007mark Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Sterker; die Euro Tours moet hij zich ook nog voor plaatsen. En die plaatsingstoernooien zijn vaak op maandag nog erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 uur geleden zei Srangaman: Premier League is 17 weken achter elkaar, elke donderdag. Gemiddeld elke twee weken ongeveer een Euro Tour in het weekend en elke twee weken doordeweeks nog Players Championships... Dat is wel heavy voor zo'n jonge gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Dat wordt weinig op de Xbox dit jaar dan voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Peter Wright is gewoon een zekerheidje in de PL, simpel zat. Vraag een gemiddelde kijker wie ze liever op tv zien, Wright, Noppert of Dobey en de winnaar weet je dan zelf wel. Het is niet voor niks dat er een aantal spelers aangewezen worden door de PDC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) We zijn los met Q School! Toch ook altijd leuk om te volgen. Edit: Helaas ligt Jeffrey de Graaf er 1e ronde al uit. 8 januari bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari 28 minuten geleden zei 007mark: We zijn los met Q School! Toch ook altijd leuk om te volgen. Edit: Helaas ligt Jeffrey de Graaf er 1e ronde al uit. Zag alweer een pareltje die een potje won met 55 gemiddeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Benieuwd hoe Andy Baetens het gaat doen de komende dagen. Zie dat ie vandaag zijn tweede potje verloor, omdat de tegenstander 155 uitgooit in de beslissende leg. Ouch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Iemand een link naar de tussenstanden, zoals vorig jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari (bewerkt) EU: https://tv.dartconnect.com/event/pdceuqs24s1e1/matches UK: https://tv.dartconnect.com/event/pdcukqs24s1e1/matches Als de ranking bedoelde; EU: https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-first UK: https://www.dartsrankings.com/qschool-uk-first 8 januari bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Let op Born van Put, dat is een jochie van 16/17, maar die kan behoorlijk gooien. Hij heeft ook ergens, met alle respect, iets niet helemaal goed in zijn hoofd zitten, en dat is een hele goede eigenschap voor darters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Ik vond het een heerlijke finale. Luke Littler gaat echt nog veel winnen, de komende maanden en jaren denk ik.Luke Humphries gooide gewoon als een beast , 2x zoeveel 180-ers en en 5 sets op rij gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Op 8-1-2024 om 14:20 zei Richarð.: Benieuwd hoe Andy Baetens het gaat doen de komende dagen. Zie dat ie vandaag zijn tweede potje verloor, omdat de tegenstander 155 uitgooit in de beslissende leg. Ouch. Op de tweede dag zich gelukkig wel gewoon kunnen kwalificeren voor de finale fase. Ik hoop echt dat hij z'n kaart kan halen, heeft echt al mooie dingen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Die Europese Q-school is echt een slagveld hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 2 uur geleden zei Satyr: Die Europese Q-school is echt een slagveld hoor Welke namen vooral verrassend voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 50 minuten geleden zei timpy00: Welke namen vooral verrassend voor je? Andreas Harrysson, Mats Gies, Alexander Merkx, Jeffrey Vanbergen, Arjan Konterman bijv. Maar er staan zoveel bekende namen (voor mij) met 0 punten in de lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 58 minuten geleden zei Satyr: Andreas Harrysson, Mats Gies, Alexander Merkx, Jeffrey Vanbergen, Arjan Konterman bijv. Maar er staan zoveel bekende namen (voor mij) met 0 punten in de lijst. Doen ook wel een hele hoop bekende namen mee. Aantal die voor vandaag 0 hadden hebben zich nog wel goed hersteld vandaag zoals Dennie Olde Kalter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari 8 uur geleden zei Satyr: Andreas Harrysson, Mats Gies, Alexander Merkx, Jeffrey Vanbergen, Arjan Konterman bijv. Maar er staan zoveel bekende namen (voor mij) met 0 punten in de lijst. Je zal het heus niet erg vinden dat Davy Proosten zich geplaatst heeft voor Final Phase he Wel echt gaaf! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Corey Cadby zijn tourcard is afgepakt gezien hij hem niet gebruikt heeft gedurende een jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Dan komen er 31 tourkaarten vrij, waarvan Dartnieuws meldt dat er 17 naar Europa gaan en dus 14 naar de UK. Hierbij dus het jaarlijkse lijstje dat ik verwacht: Europa Thibault Tricole Chris Landman Wesley Plaisier Christian Kist Sebastian Bialecki Rusty-Jake Rodriguez Mario Vandenbogaerde Jules van Dongen Anton Ostlund Stefan Bellmont Ron Meulenkamp Andy Baetens Liam Maendl-Lawrance Ryuta Arihara Jeffrey de Graaf Lukas Wenig UK John Henderson Andy Boulton Bradley Brooks Cam Crabtree Steve Lennon Danny Lauby Fallon Sherrock Leighton Bennett Mark Dudbridge Scott Campbell Alex Spellman Jim McEwan William Borland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Mijn voorspelling UK Jarred Cole Ted Evetts Danny Lauby Steve Lennon Joe Murnan Connor Scutt Fallon Sherrock Alex Spellman Bradley Brooks Chris Quantock Paul Redfern Leighton Bennett Joshua Richardson Matthew Dennant Europa Andy Baetens Sebastian Bialecki Jeffrey De Graaf Danny Jansen Jose Justicia Krzysztof Kciuk Darius Labanauskas Chris Landman John Michael Haupai Puha Ben Robb Rusty-Jake Rodriguez Thibault Tricole Jules van Dongen Mario Vandenbogaerde Jani Keskinarkaus Ryuta Arihara Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Connor Scutt haalt er eentje denk ik. UK is wel lastig altijd zit niveau altijd dichter bij elkaar heb ik het idee. Maar vooruit doe ik ook een lijstje: Andy Baetens Michael Unterbuchner Darius Labanauskas Ron Meulenkamp Thibault Tricole Stefan Bellmont Benjamin Pratnemer Christian Kist Ben Robb Rusty-Jake Jeffrey de Graaf Lukas Wenig Wesley Plaisier Jelle Klaasen Jeroen Mioch Brian Raman Mario Vandenbogaerde UK: Alex Spellman Devon Petersen Shaun Wilkinson Matthew Dennant Ryan Furness Rhys Griffin Danny Lauby John Henderson Bradley Brooks Connor Scutt Andy Boulton Cam Crabtree Scott Waites Ted Evetts Uk heb ik echt geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Big Hendo geen goed begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Jules van Dongen komt 4-1 achter, tegenstander mist 6 pijlen om 40 te gooien en 5-1 te maken, Van Dongen pakt de leg en wint de wedstrijd met 4-6. Het verschil dat één gemiste dubbel kan maken. 11 januari bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Jongen die hier veel in het dorp gooit. Volgens mij ook nog tegen Marko competitie speelde pas geleden had zich net voor de 2e fase geplaatst en schakelt naar Bialecki uit. Zat gisteren te volgen maar dat William Borland er nog überhaupt bij is dat is wel echt bizar. Kon alleen door na 2e fase als van drie potten op dat moment er eentje met 2 legs verschil moest verliezen de andere met 3 legs en eentje niet mocht winnen. Die niet mocht winnen verspeelde 4-2 voorsprong en de andere twee verloren met dat verschil waardoor hij maar nipt doorging. Nu door naar laatste 64 met bijna 100 gemiddeld. 11 januari bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Baetens nog niet best, hij ligt er al uit. William Leijten ja, goede speler @timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten