Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rocket League

Mangata

Aanbevolen berichten

[MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

Heb zelf ook de PC versie gekocht gister, maar heb al redelijk wat ervaring op de ps4. Zin om van t weekend of vanavond al een potje te doen ? :checkit:

Zal vanavond hem weer aanzetten denk ik, als je me ziet spelen stuur maar uitnodiging, mijn naam hier is ook mn steamnaam. Geldt ook voor anderen als ze willen spelen... Helaas heb ik geen mogelijkheid tot communicatie via een mic. Maar ik maak duidelijk via de quick chats wat ik doe of niet doe :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zal vanavond hem weer aanzetten denk ik, als je me ziet spelen stuur maar uitnodiging, mijn naam hier is ook mn steamnaam. Geldt ook voor anderen als ze willen spelen... Helaas heb ik geen mogelijkheid tot communicatie via een mic. Maar ik maak duidelijk via de quick chats wat ik doe of niet doe :P

Hier precies t zelfde ;), zal je zo ff toevoegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5854]Renato[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

Heb zelf ook de PC versie gekocht gister, maar heb al redelijk wat ervaring op de ps4. Zin om van t weekend of vanavond al een potje te doen ? :checkit:

Ik heb vandaag wel tijd om te spelen, steamnaam is P. Wales.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds gister uit op de Xbox One. Non stop gespeeld:D wat een bazenspel zeg. Heb het al best vaak met vrienden op de ps4 gedaan en merk ook wel dat ik een stuk beter ben dan mijn tegenstanders die ik tegenkom. Nog geen één potje 1 vs 1 met minder dan twee punten verschil gewonnen:D. Drie tegen drie is ook leuk, al vind ik dat minder dan 1 vs 1 of 2 vs 2 (met een bekende in dezelfde kamer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad. Vanmiddag met broertje een paar uur 2 vs 2 gedaan:D, echt genieten als je het een beetje onder de knie krijgt en goede samenwerking hebt enzo. 3 vs 3 zal ik weinig aan komen denk ik. Veel te veel op geluk door de chaos en niet puur op skill. Vind het ook totaal niet erg om met een 1 vs 1 te verliezen als de ander beter is, met 3 vs 3 verliezen kan erg frusterend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Rumble is wel een leuke mode hé, heerlijk kloten met die power ups:D. Jammer dat hij op de Xbox One nog wat rommelig loopt vooralsnog. In ieder geval beter dan dat Hoops

Speel Rocket League altijd bij vrienden thuis op de Xbox One, zondag hadden we echt zieke FPS lag, is er nog steeds geen update uitgekomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites