TheBazzterd Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 [MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Heb zelf ook de PC versie gekocht gister, maar heb al redelijk wat ervaring op de ps4. Zin om van t weekend of vanavond al een potje te doen ? :checkit: Zal vanavond hem weer aanzetten denk ik, als je me ziet spelen stuur maar uitnodiging, mijn naam hier is ook mn steamnaam. Geldt ook voor anderen als ze willen spelen... Helaas heb ik geen mogelijkheid tot communicatie via een mic. Maar ik maak duidelijk via de quick chats wat ik doe of niet doe :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 Zal vanavond hem weer aanzetten denk ik, als je me ziet spelen stuur maar uitnodiging, mijn naam hier is ook mn steamnaam. Geldt ook voor anderen als ze willen spelen... Helaas heb ik geen mogelijkheid tot communicatie via een mic. Maar ik maak duidelijk via de quick chats wat ik doe of niet doe :P Hier precies t zelfde ;), zal je zo ff toevoegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 8 augustus 2015 Share Geplaatst 8 augustus 2015 platinum is binnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 9 augustus 2015 Share Geplaatst 9 augustus 2015 [MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Heb zelf ook de PC versie gekocht gister, maar heb al redelijk wat ervaring op de ps4. Zin om van t weekend of vanavond al een potje te doen ? :checkit: Ik heb vandaag wel tijd om te spelen, steamnaam is P. Wales. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [MENTION=12255]mattim[/MENTION]; & [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; en anderen, nog zin om dit weekend weer samen wat potjes te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [MENTION=12255]mattim[/MENTION]; & [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; en anderen, nog zin om dit weekend weer samen wat potjes te spelen? Heb je toegevoegd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 15 augustus 2015 Share Geplaatst 15 augustus 2015 [MENTION=12255]mattim[/MENTION]; & [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; en anderen, nog zin om dit weekend weer samen wat potjes te spelen? Ja klinkt prima! ging lekker de vorige keer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Mensen die dit nog wel is spelen op de PC? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Sinds gister uit op de Xbox One. Non stop gespeeld:D wat een bazenspel zeg. Heb het al best vaak met vrienden op de ps4 gedaan en merk ook wel dat ik een stuk beter ben dan mijn tegenstanders die ik tegenkom. Nog geen één potje 1 vs 1 met minder dan twee punten verschil gewonnen:D. Drie tegen drie is ook leuk, al vind ik dat minder dan 1 vs 1 of 2 vs 2 (met een bekende in dezelfde kamer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 2 vs 2 is het best, imo. Maar dat komt vooral doordat ik 1 vs 1 niet goed kan en 3 vs 3 veel te druk is. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 februari 2016 Share Geplaatst 18 februari 2016 Inderdaad. Vanmiddag met broertje een paar uur 2 vs 2 gedaan:D, echt genieten als je het een beetje onder de knie krijgt en goede samenwerking hebt enzo. 3 vs 3 zal ik weinig aan komen denk ik. Veel te veel op geluk door de chaos en niet puur op skill. Vind het ook totaal niet erg om met een 1 vs 1 te verliezen als de ander beter is, met 3 vs 3 verliezen kan erg frusterend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnezebra Geplaatst 19 februari 2016 Share Geplaatst 19 februari 2016 Ik vind 1 vs 1 maar niks, ik heb al veel verloren omdat bij de kick-offs de bal meteen in mijn goal valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Spelen veel mensen dit nog? Heb t ook maar eens aangeschaft. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Ik speel regelmatig 2 vs 2 met m'n zusje, heerlijk spelletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 26 maart 2016 Share Geplaatst 26 maart 2016 Ja, soms wel eens; Heb platje hier. Vahnstade moet je maar eens toevoegen ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Spelen veel mensen dit nog? Heb t ook maar eens aangeschaft. :) Yes. Bijna dagelijks een paar potjes. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Mensen die dit op de PC spelen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Mensen die dit op de PC spelen dan? Ik heb t op de pc ja. Wel nog maar een paar potjes gespeeld, maar t is vermakelijk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Voeg me maar is toe dan! Of ik jou ;c Ein Stijn heet ik. Doen we ooit is aantal potjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Speel het ook nog bijna dagelijks. 1 vs 1 of 2 vs 2 als er een bekende is. Echt heerlijk dat je maar steeds beter blijft worden. Vliegen met die turbo en dan nog die bal in de goede richting krijgen gaat me ook steeds beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Donderdag een nieuwe laptop gekocht. Direct maar even Rocket League erbij gekocht. Wat een heerlijk melig spel! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 :uhoh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Iemand interesse in een potje Rumble op de PS4? 1 man nodig nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 september 2016 Share Geplaatst 14 september 2016 Dat Rumble is wel een leuke mode hé, heerlijk kloten met die power ups:D. Jammer dat hij op de Xbox One nog wat rommelig loopt vooralsnog. In ieder geval beter dan dat Hoops Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 september 2016 Share Geplaatst 16 september 2016 Dat Rumble is wel een leuke mode hé, heerlijk kloten met die power ups:D. Jammer dat hij op de Xbox One nog wat rommelig loopt vooralsnog. In ieder geval beter dan dat Hoops Speel Rocket League altijd bij vrienden thuis op de Xbox One, zondag hadden we echt zieke FPS lag, is er nog steeds geen update uitgekomen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten