Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

King stond ze lekker te raken hoor, bleef zelfs bij 2-0 achter stoïcijns doorbeuken.

'Die pijl had ik beter door mijn vriendin kunnen laten gooien, die had hem zeker niet in de triple 20 gegooid' :-D:-D Wel vreemd van die opkomstmuziek.

Waarom mocht zijn eigen muziek niet? Heb de reden eigenlijk niet gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

King stond ze lekker te raken hoor, bleef zelfs bij 2-0 achter stoïcijns doorbeuken.

Waarom mocht zijn eigen muziek niet? Heb de reden eigenlijk niet gehoord.

Wist hij zelf ook niet. Had nog nagevraagd of hij goedkeuring had voor het nummer maar geen antwoord gehad geloof ik. Toen tijdens de opkomst dus een random nummer. Heel gek dat hij daar niet eens over wordt geïnformeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen! Volgens mij heb je nu al een aantal keer gehad dat je mensen loot die je net niet moet loten?

Nou, ik kom tegenwoordig best ver op toernooien en dan loot je vanzelf (veel) betere spelers. Maar op zich mag ik niet klagen, meestal heb ik een makkelijke poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik kom tegenwoordig best ver op toernooien en dan loot je vanzelf (veel) betere spelers. Maar op zich mag ik niet klagen, meestal heb ik een makkelijke poule.

Ah oke. Met wat voor pijlen gooi je (gewicht, spelersset?)? Kwestie van proberen of eigenlijk vastgehouden aan een bepaalde soort? Ik gooi nu een Harrows Assassin 24gr met Dimplex flights. Dart opzich wel fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah oke. Met wat voor pijlen gooi je (gewicht, spelersset?)? Kwestie van proberen of eigenlijk vastgehouden aan een bepaalde soort? Ik gooi nu een Harrows Assassin 24gr met Dimplex flights. Dart opzich wel fijn.

Ik heb geen flauw idee. Toen ik begon, leende ik 21 grams pijlen, maar die waren te licht. Ik heb nu 23 volgens mij, maar geen idee welk merk of soort. Dit zijn ze:

[spoiler=groot]gZdrpzD.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had ook wel wat verwacht van Thornton dit jaar. Vorig jaar natuurlijk kwartfinale en dit jaar een tv toernooi gewonnen, terwijl het bij Norris nog niet echt wil vlotten sinds zijn komst bij de PDC. Denk wel de grootste verrassing van het toernooi tot dusver, zeker omdat het gewoon 0-3 is :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde voor die jongen. Opende helaas tijdens de break mijn Facbook, waardoor ik het resultaat al zag. Evengoee een heerlijke partij. Smith - de Zwaan kan gewoon een toekomstige WK-finale zijn denk.

Moment dat je erachter komt dat de Zwaan zelfde leeftijd heeft als ik ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites