PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2015 Hier weer verder :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) Hier weer verder 7 januari 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 GPC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Morgen eerste bekerwedstrijd tegen een 5e-klasser, ONDO 1. Moet echt makkelijk te doen zijn, hebben er nog 4/5 spelers bij vanuit het eerste aangevuld met wat ervaren mannen van 2 en wat jonge kerels (zoals ik). Hopen op speelminuten op het middenveld of linksbuiten. Ik gok dat we de dubbele cijfers gaan halen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Waar speel je? Welke club bedoel ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Dan is dat een prima resultaat tegen een eerste klasser. Wat is je oorspronkelijke positie? Succes verder dit seizoen trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Hier ook morgen de eerste bekerwedstrijd. Hebben een matige voorbereiding gehad. Slechte resultaten tegen allemaal lager geklasseerde ploegen. Morgen tegen een ploeg die op hetzelfde niveau speelt, dus ben benieuwd in hoeverre dat goed gaat komen. [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; waar speel je? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Hier ook morgen de eerste bekerwedstrijd. Hebben een matige voorbereiding gehad. Slechte resultaten tegen allemaal lager geklasseerde ploegen. Morgen tegen een ploeg die op hetzelfde niveau speelt, dus ben benieuwd in hoeverre dat goed gaat komen. [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; waar speel je? :) Blauw Geel'38 in het 2e, dit wordt mijn eerste jaar in de senioren. Jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Blauw Geel'38 in het 2e, dit wordt mijn eerste jaar in de senioren. Jij? Aardig niveau! (Y) Ambities om bij het eerste te komen of? Ik bij CSVC uit Coevorden. Derde klasse Noord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Aardig niveau! (Y) Ambities om bij het eerste te komen of? Ik bij CSVC uit Coevorden. Derde klasse Noord. De ambitie is er zeker, er zal nog veel moeten gebeuren (slimmer worden, fysiek trainen en 5 kg afvallen) dan zal het er misschien ooit is in zitten. Moet natuurlijk eerst ongeveer 2 jaar wennen aan het seniorenvoetbal en door het meetrainen met het eerste kun je je wel optrekken aan het niveau van hun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Succes ermee! [MENTION=27962]JordiAFCA1[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Morgen op trainingskamp naar Terschelling met 1. Definitieve selectie moet nog bekend worden gemaakt, maar voorlopig zit ik er nog bij. Zal vast een mooi weekend worden. Wedstrijd en twee trainingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2015 Voor komend seizoen slechts 14 man bij ons team. Andere teams hebben 26 man maar willen/kunnen niemand afstaan. Zes beste spelers zijn naar hogere elftallen of andere verenigingen gegaan. Daar staan slechts twee nieuwe tegenover (inclusief [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION]; ). Hopen dat er nog wat bijkomt, anders kunnen we ons in november terugtrekken denk ik. Nou, we zijn met 18 nu. Denk dat 't genoeg moet zijn. Gelukkig maar. Morgen eerste pot voor de beker, hebben een combinatieteam met het vijfde. Gaan er nu alweer lui zeuren omdat ze maar een helftje spelen. Echt geen idee wie die gasten denken dat ze zijn ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Ben tien jaar keeper geweest, maar kon op training altijd wel heel makkelijk mee met partijtjes enzo, deed nooit onder in 4v4 of positiespelletjes. Toen ik eerstejaars B was bedacht ik eigenlijk dat voetballen wel leuker zou zijn. Toen als tweedejaars B spits geworden en meteen 20x gescoord en kampioen geworden (wel maar in de tweede klasse.) Toen in de A1 twee jaar spits/10 gespeeld, en vorig jaar in het tweede ook veel op die plekken. Vind op 10 eigenlijk leuker. Hehe precies t verhaal van een van mn beste vrienden. Vgm als eerstejaars B spits geworden en ondanks dat ie technisch niet heel goed meekan met positiespelletjes bijvoorbeeld is ie wel een hele goede spits, vooral doordat ie superslim dieploopt en afmaakt, ben wel benieuwd hoe ie het had gedaan als ie vanaf het begin veldspeler was geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 Zondag hier ook eerste bekerwedstrijd tegen ZIGO 2 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];. Na vier jaar met het vriendenteam dit jaar maar de stap gemaakt naar de selectie met nog een aantal jongens van de lagere seniorenteams. Vooral het 2e elftal was afgelopen jaar (en jaar ervoor) echt dramatisch en eigenlijk een schande voor de club. Dit jaar maar proberen daarmee om het kampioenschap mee te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Zondag hier ook eerste bekerwedstrijd tegen ZIGO 2 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];. Na vier jaar met het vriendenteam dit jaar maar de stap gemaakt naar de selectie met nog een aantal jongens van de lagere seniorenteams. Vooral het 2e elftal was afgelopen jaar (en jaar ervoor) echt dramatisch en eigenlijk een schande voor de club. Dit jaar maar proberen daarmee om het kampioenschap mee te spelen. Dat is wel een aardig team wat er nu staat, succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 Nou, we zijn met 18 nu. Denk dat 't genoeg moet zijn. Gelukkig maar. Morgen eerste pot voor de beker, hebben een combinatieteam met het vijfde. Gaan er nu alweer lui zeuren omdat ze maar een helftje spelen. Echt geen idee wie die gasten denken dat ze zijn ;e Marcel, Marcel, Zejlko. Dat zijn de gasten =D. Iig volgende week de 3 punten, dan is de vedette weer aanwezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 22 augustus 2015 Share Geplaatst 22 augustus 2015 2-0 winst vandaag tegen derdeklasser Neerbeek. Wij als promovendus dit seizoen in vierde klasse, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Gisteren met 1-2 gewonnen in de beker, prima overwinning, was terecht. We moeten wel meer gaan voetballen en de rust houden, teveel lange ballen/ballen zonder idee nog. Wel heerlijk gespeeld, stond linksmid en genoot echt. Stond vorig jaar rechtsback na altijd als middenvelder gevoetbald te hebben en dat ging niet altijd even goed. Ik mis de snelheid en ben gewoon niet zo sterk in verdedigen. Daarnaast wist ik in balbezit niet wat ik met de bal moest en dat gaat op het middenveld gelijk een stuk beter. Al had dat misschien ook met het niveau te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 23 augustus 2015 Share Geplaatst 23 augustus 2015 Dat is wel een aardig team wat er nu staat, succes. Aardig teampje ja jezus. Weten precies wat ze aan elkaar hebben en individueel ook paar sterke gasten er tussen. Met 1-10 over de knie gegaan. Nog met 1-2 gaan rusten en binnen 15 min na rust was het al 1-8 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Zaterdag 1e bekerwedstrijd gehad. Als 3e klasser thuis tegen een 5e klasser met 12-0 gewonnen. Lekker begin zo, zelf hattrick kunnen maken uit een penal, directe vrije trap en indirecte vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Waar speel je [MENTION=11800]Marcos[/MENTION]; Sinds dit jaar vast in het eerste elftal, spelen zelf vierde klasse. De voorbereiding op VC, 6 en op 10 gespeeld. Ging wel lekker en de trainer/coach ziet in mij een basisspeler dus dat is altijd lekker. 1e oefenwedstrijd 1-5 gewonnen van DIO Groningen zaterdag 1, 2e oefenwedstrijd 3-5 gewonnen 1 assist tegen Warffum zondag 1 en 3e oefenwedstrijd 3-1 verloren van Stadspark zondag 1. Afgelopen zondag niet meegedaan i.v.m last in beide knieën. Komende tijd vooral werken aan mijn bovenbeen spieren en dan zien we wel. Mijn team verloor zondag met 4-1 van Peize 1, die uitkomen in de tweede klasse. Zondag tegen Muntendam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Waar speel je [MENTION=11800]Marcos[/MENTION]; Sinds dit jaar vast in het eerste elftal, spelen zelf vierde klasse. De voorbereiding op VC, 6 en op 10 gespeeld. Ging wel lekker en de trainer/coach ziet in mij een basisspeler dus dat is altijd lekker. 1e oefenwedstrijd 1-5 gewonnen van DIO Groningen zaterdag 1, 2e oefenwedstrijd 3-5 gewonnen 1 assist tegen Warffum zondag 1 en 3e oefenwedstrijd 3-1 verloren van Stadspark zondag 1. Afgelopen zondag niet meegedaan i.v.m last in beide knieën. Komende tijd vooral werken aan mijn bovenbeen spieren en dan zien we wel. Mijn team verloor zondag met 4-1 van Peize 1, die uitkomen in de tweede klasse. Zondag tegen Muntendam! Noordwolde 1, jij ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Gisteren met het 2e een heerlijke bekerwedstrijd gespeeld tegen een 4e klasser (Stiphout Vooruit) We stonden binnen 20 minuten al met 3-0 voor (2 goals en 1 assist van mij). Vervolgens ben ik gewisseld in de 65e minuut nadat ik heel ongelukkig viel op mijn hoofd en daardoor ook even buiten bewustzijn was. Uiteindelijk nog 5-2 geworden (kwamen een paar jongen in van de A1 die er niet thuis horen, wanneer het blessureleed bij veel jongens van het 2e over is hebben we een prima team staan). We zijn nu dus wel door in de beker na de winst van gisteren en de 1-3 winst van afgelopen zaterdag. Aankomende zaterdag laatste wedstrijd tegen een 5e klasser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Haha heel herkenbaar. Zon 90 minuten lang opstomende tropische verrassing tegenover je. Wordt niemand vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten