Bolderbast Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Gister Oldboy gekeken en vond er niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november 14 uur geleden zei Bolderbast: Gister Oldboy gekeken en vond er niets aan. De originele Aziatische of de Amerikaanse remake? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Gister Paris, Texas in de bios gezien. Film uit de jaren 80. Was weer even verfrissend, zo'n oude film. Dat doe ik toch te weinig en zit een goede traagheid (en tragiek) in. Op naar meer van dit soort films. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november 17 uur geleden zei Roprop: De originele Aziatische of de Amerikaanse remake? De Aziatische. Was overigens ook totaal niet in de bui om zo'n soort film te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Prey (2022): Leuk, om een keer terug de tijd in te gaan met een Predator. Voor de rest is het een standaard film, met een voorspelbare eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Small Things Like These Cillian Murphy, ijzersterk. De rest van de film eigenlijk niet boeiend genoeg naar mijn mening. Erg traag, moeite om wakker te blijven. 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Onlangs Stand by Me gezien. Prachtige film. Wat mij betreft een meesterwerk en dat werd nog eens afgetopt met mijn favoriete nummer aller tijden (gelijknamig aan de titel van de film uiteraard) over de end credits. Zou iedereen deze film van harte aanbevelen. 10/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december The Descendants (2011): Een hardwerkende landbaron probeert weer de zorg en connectie met zijn dochters te krijgen, nadat zijn vrouw zwaargewond in het ziekenhuis terecht komt. Meer geheimen komen naar boven en de hoofdpersoon begint meer na te denken over zijn besluit om het familiegrond te verkopen. Dit is wel z'n typische film, dat door de kwaliteit van de hoofdrolspelers (George Clooney en Shailene Woodley) een flinke boost krijgt. Het is amper een comedy te noemen, maar dat maakt het verhaal juist wat sterker. Een ruimvoldoende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december The Forever Purge (2021) The Purge is weer terug in de V.S. en dat gaan ze merken. Er komt een groep in verzet tegen de gevestigde orde, want deze groep wil dat the Purge altijd doorgaat. De hoofdrolspelers proberen te vluchten naar Mexico om daar veilig te zijn. Verloop van de film was te verwachten, maar prima om een keertje te kijken. Verwacht er voor de rest niet zoveel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december (bewerkt) Op 2-12-2024 om 18:52 zei FMNOOB: The Forever Purge (2021) The Purge is weer terug in de V.S. en dat gaan ze merken. Er komt een groep in verzet tegen de gevestigde orde, want deze groep wil dat the Purge altijd doorgaat. De hoofdrolspelers proberen te vluchten naar Mexico om daar veilig te zijn. Verloop van de film was te verwachten, maar prima om een keertje te kijken. Verwacht er voor de rest niet zoveel van. Benieuwd of de filmserie binenkort een disclaimer moet gaan toevoegen, elke overeenkomst met de werkelijkheid is toeval. Dinsdag at 12:29 bewerkt door Wolf_pd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst Dinsdag at 18:32 Share Geplaatst Dinsdag at 18:32 The Banshees of Inisherin (2022) Had veel goeds over deze veel gehoord, dus ook maar eens kijken. Ondanks, dat het verhaal simpel lijkt. Blijft het je boeien. De acteurs leveren goed werk en leuk om dit eiland te zien. Hoewel, de regisseur de droefenis en armoede uit die periode wil vertellen, zien de kleding en huizen van de inwoners er top uit. Voor mij een goede film, maar niet eentje die je snel weer aanzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten