Sanel Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Wat heeft die Balotelli eigenlijk daadwerkelijk gepresteerd? Niet zo veel bijzonder veel toch? Hij heeft goede periodes gehad bij zowel City als Milan, verder was hij natuurlijk op het vorige EK formidabel. Alleen heb ik zo'n idee dat mensen alleen naar zijn fouten kijken en een enorme afkeer tegen hem hebben vanwege zijn gedrag waardoor goede prestaties niet eens meer geapprecieerd worden. Als ik denk aan zijn wedstrijden op het EK en bij Liverpool zie je een wereld van verschil. Bij Liverpool liep hij er enorm ongeïnteresseerd bij, spelers veel meer provoceren dan normaal etc. Op het EK zag je dat hij echt iets wil bereiken en dat ligt toch echt wel aan mentaliteit lijkt me, kan me niet herinneren dat hij iemand provoceerde toen. Ik vraag me af hoe anderen hier zouden reageren als je al vanaf minuut 1 word bespuugd in heel Engeland. Dat vind ik een beetje dezelfde als 'ik heb havo gedaan, maar als ik m'n best had gedaan had ik ook m'n vwo kunnen halen.' ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Zoals de Oosterburen zouden zeggen: TRANSFER-HAMMER! Bedrag tussen de 74 en 80 miljoen. Guten Morgen. Aguero, De Bruyne, Silva, Sterling, Navas, Nasri :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Navas mag je wel uit dat lijstje halen. Nasri zit nu ook al altijd wissel dus daar zal De Bruyne ook weinig concurrentie van ondervinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 80m voor die vent ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Wie heeft Wolfsburg nu op het oog om hem te vervangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Wie heeft Wolfsburg nu op het oog om hem te vervangen? Praet zou voor 10 mil overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Lex Immers lijkt me een uitstekende investering voor een club als Wolfsburg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ken ik niet zo goed. Is dat ook wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; Wie heeft Wolfsburg nu op het oog om hem te vervangen? Denk dat ze, alsnog, voor Ziyech gaan. Praet van Anderlecht wordt ook genoemd. Staat in ieder geval nog niks op BILD, Kicker of waar dan ook. Maar dat lijkt me het meest voor de hand liggende. Of ze gaan de portemonnee trekken, kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Hm, Ziyech. Daar zal Randy blij van worden. Ben wel benieuwd hoeveel Wolfsburg daarvoor wil betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ergste is nog dat City hem niet eens echt nodig heeft.. Absoluut mee eens. Ik snap echt niet wat sommige topclubs toch bezielen. Waar gaan ze 'm zetten trouwens? Je hebt nu Sterling - Silva - Navas. Drie spelers die op hun beste positie spelen. Als De Bruyne erbij komt, moet wss Navas banken, maar dan krijg je dus of Silva of De Bruyne die niet op hun beste positie staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Denk dat ze, alsnog, voor Ziyech gaan. Praet van Anderlecht wordt ook genoemd. Staat in ieder geval nog niks op BILD, Kicker of waar dan ook. Maar dat lijkt me het meest voor de hand liggende. Of ze gaan de portemonnee trekken, kan ook. Heel veel Belgische websites melden al wel dat Wolfsburg 10 miljoen wil gaan betalen voor Praet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 80m voor die vent ;e;e;e Koopje inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Koopje inderdaad. Bohohohohoho, is niet eens beter dan James en daar is 't zelfde bedrag voor neergelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Want jij hebt hem zo vaak zien spelen zeker Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik wel en ik deel de mening van Flight. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xababa Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Bah De Bruyne naar Man City, lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Want jij hebt hem zo vaak zien spelen zeker Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Het is een goede speler maar lang geen 80m waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Absoluut mee eens. Ik snap echt niet wat sommige topclubs toch bezielen. Waar gaan ze 'm zetten trouwens? Je hebt nu Sterling - Silva - Navas. Drie spelers die op hun beste positie spelen. Als De Bruyne erbij komt, moet wss Navas banken, maar dan krijg je dus of Silva of De Bruyne die niet op hun beste positie staan. Silva centraal op zijn best? :cab: Dacht dat hij beter was op de vleugel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Silva centraal op zijn best? :cab: Dacht dat hij beter was op de vleugel. Juist niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Aguero Sterling-Silva-De Bruyne is wel een heerlijke aanval hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Juist niet. Inderdaad. Net zoals Mata een speler die centraal het best tot zijn recht komt gezien zijn gebrek aan snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Silva centraal op zijn best? :cab: Dacht dat hij beter was op de vleugel. Mist snelheid op de vleugels, vind ik. Zet daar De Bruyne maar neer. Rap manneke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Sterling op links, Silva en De Bruyne in balbezit redelijk centraal en op rechts Sagna die doorschuift. De Bruyne met de snelheid en loopvermogen om een Aguero in stelling te brengen, Silva met beslissende passes. Ik denk dat het wel goed komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Aguero Sterling-Silva-De Bruyne is wel een heerlijke aanval hoor. En dan wandelt Yaya Toure daar ook nog ergens achter rond, ook niet de minste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten