Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment

Bully boy stond gister ook lekker te gooien, Word ook een grote!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar het is aantrekkelijker om verschillende nationaliteiten te hebben. It is all about the money money money.

Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen.

Smith Zou ook een goede keuze zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12?

Ze lieten vorig jaar Whitlock eruit terwijl Australië het ging uitzenden. Ze staren zich niet blind op de nationaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites