Simonsav Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Best zonde want Gent speelde gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 (bewerkt) Hoe goed is Kums geworden _O_ EDIT: Minder nieuws voor Lombaerts... Misschien nog niet eens zo slecht voor de Duivels (en Meunier?). 29 september 2015 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Echt jammer voor Gent, houden zich echt goed staande in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Misschien nog niet eens zo slecht voor de Duivels (en Meunier?). Hoezo? Kompany zou er al niet bij zijn en Vermaelen is ook geblesseerd. Dan zouden we Lombaerts toch goed kunnen gebruiken. Verdienstelijke match, Zenith legt miljoenen neer voor hun spelers maar speelt in eigen huis gewoon op de counter :cab: Offensief waren we te onmondig om aanspraak op iets meer te maken, toch tevreden over de match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Dan lijkt de kans me groter dat we tegen het grote Andorra misschien eens met offensieve backs spelen... :) Tenzij 'Lolo' z'n kans krijgt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 30 september 2015 Share Geplaatst 30 september 2015 Met Wilmots hoop ik nergens op qua spelsysteem. Leekens². Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Anderlecht :cab: wat een triestige wedstrijd seg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Is dit serieus :-D Zelden zo een opzichtige fout onbestraft zien worden, die scheidsrechter stond er nog eens met z'n neus op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Wat een belachelijke avond weer zeg Qarabag en Midtjylland ffs. Moet 6 op 6 zijn, maar allebei verloren, en hoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Mid heeft natuurlijk ook ''gewoon'' Southampton uitgeschakeld dus denk dat je iets te optimistisch bent ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 oktober 2015 Share Geplaatst 2 oktober 2015 Ja, want die Engelse teams schat ik allemaal zo hoog in ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Besiktas schakelde vorig seizoen ook Liverpool uit, waarna wij er van wonnen. Zegt dus helemaal niks. :) Heb zelf enkel het eerste uur gezien, daarna in slaap gevallen. Blijft triest dat je die penal niet krijgt, enorm wedstrijdbepalende beslissing was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vossen ;e Even dramatisch als MPH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vossen ;e Even dramatisch als MPH Niet alleen Vossen: Vanaken, De Bock en Simons zijn ook nergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vanaken is dan ook de meest overroepen voetballer in Belgie die vorig jaar bij Lokeren zelfs amper het verschil maakte, Simons is versleten en Bockie is ongelooflijk wisselvallig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Mooie save van Meunier ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Kums wil basisplek tegen Andorra denk ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 ff hattrick zegt hem :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 M'n pronostiek was 5-0, zal nog aardig in de buurt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 M'n pronostiek was 5-0, zal nog aardig in de buurt zijn. Preudhomme wisselen met Jankovic? (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Wat een goal zeg van Depoitre! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) Laat het uit die zielepoot wil ik nooit bij ons zien, al mag Janko wel naar ginder gaan Wat zou ik trouwens Foketje graag bij de RD zien 4 oktober 2015 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) Wat een zalige namiddag in de Ghelamco _O_ En Brugge "supporters" zijn het weer bont aan het maken :-D Met die gasten kun je toch ook niet buiten komen. 4 oktober 2015 bewerkt door Messidona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vond Gent eigenlijk niet eens zo goed. Komen makkelijk op 2-0 met 2 penals, oke, en daarna kun je rustig controleren en moet je niet meer zo nodig. Die kansen voor Pereira, Vossen en Vanaken in de eerste 20 minuten ofzo had je alle drie moeten scoren vind ik, op z'n minst toch twee daarvan. Maar het is al elke uitmatch hetzelfde verhaal met dat kansen missen. Tweede helft kan Gent met een paar simpele combinaties uitlopen en that's it. Vraag me af wat MPH hier verder mee gaat doen. Denk als we op termijn naar de basis van vorig jaar kunnen, dus met Rafa, Vazquez, Gedoz erin, dat we ons wel kunnen herpakken. Nu weet niemand nog wie wanneer gaat spelen of in welk systeem. Vanaken gaat ook serieus uit zijn pijp mogen komen, ik ben wel voorstander van jonge spelers alle kansen geven maar dan moet je wel vooruitgang tonen. Die Pereira ook nog geen grote fan van, waarom doe je Sutterke weg als je dan zo'n nieuwe lange gaat halen die nauwelijks een verbetering te noemen valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Snap sowieso niet waarom Pereira en Vossen gehaald zijn, dan had ik liever Oularé gehouden maar ja. Voorlopig zie ik 't zeer somber in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten