Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Project C.A.R.S.

Michaelinho*

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

[MENTION=32708]Glenn422[/MENTION]; Dat gaat lastig worden voor je dan. Qua tijd ga ik niet heel veel meer schuiven. Zeker niet tot 22:00. Mocht je er toch een keer zijn dan doe je gewoon mee als wild-card ;c.

Op dit moment lijkt het er op dat zondag de dag wordt en blijft, ook voor de volgende races. Gezien de inventarisatie lijkt zondag de dag te zijn waarop de meesten kunnen. Opgave van Montass en Steven heb ik buiten het forum om gekregen en van Jelle, Mvdv en Keko heb ik vooralsnog geen bezwaren voor de datum gehoord. Op iedere andere dag zijn er ook afvallers, dus veel verschil zal het niet maken. Het is met dit soort dingen altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken en ik moet daarom maar gewoon een datum prikken en zien wie er wel en niet zijn. Het scheelt dat er in totaal 10 races zijn waarin je punten kunt scoren, dus helemaal kansloos ben je niet direct als je een race mist. Anderen kunnen in de toekomst natuurlijk ook nog gewoon races missen. Zie het maar als een DNF/uitvalbeurt.

Ik zal later even definitief de datum doorgeven en wat extra info over hoe het (waarschijnlijk) komende zondag in zijn werk gaat (y).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mededeling - Informatie Raceweekend 1 - MURL DTM Cup - Hockenheim GP

Raceweekend 1 - Hockenheim GP (Zondag 21 juni om 19:45)

Startgrid: Michaelinho* [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION];

Inschrijving: Geopend

Kwalificatie: 15 minuten (start om 19:45)

Main Race: 8 ronden

Practice: 5 minuten

Sprint Race: 4 ronden

Het eerste raceweekend wordt gehouden op zondag 21 juni en gaat van start om 19:45. Ik zal zorgen dat ik vanaf 19:30 online ben en dat de lobby live is. Voorafgaand aan de main race is er een kwalificatie van 15 minuten, direct gevolgd door de race zelf. Hierop volgt de sprint race, waarvoor geen kwalificatie zal worden verreden. Wel is er een practice sessie van 5 minuten zodat iedereen ruim de tijd heeft om zijn set-up aan te passen. Voor beide races geldt dat er geen verplichte pitstops zijn.

[MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; Ik mention jou ook nog even. Mocht jij pCars nog op tijd binnen krijgen en deel willen nemen, dat kan gewoon nog. Inschrijvingen blijven gewoon open.

@Rest; Ik heb jullie niet gementioned omdat ik van jullie al weet dat jullie deze race zullen missen. Tot de volgende!

MURL DTM - Cup Warm-up

Gisteravond stond de MURL DTM Cup Warm-up gepland. De opkomst was niet groots, maar voldoende voor een aantal leuk races. Er werd netjes en fair geracet en er werd goed geanticipeerd op voorgangers, inhaalacties etc. Mijn complimenten!

Startgrid

Michaelinho* [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]: [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION];

Races

DTM Cup - Silverstone GP (8 laps)

DTM Cup - Monza (8 laps)

DTM Cup - Hockenheim GP (8 laps)

Formula Gulf - Oulton Park Foster (5 laps)

Uitslagen

eululi.jpg

Afsluiting

In ieder geval tot zondag allemaal! :D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand vanavond nog zin? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION];

Zag net niemand online, maar zal zo misschien nog even online gaan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand vanavond nog zin? [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION];

Misschien dat ik over een uurtje nog wel online ben. Mocht ik er zijn dan stuur ik je wel een invite (y)

Zag net niemand online, maar zal zo misschien nog even online gaan ;)

Ik kan zo ook nog wel racen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites