De Witte is geblesseerd, Cocalic viel zaterdag uit en volgens de laatste berichten heeft ook Vanlerberghe op training een blessure opgelopen. Spelers die van Lierse naar KV komen zijn tot nog toe altijd voltreffers geweest, dus ik zie het wel zitten ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 1 miljoen voor Schoofs wordt gezegd... + Raman uiteraard. En El Messaoudi, toptransfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Goede voetballer inderdaad die El Messaoudi. Blijf het zonde vinden dat die bij ons geen waardige kans kreeg. Ferrera zag het er blijkbaar niet in. Jammer, want zijn invalbeurten waren telkens goed te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160129_02097327 Ik schrik hier niet van, maar dit is toch echt weer klote voor ons. Speelde op een meer dan degelijk niveau en met de blessures van Cissé, Vanlerberghe, De Witte en Cocalic hebben we nu nog amper opties centraal achterin en op het middenveld. ;e Het wordt nog hopen dat El Messaoudi op tijd speelgerechtigd is en bovendien geen conditionele achterstand heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Verbaast me idd niet zo veel, serieus opgefokte schopper is het vaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Dat was ook publiek geheim hé. Al van verschillende Standard-supporters uit die regio gehoord die hem bezig zagen in het uitgaansleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Kan die Vitas er wat van, [MENTION=30186]Messidona[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Kan die Vitas er wat van, [MENTION=30186]Messidona[/MENTION];? Een beer van een vent, maar eigenlijk nooit een kans gekregen. Zit raar genoeg wel vaak bij de wedstrijdselectie. Kan er dus vrij weinig over zeggen. Hij zou dus beter af zijn bij Mechelen, toen Gent hem haalde was hij Servisch belofteninternational dus ik denk dat er toch wat in zit. Zijn fysiek heeft hij in ieder geval mee. Dan wel hopen dat Gent zelf nog een verdediger haalt of het gaat krap worden achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Club eerder deze week: "we halen geen Zuid-Amerikanen op dit moment, liever iemand die er direct staat" en vandaag: "Club stelt Braziliaanse spits Wesley Moraes voor" :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Djuricic : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Club eerder deze week: "we halen geen Zuid-Amerikanen op dit moment, liever iemand die er direct staat" en vandaag: "Club stelt Braziliaanse spits Wesley Moraes voor" :cab: Die is een partij goed, god. :< Zag hem op een jeugdtoernooi in Amsterdam een paar maanden terug. Speelde tegen Arsenal en ging echt als een beest tekeer. Absolute geweldenaar. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Aha, dan ben ik wel benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Wat was dit zeg de tweede helft :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Hoelang mag Hasi nog blijven vraag ik me af :-D Ben overigens wel benieuwd naar die Wesley. http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2559172 moh sukkeltje toch :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Toch apart om Valdes met haar en baard te zien, een compleet ander zicht :D Was wel meteen belangrijk vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Altijd hetzelfde met Malinwa dit seizoen. Kan het niet meer aanzien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Toch apart om Valdes met haar en baard te zien, een compleet ander zicht :D Was wel meteen belangrijk vandaag. Ja heeft een hele match zitten tijdrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten