Simonsav Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 El Ghanassy naar Oostende, lol. Draait je team zo goed, ga je die vent binnenhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Niet vergeten dat de euforie onder de Genk-supporters gewoon komt doordat we eindelijk van onze wandelvoetballers af lijken te geraken. Als ge al jaren zonder spits in uw kern zit en er gaan er dan (hopelijk) 2 bijkomen die er blijkbaar wel wat van kunnen is het normaal dat mensen enthousiast worden. Malinovskyi is btw een naam waarmee het Genkforum al een jaar volgespamd wordt door mensen die hem wel degelijk vaak bezig gezien hebben. We moeten nu niet verwachten dat Genk zomaar nog de top 3 haalt en met de vingers in de neus de beker wint, maar het ziet er nu iig al veel positiever uit dan na de zomermercato, ook naar volgend seizoen toe. Mja hebben ze in het Genkse dan zoveel tijd dat ze zelfs de Oekraïense competitie volgen? :huhu: Nee, jouw post kan ik wel volgen hoor. Iets realistischer dan die van Jasper. [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; wachten tot er iemand afkomt met "Als je die in het gareel kan houden heb je een topper". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Mja hebben ze in het Genkse dan zoveel tijd dat ze zelfs de Oekraïense competitie volgen? :huhu: Nee, jouw post kan ik wel volgen hoor. Iets realistischer dan die van Jasper. [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; wachten tot er iemand afkomt met "Als je die in het gareel kan houden heb je een topper". Ik denk dat Marcolinhoo het vooral over mij heeft :D Veel tijd heb je niet nodig als voetballiefhebber om geregeld een wedstrijd uit de Oekraïense competitie te kijken, en ik kijk nu eenmaal graag naar jonge talentvolle spelers uit andere competities. Ik heb hem (buiten de wedstrijden tegen Charleroi) afgelopen half jaar meer dan 10 wedstrijden bekeken. Talent en kwaliteiten als voetballer heeft hij enorm. De enige "twijfel" die er is rond Malinovskyi, is hoe hij zich kan aanpassen aan zijn eerste (buitenlandse avontuur). Hij is in ieder geval gemotiveerd om het te maken als voetballer. Helaas schat ik de kans dat we hem definitief kunnen kopen (Shakhtar gaat dat waarschijnlijk blokkeren) wel klein in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Samatta van de radar nu Karelis binnen is? Of beide? Genoeg spitsen zowaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 (bewerkt) Samatta van de radar nu Karelis binnen is? Of beide? Genoeg spitsen zowaar. Samatta helemaal niet van de radar zelfs. Ze verwachten sowieso dat dat dossier afgerond wordt tegen het einde van de transferperiode. Ik verwacht die eigenlijk heel snel in Genk. Genoeg spitsen is relatief natuurlijk. De Camargo is passé en moet eigenlijk buiten, Ünal zet de volgende stap niet en komt momenteel tekort. Kebano is geen spits (ook al werd hij de laatste tijd als spits uitgespeeld, bij gebrek aan andere opties). Dan blijft Karelis over... Samatta is zéker geen overbodige luxe dus. 13 januari 2016 bewerkt door Blauwbeer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Heeft toch al getekend voor na z'n contract? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Heeft toch al getekend voor na z'n contract? Klopt, maar dat loopt pas later af. Ze willen hem graag nu al erbij hebben om een extra optie te hebben, alsook met oog op volgend seizoen (zodat hij nu al rustig kan aanpassen). Volgens de laatste informatie zou dat zeer snel (morgen?) in orde komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Lierse SK fans hier op het forum die meer weten over Gildo Fernandes? Is op stage bij PSV, waar zn broertje (en toptalent) Leandro al speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Dat doelpunt van Karelis zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Ja zeg, van een binnenkomer gesproken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 15 januari 2016 Share Geplaatst 15 januari 2016 Nu is het wel duidelijk waarom Tshimanga niet in de ploeg hoort en waarom iedereen zo euforisch over Ruslan en Karelis is, helden! Nu Buffel nog uit de basis en Genk heeft een dikke ploeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 (bewerkt) En welke van deze 4 spelers heb je meer dan twee keer aan het werk gezien? Karelis misschien tegen Club en Standard, maar daar liet die nu ook geen enorme indruk na... Van de andere drie had, mensen die de match van Luhansk tegen Charleroi gezien hebben buiten beschouwing gelaten, wss nog niemand gehoord... Hater.:xd: Ik heb Karelis van begin September meermaals bekeken in zowel competitie als bekerwedstrijden en kan zijn kwaliteiten dus wel goed inschatten. Ook van Uronen heb ik een drietal matchen gezien met Finland. Panathinaikos heeft btw niet tegen Standard gespeeld dit jaar..... 16 januari 2016 bewerkt door Jaspeeer123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Hater.:xd: Ik heb Karelis van begin September meermaals bekeken in zowel competitie als bekerwedstrijden en kan zijn kwaliteiten dus wel goed inschatten. Ook van Uronen heb ik een drietal matchen gezien met Finland. Panathinaikos heeft btw niet tegen Standard gespeeld dit jaar..... Beweer ik ook niet. Dat was vorig jaar, waar hij 2x inviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Heylen rechtsback? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Prima combinatie van Gent zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Dit Anderlecht is echt armoe troef. Wat een baggerspelers en coach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Echt waardeloos, is toch te gek voor woorden... Er zit gewoon geen passie in de kleedkamer, geen sfeer of wil. En dat is iets dat van de coach moet komen denk ik, Hasi is gewoon te plat volgens mij. Dit is zelfs PO1 onwaardig hoe hier gespeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Welke pipo begint er nu ook met Tielemans op 6. En Praet als 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 En die Kara man, sorry maar elke keer ik kijk speelt die nog niet tweede klasse waardig met alle respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Dit was wel makkelijker voor Gent dan ik vooraf had gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Zwakste Anderlecht dat ik ooit heb bezig gezien. Deschacht is toch ook een wandelende grap, hoe heeft die zoveel punten gekregen bij de gouden schoen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Omdat het Anderlecht is. Zelfs op N'Sakala werd er gestemd, kun je nagaan :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Altijd dat overdreven gezeik op Deschacht ook, vond hem niet slecht vandaag. Er waren wel meerdere die echt niets waard waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 17 januari 2016 Share Geplaatst 17 januari 2016 Prima overwinning van Standard vandaag. Leuk voetbal met heel veel druk op de bal. Trebel als exponent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jebus4life Geplaatst 18 januari 2016 Share Geplaatst 18 januari 2016 STVV huurt anderhalf jaar Allan Rodrigues van Liverpool; hoor extreem veel goeds over die jongen dus ben benieuwd of dat echt zo'n supertalent is als m'n zegt. Heeft het seizoendseinde (laatste 8 matchen) bij de Finse kampioen meegemaakt waar hij alle matchen (waarvan de eerste als invaller) heeft gespeeld en toch 2 goals & 5 assists liet optekenen (heb ik van horen zeggen, te lui om het effectief na te kijken :D) Opvallend, Liverpool spreekt van een half jaar; STVV over anderhalf; hopen dat Pool zich vergist ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten