Ivoo Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Zuur, kost hem gewoon de set. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Haha die Dirk. Even 180 gooien. Oeps, daar stond ie al op :-D Barney gooit btw sneller volgens mij. Heeft die idiote tik ertussen er uitgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Komt Barney goed weg, goh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Dirkie support ik wel, halve kattuker (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Stom van Dirkie zeg. Had zeker op 1-1 in sets gekomen. Raymond verder wel terecht gewonnen, maar was niet groots. Zal tegen Bunting echt beter moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 december 2015 Auteur Share Geplaatst 20 december 2015 'Die pijl had ik beter door mijn vriendin kunnen laten gooien, die had hem zeker niet in de triple 20 gegooid' :-D:-D Wel vreemd van die opkomstmuziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Die Rus :D Fan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Die Rus :D Fan (d) echt hè ik heb het gekke voorgevoel dat hij heel ver gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Denk dat het klaar is na deze wedstrijd, trekt King nog wel recht joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 King stond ze lekker te raken hoor, bleef zelfs bij 2-0 achter stoïcijns doorbeuken. 'Die pijl had ik beter door mijn vriendin kunnen laten gooien, die had hem zeker niet in de triple 20 gegooid' :-D:-D Wel vreemd van die opkomstmuziek. Waarom mocht zijn eigen muziek niet? Heb de reden eigenlijk niet gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 december 2015 Auteur Share Geplaatst 21 december 2015 King stond ze lekker te raken hoor, bleef zelfs bij 2-0 achter stoïcijns doorbeuken. Waarom mocht zijn eigen muziek niet? Heb de reden eigenlijk niet gehoord. Wist hij zelf ook niet. Had nog nagevraagd of hij goedkeuring had voor het nummer maar geen antwoord gehad geloof ik. Toen tijdens de opkomst dus een random nummer. Heel gek dat hij daar niet eens over wordt geïnformeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten? Nou, ik kom tegenwoordig best ver op toernooien en dan loot je vanzelf (veel) betere spelers. Maar op zich mag ik niet klagen, meestal heb ik een makkelijke poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Nou, ik kom tegenwoordig best ver op toernooien en dan loot je vanzelf (veel) betere spelers. Maar op zich mag ik niet klagen, meestal heb ik een makkelijke poule. Ah oke. Met wat voor pijlen gooi je (gewicht, spelersset?)? Kwestie van proberen of eigenlijk vastgehouden aan een bepaalde soort? Ik gooi nu een Harrows Assassin 24gr met Dimplex flights. Dart opzich wel fijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Ah oke. Met wat voor pijlen gooi je (gewicht, spelersset?)? Kwestie van proberen of eigenlijk vastgehouden aan een bepaalde soort? Ik gooi nu een Harrows Assassin 24gr met Dimplex flights. Dart opzich wel fijn. Ik heb geen flauw idee. Toen ik begon, leende ik 21 grams pijlen, maar die waren te licht. Ik heb nu 23 volgens mij, maar geen idee welk merk of soort. Dit zijn ze: [spoiler=groot] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Norris door! Ten koste van Thornton. Was niet op niveau, en Norris wel. Verdiende en duidelijke zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Makkelijke overwinning ook gewoon, die 11-darter was wel belangrijk. Had wel verwacht dat Thornton een goed toernooi ging spelen, niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Kan zomaar de kwartfinale bereiken nu, als ik het schema zo even bekijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Had ook wel wat verwacht van Thornton dit jaar. Vorig jaar natuurlijk kwartfinale en dit jaar een tv toernooi gewonnen, terwijl het bij Norris nog niet echt wil vlotten sinds zijn komst bij de PDC. Denk wel de grootste verrassing van het toernooi tot dusver, zeker omdat het gewoon 0-3 is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Die De Zwaan staat ze wel te raken zeg, mooi om te zien, vol bravoure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Heerlijk potje, hoor! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 De Zwaan _O_ Heel jammer, maar die komt er wel zou je zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 december 2015 Auteur Share Geplaatst 21 december 2015 Durfde het topic niet te openen omdat het niet live was :huhu: Misschien met z'n allen afspreken dat we met de posts uitgaan van RTL's uitzending? Als je dan live kijkt terwijl RTL nog niet uitzendt dat het dan in een spoiler staat ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Zonde voor die jongen. Opende helaas tijdens de break mijn Facbook, waardoor ik het resultaat al zag. Evengoee een heerlijke partij. Smith - de Zwaan kan gewoon een toekomstige WK-finale zijn denk. Moment dat je erachter komt dat de Zwaan zelfde leeftijd heeft als ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Heerlijke pot gezien! Lees ik nu dat het niet live was? Wat is daar de reden van? Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 december 2015 Auteur Share Geplaatst 21 december 2015 Heerlijke pot gezien! Lees ik nu dat het niet live was? Wat is daar de reden van? Sent from my iPhone using Tapatalk Voetbal Inside. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten