Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Film Topic

Kyrill

Aanbevolen berichten

Onlangs Stand by Me gezien. Prachtige film. Wat mij betreft een meesterwerk en dat werd nog eens afgetopt met mijn favoriete nummer aller tijden (gelijknamig aan de titel van de film uiteraard) over de end credits. Zou iedereen deze film van harte aanbevelen. 

10/10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Descendants (2011):  Een hardwerkende landbaron probeert weer de zorg en connectie met zijn dochters te krijgen, nadat zijn vrouw zwaargewond in het ziekenhuis terecht komt. Meer geheimen komen naar boven en de hoofdpersoon begint meer na te denken over zijn besluit om het familiegrond te verkopen.

Dit is wel z'n typische film, dat door de kwaliteit van de hoofdrolspelers (George Clooney en Shailene Woodley) een flinke boost krijgt. Het is amper een comedy te noemen, maar dat maakt het verhaal juist wat sterker. Een ruimvoldoende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Forever Purge (2021)

The Purge is weer terug in de V.S. en dat gaan ze merken. Er komt een groep in verzet tegen de gevestigde orde, want deze groep wil dat the Purge altijd doorgaat. De hoofdrolspelers proberen te vluchten naar Mexico om daar veilig te zijn.  

Verloop van de film was te verwachten, maar prima om een keertje te kijken. Verwacht er voor de rest niet zoveel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-12-2024 om 18:52 zei FMNOOB:

The Forever Purge (2021)

The Purge is weer terug in de V.S. en dat gaan ze merken. Er komt een groep in verzet tegen de gevestigde orde, want deze groep wil dat the Purge altijd doorgaat. De hoofdrolspelers proberen te vluchten naar Mexico om daar veilig te zijn.  

Verloop van de film was te verwachten, maar prima om een keertje te kijken. Verwacht er voor de rest niet zoveel van.

Benieuwd of de filmserie binenkort een disclaimer moet gaan toevoegen, elke overeenkomst met de werkelijkheid is toeval.

bewerkt door Wolf_pd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Banshees of Inisherin (2022)

Had veel goeds over deze veel gehoord, dus ook maar eens kijken. Ondanks, dat het verhaal simpel lijkt. Blijft het je boeien. De acteurs leveren goed werk en leuk om dit eiland te zien. Hoewel, de regisseur de droefenis en armoede uit die periode wil vertellen, zien de kleding en huizen van de inwoners er top uit. Voor mij een goede film, maar niet eentje die je snel weer aanzet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites