Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Het zit er weer bijna aan te komen Jonks. Nu al zin inz hopen dat dekker zijn vorm van het afgelopen toernooi kan vast houden. Als die man wat meer scores gaat neerzetten, is het wel iemand om rekening mee te houden. Ijzersterk op de dubbels. Wel jammer dat hij dan gelijk een relatief zware 1e ronde tegen Klaassen loot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit overigens 17 december in Ally Pally, weet volgende week welke wedstrijden (h)

Evening Session (7pm)

Willard Bruguier v Cody Harris (P)

James Wade v Keegan Brown

Dave Chisnall v Vincent van der Voort

Ian White v Willard Bruguier/Cody Harris

Kon beter, al is Chisnall - Vd Voort wel een leuke partij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mijn bracket heb ik toch Klaasen als winnaar. Niet in vorm, maar op ervaring gaat hij Dekker wel pakken denk ik.

Kijk er naar uit hoor :<

Ik ben er bang voor inderdaad. Al onderschat de ervaring van dekker ook niet. Heeft toch bij de bdo een aantal prima resultaten neer gezet. En hij kan het wel. Afgelopen toernooi tegen ik dacht smith een gemiddelde van 97. Als hij dat koppelt aan het gooien van zijn dubbels moet het goed komen.

ik dacht dat ze bij RTL7 zeiden dat dekker de enige speler is die over een x aantal wedstrijden ahter elkaar boven de 50% finishpercentsge heeft op de dubbels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Evening Session (7pm)

Willard Bruguier v Cody Harris (P)

James Wade v Keegan Brown

Dave Chisnall v Vincent van der Voort

Ian White v Willard Bruguier/Cody Harris

Kon beter, al is Chisnall - Vd Voort wel een leuke partij.

Wade ook man. Alleen al om zijn opkomstmuziek. Vind ik de etste die er bij zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij doet zijn bijnaam Double Dekker in ieder geval eer aan, 64% op de dubbels gister.

Die bijnaam heeft hij niet voor niks inderdaad. Het is zo jammer dat hij het niet altijd aan scores kan koppelen. Als hij iets stabieler zou worden in zijn scores zou hij echt stappen kunnen maken. Heb ook vaak het idee dat hij mentaal niet helemaal goed in elkaar zit. Je ziet hem vaak een beetje cynisch lachen bij slechte scores of zijn hoofd schudden. Is gewoon ook een hele aardige gast verder. Komt hier uit een dorp 4 km verderop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw Lewis...nooit verwacht. Zwak jaar en zakt nu ook gewoon meteen weg naar plek 20 op de order of merit.

Toen hij 1-0 voor kwam en het reclameblok kwam, keek ik niet meer verder. En lees ik nu dat hij toch verloren heeft :cab:. Dit betekent toch dat hij in de volgende editie van de Premier League niet aanwezig is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premier League kan hij wel op z'n buik schrijven. Eerste ronde WK eruit en richting plek 20 op de ranglijst. Wordt wel interessant wie de Premier League allemaal gaan halen aangezien er al veel hooggeplaatste spelers uit zijn (Wade, Chizzy, Lewis, Klaasen). Deze acht lijken me wel zeker:

1. Van Gerwen

2. Wright

3. Anderson

4. Gurney

5. Suljovic

6. Barney

7. Cross

8. Whitlock (relatief eenvoudige loting nu Lewis niet z'n derde ronde wordt)

9 en 10 dan afhankelijk van dit WK, kunnen er zoveel zijn op dit moment. Was ideale moment geweest voor Klaasen om erbij te komen. Verwacht Price ook wel erbij, al moet die in derde ronde tegen Van Gerwen dus komt naar verwachting niet heel ver.

bewerkt door Mvdv
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premier League kan hij wel op z'n buik schrijven. Eerste ronde WK eruit en richting plek 20 op de ranglijst. Wordt wel interessant wie de Premier League allemaal gaan halen aangezien er al veel hooggeplaatste spelers uit zijn (Wade, Chizzy, Lewis, Klaasen). Deze acht lijken me wel zeker:

1. Van Gerwen

2. Wright

3. Anderson

4. Gurney

5. Suljovic

6. Barney

7. Cross

8. Whitlock (relatief eenvoudige loting nu Lewis niet z'n derde ronde wordt)

9 en 10 dan afhankelijk van dit WK, kunnen er zoveel zijn op dit moment. Was ideale moment geweest voor Klaasen om erbij te komen. Verwacht Price ook wel erbij, al moet die in derde ronde tegen Van Gerwen dus komt naar verwachting niet heel ver.

Huhu in mijn bracket heb ik Whitlock 2e ronde eruit tegen D. Webster en daarna ook Lewis eruit tegen Webster.

Klaasen heeft overigens vorig jaar meegedaan he ;) De 8 die je noemt heb je inderdaad helemaal gelijk in. Price verwacht ik ook, want staat nu wel al op plek 11. Laatste plek zal dan gaan tussen Michael Smith, Kim Huybrechts, Alan Norris en Dimitri van den Bergh. Zal veel afhangen van dit WK en dan gaat mijn verwachting eigenlijk uit naar de jeugd wereldkampioen gek genoeg. Smith heb ik in mijn bracket al 1e ronde exit, maar mocht hij winnen speelt hij ook nog eens tegen Cross (lijkt me kansloos). Huybrechts en Norris moeten 2e ronde (mogelijk) tegen elkaar dus winnaar daarvan maakt wel kans (ook omdat Lewis eruit is in dat deel van schema). Echter speelt Dimitri gewoon erg lekker, heeft ook leuke opkomst altijd en is jeugd WK winnaar. Open loting nu ook met Jan Dekker en daarna Suljovic of Thornton.

In dit scenario is er echter maar 1 Engelsman, namelijk Cross, zie ik nu. Misschien dan toch Smith of Norris ;c

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites