Satyr Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Hier ook aan het bespreken of we een dart team gaan starten. Paar jongens willen stoppen met voetballen, dan stop ik ook als leider. darten leek ons wel een leuk alternatief. 1 van de boys zit al in een dart team en die kroeg in ons dorp wil wel een 2e dart team. Maar eens even kijken of we dat voor elkaar kunnen krijgen. Leuk man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Nice! Wij hebben inmiddels alle inhaalwedstrijden erop zitten. Flink wat punten kunnen halen, dus heeft geresulteerd in de koppositie halverwege. (Heroes heeft de uitslag tegen ons nog niet bevestigd. Die krijgen er nog 2 bij in de stand.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Wij hadden zaterdag officieel ook koploper kunnen worden in onze Eredivisie. Het was als volgt: Klaver Vier - Nouveau 11: 4-6 Heksenberg - Nouveau 1: 4-6 Trefpunt Heerlen - Yes 1: 5-5 Stand op vrijdag: Nouveau 11: 11-17 (ons legsaldo is veel beter dan de rest) Nouveau 1: 10-16 Trefpunt Heerlen: 10-16 Heksenberg: 11-16 Zaterdag was de inhaalpot tussen Nouveau 1 en Trefpunt Heerlen. Bij 5-4 miste Trefpunt Heerlen 6 pijlen op tops en zo won Nouveau 1 en gingen ze ons voorbij Stand op zaterdag: Nouveau 1: 11-18 Nouveau 11: 11-17 Trefpunt Heerlen: 11-16 Heksenberg: 11-16 Aanstaande vrijdag: Nouveau 1 tegen 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 januari 2020 Share Geplaatst 17 januari 2020 Lisa Ashton is hard op weg naar een tourkaart. Vandaag halve finale eruit vandaag, gisteren ook al goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Die tourkaart voor haar is zo goed als binnen lijkt mij met 9 punten na 2 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Vorig jaar mistte ze de kaart geloof ik op 1 overwinning. Mooi trouwens dat die vent uit Hong Kong het heeft gered. Had de eerste dag ook al prima wedstrijden gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 De standen na vandaag. Andy Hamilton sterke return hoor, klasse. Die Europese ranking is wel mega spannend trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Hoop dat Kevin Doets en Jeffrey de Graaf morgen een heel goede dag hebben. Daar in Engeland ook veel echt onbekende namen die ik niet eens ken (en volg echt enorm veel uitslagen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Zo'n Q-school is toch wel vorm van de dag ook. Er zijn er maar een paar die echt 100+ gemiddeld staan te gooien en die breken er uiteindelijk ook wel door, zoals die HongKonger, maar alle mensen die ergens 90-100 gooien en 40%, is gewoon vaak geluk op het goede moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Valt me toch tegen van die Asada. Die kan echt wel goed gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 6 uur geleden zei Richarð.: Valt me toch tegen van die Asada. Die kan echt wel goed gooien. Wat te denken van mannen als Richard Veenstra en Jim Williams. Doen het ook echt niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 14 uur geleden zei ForzaUtreg: De standen na vandaag. Andy Hamilton sterke return hoor, klasse. Die Europese ranking is wel mega spannend trouwens Vandaag eerste pot direct verloren. Wordt dus billenknijpen voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 (bewerkt) 6 uur geleden zei 007mark: Wat te denken van mannen als Richard Veenstra en Jim Williams. Doen het ook echt niet best. Geen tourkaart voor Scott Mitchell, ook zoiets. Erg slecht gepresteerd alle dagen. Wesley Harms in de finale van de Europese Q school. Verloren, geen tourkaart via de order of merit ook volgend mij. 19 januari 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Harms heeft het wel gered op de ranking hoor. Van Duijvenbode, Telnekes en Kleermaker ook. Van Peer heel zuur. Valt er net buiten omdat hij vandaag in zijn eerste pot een ontketende Zoran Lerchbacher treft :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Mooi man. Was hele dag billenknijpen want had vandaag een slecht resultaat. Alan Tabern, Andy Hamilton en Wayne Jones redden het via de ranking. Oudjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Ashton haalt het op één legje. Twee man hadden de kans haar voorbij te gaan, maar misten diverse matchdarts... Ik had vandaag de 4e NDB ranking, won mijn eerste pot met 4-2 in een belachelijk goede wedstrijd. Alle legs onder de 18 pijlen uit en mijn tegenstander heeft 1 dubbel gemist, dat was bij 3-2, waarna ik 64 uitgooide voor de winst. 2e pot was iets minder, de tegenstander had gelukkig wat problemen met de dubbels in zijn eigen legs, waardoor ik aan 1 break genoeg had: 2-4. De 3e wedstrijd was echt bizar! Ik heb letterlijk 1 pijl op een dubbel gehad, terwijl ik alleen maar 100/140 heb gegooid. Die jongen waar ik tegen gooide was fenomenaal. Gooit een 12 en 13 darter in zijn eigen legs en breekt mij met een een 11 en 12 darter. En dan sta ik dus 3-0 achter, sta na 9 pijlen op 65, waarna ik dikke bull, single 3, single 4 gooi en dan gooit hij 120 uit. Hij haalde uiteindelijk de laatste 8, waarin hij verloor van de winnaar van het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Valt jezelf in ieder geval weinig te verwijten Vandaag was voor velen wel DE kans om een titel te pakken met zoveel toppers in Hildesheim (en dus niet op de NDB). Niet heel handig gepland van de bond eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 20 minuten geleden zei 007mark: Valt jezelf in ieder geval weinig te verwijten Vandaag was voor velen wel DE kans om een titel te pakken met zoveel toppers in Hildesheim (en dus niet op de NDB). Niet heel handig gepland van de bond eigenlijk. Dat viel best mee, van de top 20 van de huidige NDB ranking, waren er 5 niet aanwezig en ééntje was ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 januari 2020 Share Geplaatst 25 januari 2020 Op 13-1-2020 om 11:19 zei 007mark: Lekker hoor. Vorige week zijn. we de 2e seizoenshelft begonnen met een 7-2 overwinning tegen Evilsunz. Vanavond de enige en grootste concurrent Bull's Eye met 6-3 gepakt. Vorige week ook al een twee puntjes uitgelopen, dus betekent dat we nu 7 punten los staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 januari 2020 Share Geplaatst 31 januari 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 februari 2020 Share Geplaatst 8 februari 2020 Zonder geweldig te spelen gisteravond toch met 7-2 gewonnen tegen een mindere ploeg uit de poule. Concurrent won 6-3, dus zijn weer een punt uitgelopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 februari 2020 Share Geplaatst 10 februari 2020 Wij zijn wel veilig in de Superleague, tenzij er nog steekpenningen aangeboden worden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 februari 2020 Share Geplaatst 21 februari 2020 Glen Durrant na 3 speelronden bovenaan in de Premier League, mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten