Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Misschien een beetje random; maar hoezo heeft Lestienne nog niet gedebuteerd in de nationale ploeg? In 2012 heeft hij er als buitenspeler zeventien in het netje gelegd in één seizoen. Zou toch best logisch zijn geweest als hij een keer in was gevallen in een oefenwedstrijdje? Dries Mertens speelde op dezelfde positie, niet de enige natuurlijk, maar toch. In Nederland zou en dergelijke speler gelijk Oranje halen, zeker als het een Ajacied was natuurlijk (maar dat is een andere discussie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ok, maar in 2012 was het geen wereldploeg natuurlijk. En dan schopt er iemand ziek veel in. Dan is het toch geen gek idee om hem op te roepen. Björn Vleminckx heeft op een vergelijkbaar niveau rond dezelfde tijd ook er een paar in gelegd en die heeft een keer of drie mee mogen doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triestig resultaat, maar goed. Opstelling trok weer niet op veel. Engels is toch bijlange nog niet klaar voor zo'n wedstrijd, Izquierdo heeft al lang niets goed meer gedaan en waarom Diaby als rechtsbuiten blijft spelen snap ik ook niet. En Simons, sja ... stopt die kerel eigenlijk na dit seizoen? Zal tijd worden.

Preud'homme heeft nog veel werk tegen de play-offs.

Waarom niet gewoon deze opstelling eigenlijk:

Bruzesse;

Meunier - Mechele - Duarte - De Bock

Claudemir - Vormer

Vazquez

Gedoz - Vossen - Refaelov

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triestig resultaat, maar goed. Opstelling trok weer niet op veel. Engels is toch bijlange nog niet klaar voor zo'n wedstrijd, Izquierdo heeft al lang niets goed meer gedaan en waarom Diaby als rechtsbuiten blijft spelen snap ik ook niet. En Simons, sja ... stopt die kerel eigenlijk na dit seizoen? Zal tijd worden.

Preud'homme heeft nog veel werk tegen de play-offs.

Waarom niet gewoon deze opstelling eigenlijk:

Bruzesse;

Meunier - Mechele - Duarte - De Bock

Claudemir - Vormer

Vazquez

Gedoz - Vossen - Refaelov

Gedoz is toch ook helemaal niets, kan me echt blauw ergeren. Raakt de laatste weken geen steen voorbij. Dan heb nog liever Izquierdo, al ben ik daar ook helemaal geen fan van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites