Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 'Demonstratiepartij'. Wat een niveau man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Mijn god hee, Anderson geeft even dartles. toch leuk om te zien dat die een rekenfoutje had gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 One under the eightteeeeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Dit heeft Klaassen toch echt aan zichzelf te wijten, zo zonde.. EDIT: Alhoewel Anderson gewoon te goed is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment Bully boy stond gister ook lekker te gooien, Word ook een grote! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Die Klaassen speelt gewoon drie van z'n slechtste legs elke keer op 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Waar je het bij Lewis nog enigszins aan zag komen, zie ik Anderson Klaasen niet meer terug in de wedstrijd laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Hopen dat Klaassen ook in de Premier League te bewonderen is dit jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Hopen dat Klaassen ook in de Premier League te bewonderen is dit jaar!Kleine kans met al twee Nederlanders in de Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Klaassen man.. Had hier ipv 4-0 3-1 of wellicht 2-2 kunnen staan als je een keertje je dubbles gooit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Kleine kans met al twee Nederlanders in de Premier League Serieus? mogen maar max 2 nederlanders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Nee maar het is aantrekkelijker om verschillende nationaliteiten te hebben. It is all about the money money money. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Dit zal wel 6-0 worden denk ik ;c. Zoals verwacht gaan de Nederlanders er vrij hard af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Dat is waar, Vind wel dat Klaassen een kans verdient, ondanks dat die word afgedroogd tegen Anderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Klaassen man.. Had hier ipv 4-0 3-1 of wellicht 2-2 kunnen staan als je een keertje je dubbles gooit.. Hier valt gewoon niks te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Nee maar het is aantrekkelijker om verschillende nationaliteiten te hebben. It is all about the money money money. Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Enige goede aan deze dartavond is dat ik m`n toto een keertje goed heb :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen. Smith Zou ook een goede keuze zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Hier valt gewoon niks te halen. Klopt, toch heeft Klaassen wel een paar kansjes gehad hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen. Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12? 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Taylor, Lewis, Smith, Wade, Chisnall Van Gerwen, Van Barneveld, Klaassen Peter Wright, Gary Anderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2016 Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12? Ze lieten vorig jaar Whitlock eruit terwijl Australië het ging uitzenden. Ze staren zich niet blind op de nationaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 2 januari 2016 Share Geplaatst 2 januari 2016 Bully boy stond gister ook lekker te gooien, Word ook een grote! Precies, lijkt me ook wel een aardige gozer. Moet alleen constanter worden, en mentaal kan het ook nog beter. Maar talent heeft hij zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten