Bogatyr Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 (bewerkt) 20 minuten geleden zei delichris: Weer eens begonnen met Band of Brothers, maar nu op Netflix. Het is en blijft een geweldige serie. Elke keer opnieuw ontdek ik nieuwe dingen in de serie. Waarom staat die bij mij niet op Netflix? 15 september 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 31 minuten geleden zei Bogatyr: Waarom staat die bij mij niet op Netflix? Nederlands en Belgisch is verschillend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 37 minuten geleden zei Bogatyr: Waarom staat die bij mij niet op Netflix? Geen idee. Ik kijk via Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 21 uur geleden zei Bogatyr: Waarom staat die bij mij niet op Netflix? https://www.amazon.nl/Band-Brothers-Box-Michael-Cudlitz/dp/B009YQTD4U Hier maatje voor maar 16 euro de bluray versie!!] Hier kan je de prijzen vergelijken: https://www.google.com/search?q=band+of+brothers+dvd+box+prijs+vergelijk&oq=band+of+brothers+dvd+box+prijs+vergelijk&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIJCAEQIRgKGKABMgYIAhAhGBXSAQg2Mjg4ajBqN6gCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Als IETS wel moeite waard is om fysiek in je collectie te hebben, is het een Band of Brothers box set Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Op 15-9-2023 om 12:36 zei delichris: Weer eens begonnen met Band of Brothers, maar nu op Netflix. Het is en blijft een geweldige serie. Elke keer opnieuw ontdek ik nieuwe dingen in de serie. Heel verrassend dat deze nu op Netflix komt, omdat het een grote HBO serie. Hopelijk belooft dit wat voor de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Vergeet The Pacific niet, maar BoB is ongekend, ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 6 minuten geleden zei Rinus: Vergeet The Pacific niet, maar BoB is ongekend, ja Eerste ga ik idd mee beginnen, aangezien ik die nig niet gezien heb. Was ook begonnen met Lost, maat daar kom ik moeilijk doorheen merk ik. Voel de spanning daar nog niet bij (na 10 afleveringen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 september 2023 Share Geplaatst 23 september 2023 10 uur geleden zei Chiemel: Eerste ga ik idd mee beginnen, aangezien ik die nig niet gezien heb. Was ook begonnen met Lost, maat daar kom ik moeilijk doorheen merk ik. Voel de spanning daar nog niet bij (na 10 afleveringen) Dan kan je beter ophouden want het wordt per seizoen raarder en vager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 september 2023 Share Geplaatst 24 september 2023 Na BoB en Pacific nu ook nieuw seizoen Sex Education en nieuwe van Lupin is onderweg. Eindelijk komen de series weer op gang op Netflix, leek lange tijd even niks te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik ben ook meteen met Sex Education verder gegaan, heerlijk serie. Daarna pak ik Yellowstone weer op, zit nu in seizoen 2 en die bevalt mij erg goed ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Op 27-9-2023 om 07:15 zei Justin: Ik ben ook meteen met Sex Education verder gegaan, heerlijk serie. Daarna pak ik Yellowstone weer op, zit nu in seizoen 2 en die bevalt mij erg goed ook. Yellowstone heeft nu 5,5 seizoenen lijkt helaas geen laatste deel te komen. Wat ook heel fijn/erg goed is is ''1883'' en ''1923'' ook van Taylor Sheridan. Staat allemaal op Skyshowtime met nog veel meer. Zelf kijk ik heel veel nu ook op Primevideo met oa Gen V (ben bij E2 geniaal) Spinoff in Universum van The Boys, The Continental uit Universum/makers van John Wick echt heel vet ook en Night Sky met JK Simmons ook echt heel gaaf en genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Die spin-offs kijk ik allemaal als de hele seizoenen erop staan. Dat elke keer een week wachten heb ik geen zin meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 23 minuten geleden zei Justin: Die spin-offs kijk ik allemaal als de hele seizoenen erop staan. Dat elke keer een week wachten heb ik geen zin meer in. Er staan op Skyshowtime hele seizoenen van 1883 en 1923 Dit is niet een week wachten maar gewoon direct hele seizoenen. Geniet ervan want komt voorlopig geen 2e seizoen van beide, die eerste sowieso niet 2e misschien ooit wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Er komt een nieuw seizoen van Gomorra. Het zal geen vervolg zijn, maar meer een prequel van Pietro Salvastano. Van hoe hij als klein kind naar baas zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 The Pacific Nog niet eerder gezien maar wat een geweldige serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 The Continental Geweldige serie onwijs van genoten. Uit het John Wick Universum, echt heel erg tof en vet. Super goede OST ook. Spoiler Einde hint naar een nieuw seizoen, ik dacht mini-serie was, gelukkig niet 8.5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Op 8-10-2023 om 17:28 zei Djurovski: The Pacific Nog niet eerder gezien maar wat een geweldige serie Heerlijk he? Band of Brothers, Pacific... Kan niet wachten op het derde broertje.. Zelf bezig met Public Enemy - Book of revelation. Mwah, begint goed.. Hopelijk wordt het ook zo afgemaakt en zijn er niet teveel open eindjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Heerlijk he? Band of Brothers, Pacific... Kan niet wachten op het derde broertje.. Zelf bezig met Public Enemy - Book of revelation. Mwah, begint goed.. Hopelijk wordt het ook zo afgemaakt en zijn er niet teveel open eindjes. Die heb ik gezien. Prima serie wel En ja nu weer voor 3e keer begonnen met band of Brothers. Heerlijke series Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 3 uur geleden zei Djurovski: Die heb ik gezien. Prima serie wel En ja nu weer voor 3e keer begonnen met band of Brothers. Heerlijke series Schijnt dus een vervolg in de maak te zijn. Ben niet helemaal 'hyped,' want zal wel ontzettende woke zijn. Dat is de trend an tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Op 24-9-2023 om 22:45 zei Chiemel: Na BoB en Pacific nu ook nieuw seizoen Sex Education en nieuwe van Lupin is onderweg. Eindelijk komen de series weer op gang op Netflix, leek lange tijd even niks te zijn. The Pacific heb ik klaar. Genieten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 oktober 2023 Share Geplaatst 11 oktober 2023 De laatste weken een paar noemenswaardige dingen gezien: Band of Brothers: 10/10. De samenwerking tussen HBO en Netflix even aangegrepen om Band of Brothers voor de derde of vierde keer te zien. Blijft fenomenaal en je haalt er iedere keer weer nieuwe dingen uit. De toespraak van de Duitse generaal aan zijn troepen in de laatste aflevering bleef me dit keer erg bij. Geeft mooi weer hoe - zonder een van beide kanten te verheerlijken - zo'n strijd in beginsel dezelfde effecten heeft voor de soldaten. Des: 7.5/10. Britse miniserie over de Britse seriemoordenaar Dennis Nilsen die in de late jaren zeventig en vroege jaren tachtig waarschijnlijk tot wel 15 veelal dakloze mannen vermoordde nadat hij ze meelokte naar zijn huis/appartement. Des wordt vertolkt door David Tennant. Het is echt een verbluffend staaltje acteerwerk, want in zijn alledaagsheid (je passeert op een dag tientallen op Nilsen gelijkende mannen) kruipt hij echt onder je huid. Het is met drie afleveringen van een minuut of 50 geen lange zit en daardoor wel interessant om eens mee te pikken. Love & Death: 7,5/10. Ook dit is een miniserie van HBO. Het gaat over een kleine kerkgemeenschap in het Texas van de late jaren zeventig waar een getrouwde vrouw - op fabuleuze wijze vertolkt door Elizabeth Olsen - een affaire aangaat met een getrouwde man binnen deze gemeenschap. De titel en flash-forward in aflevering 1 verklapt al dat dit helemaal uit de klauwen zal lopen, maar het blijft meeslepen. De eerste afleveringen zijn wel wat traag van opzet, maar wat mij betreft maken de laatste twee episodes alles goed. Hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Op 10-10-2023 om 18:54 zei ElPrincipito: Heerlijk he? Band of Brothers, Pacific... Kan niet wachten op het derde broertje.. Zelf bezig met Public Enemy - Book of revelation. Mwah, begint goed.. Hopelijk wordt het ook zo afgemaakt en zijn er niet teveel open eindjes. Inmiddels Public Enemy afgekeken. Viel toch tegen, teveel losse eindjes en ik eindig met teveel vragen. Niet heel samenhangend. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Leuke serie trouwens over Beckham op Netflix, maakt zichzelf als voetballer wel groter dan dat die was maar wel interessant hoe een voetballer telkens onder druk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 Op 12-10-2023 om 21:55 zei ElPrincipito: Inmiddels Public Enemy afgekeken. Viel toch tegen, teveel losse eindjes en ik eindig met teveel vragen. Niet heel samenhangend. 6/10 Voor een serie uit de lage landen vond ik het niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 oktober 2023 Share Geplaatst 15 oktober 2023 Op 13-10-2023 om 22:56 zei La Pulga: Leuke serie trouwens over Beckham op Netflix, maakt zichzelf als voetballer wel groter dan dat die was maar wel interessant hoe een voetballer telkens onder druk staat. Uhu, had het ook al gezien. Leuke docu. Aflevering 1 had een gouden moment, haha. Voor de rest erg leuk om al die voetballers te zien, en zijn verhaal. Al was het wat kort. Had best nog 2 afleveringen tussen gekund. Één van de betere voetbaldocu's, denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten