Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Eurovision Songcontest #8

Tomas.

Aanbevolen berichten

Voor het evenement van start kan gaan mis ik nog de inzendingen van een aantal landen. Te weten Duitsland, Engeland, Estland, Faeroër, Frankrijk, Georgië, Ierland, IJsland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Rusland, Servië en Wales.

[spoiler=MENTIONS] [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

Gaarne snel de inzending te voltooien. Dan kan het toernooi beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 336
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor het evenement van start kan gaan mis ik nog de inzendingen van een aantal landen. Te weten Duitsland, Engeland, Estland, Faeroër, Frankrijk, Georgië, Ierland, IJsland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Rusland, Servië en Wales.

[spoiler=MENTIONS] [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=12196]Lazvic[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=28518]Grote Ree[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=1026]himan[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION];

Gaarne snel de inzending te voltooien. Dan kan het toernooi beginnen!

Excuus. Heb een bizar drukke week achter de rug met o.a. mijn scriptieverdediging. Hoop z.s.m. mijn punten in te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingezonden. Vond het niveau over het algemeen erg tegenvallen. Veel te veel standaard popliedjes mét vier akkoorden maar zonder enige muzikale genialiteit of sfeer. En als de alternatieve inzendingen mij dan ook nog eens niet kunnen bekoren, dan wordt het allemaal wel heel armoedig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gezien Lazvic. Nog zes heren te gaan!

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gezien Lazvic. Nog zes heren te gaan!

[MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=17205]Viva La Vida[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Richard.

Woensdag 15.32 moet je die van mij hebben gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesten ze maar niet meedoen

Bij worldvisie ligt de deadline altijd veel ruimer. Ik kan het ook wel gauw afraffelen(nummers niet helemaal luisteren enzo) maar dat vind ik zonde van de moeite die mensen nemen om een nummer te kiezen. Ik ga iig proberen om morgen mijn punten op te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites