Djurovski Geplaatst 13 januari 2020 Share Geplaatst 13 januari 2020 Dracula afgerond . Aflevering 2 is erg goed . 3 wijkt erg af van de 1e 2 maar al met al prima serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Op 22-12-2019 om 10:22 zei Nom de Guerre: Zijn er meer mensen die The Witcher kijken? Vanavond mee begonnen nu net afgerond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 4 uur geleden zei komodo25: Vanavond mee begonnen nu net afgerond Wat vond je er van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Wat vond je er van? Leuke serie . Kende de boeken of games niet dus volledig blanco in gegaan . Vind het nog geen GoT las namelijk dat het de GoT van Netflix moest worden . Maar verder vond ik het een leuke serie . Het spelen met de verhaallijn vond ik sterk gedaan . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 2 uur geleden zei komodo25: Leuke serie . Kende de boeken of games niet dus volledig blanco in gegaan . Vind het nog geen GoT las namelijk dat het de GoT van Netflix moest worden . Maar verder vond ik het een leuke serie . Het spelen met de verhaallijn vond ik sterk gedaan . Je moet dit absoluut niet met GoT vergelijken. Daar zijn alle recensenten de mist in gegaan. Bijna allemaal gaven ze een slechte beoordeling omdat ze het met elkaar gingen vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Ook eens begonnen met Narcos Mexico. De eerste 2 afleveringen waren alvast leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 3 uur geleden zei komodo25: Leuke serie . Kende de boeken of games niet dus volledig blanco in gegaan . Vind het nog geen GoT las namelijk dat het de GoT van Netflix moest worden . Maar verder vond ik het een leuke serie . Het spelen met de verhaallijn vond ik sterk gedaan . Je moet het ook vooral niet vergelijken met GoT. Ik weet ook niet wie dat verzonnen heeft, die recensent heeft de boeken of games nooit onder ogen gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Kwam toevallig voorbij weet alleen zo even niet meer waar . Ben ook niet gaan kijken met het idee dat het een soort GoT zou zijn . Wat ik zelf bedoelde met nog geen GoT is de feeling wat ik er mee heb . Al is dat lastig uit te leggen hoe en wat . Maar het is wel gewoon een prima serie . Dat ik alle afleveringen achter elkaar heb gekeken zegt wat dat betreft ook wel genoeg . Vond zelf de droge " fuck " diverse keren erg leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Netflix doet geen 3de seizoen van Mindhunter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 3 uur geleden zei Simonsav: Netflix doet geen 3de seizoen van Mindhunter Bron ? Zou echt zonde zijn,was uitgesteld maar nu gecancelled of wat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 januari 2020 Share Geplaatst 17 januari 2020 10 uur geleden zei hjs: Bron ? https://www.imdb.com/news/ni62750833?ref_=tt_nwr2 Officieel nog niet gecancelled, ze laten de deur nog op een kier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 januari 2020 Share Geplaatst 17 januari 2020 Zonde zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 Gister de Messiah afgekeken. Het houdt je aandacht vast en op het eind blijf je met vragen achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 januari 2020 Share Geplaatst 18 januari 2020 1e 2 afleveringen gekeken van Messiah. Weet nog niet precies wat ik van moet vinden En 1e Aflevering gekeken van 2e seizoen sex education Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Op 16-1-2020 om 11:48 zei Nom de Guerre: Je moet het ook vooral niet vergelijken met GoT. Ik weet ook niet wie dat verzonnen heeft, die recensent heeft de boeken of games nooit onder ogen gehad. Groots opgezette fantasy-serie, spelend in een Middeleeuwse setting. In het eerste jaar ná het einde van GoT, waarbij alle platforms in dat gat hopen te springen. De vergelijking is echt niet heel onlogisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 2 minuten geleden zei Hwb: Groots opgezette fantasy-serie, spelend in een Middeleeuwse setting. In het eerste jaar ná het einde van GoT, waarbij alle platforms in dat gat hopen te springen. De vergelijking is echt niet heel onlogisch. Als je in dat soort platitudes gaat denken, ja, dan kom je op dit soort ongein uit. GoT: diverse verhaallijnen en veel hoofdpersonen, die ook nog eens regelmatig sneuvelen, waarna er een nieuw personage wordt geïntroduceerd. Witcher: twee á drie hoofdpersonen (afhankelijk van het feit of je Ciri als een hoofdpersonage ziet of de motivatie waarom Geralt en Yennefer doen wat ze doen) GoT: nadruk op de politieke machinaties om de macht te krijgen in Westeros Witcher: de anti-held(en) die probeert (proberen) om zijn (hun) beschermeling uit de problemen te houden en meer op zichzelf staande avonturen beleeft (beleven), met het verhaal rondom Ciri als overkoepelend geheel om alles met elkaar te verbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Ik ga van de week (of vandaag) naar Ares kijken. Is een Nederlandse productie dat gaat over een studente die bij een geheim vennootschap aansluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Als je in dat soort platitudes gaat denken, ja, dan kom je op dit soort ongein uit. GoT: diverse verhaallijnen en veel hoofdpersonen, die ook nog eens regelmatig sneuvelen, waarna er een nieuw personage wordt geïntroduceerd. Witcher: twee á drie hoofdpersonen (afhankelijk van het feit of je Ciri als een hoofdpersonage ziet of de motivatie waarom Geralt en Yennefer doen wat ze doen) GoT: nadruk op de politieke machinaties om de macht te krijgen in Westeros Witcher: de anti-held(en) die probeert (proberen) om zijn (hun) beschermeling uit de problemen te houden en meer op zichzelf staande avonturen beleeft (beleven), met het verhaal rondom Ciri als overkoepelend geheel om alles met elkaar te verbinden. Dat kun je platitudes noemen, er zijn duidelijke overeenkomsten. Obv die overeenkomsten is de link niet zo vreemd, ook als er duidelijke verschillen zijn. Ik denk zelfs dat je je af kunt vragen of Netflix The Witcher (zo of überhaupt) zou hebben aangepakt zonder GoT. Ik denk vooral dat het onzinnig is om de opvolger van GoT in het fantasy-genre te zoeken. Volgens mij verschilt de nieuwe grote serie juist altijd in veel opzichten van de vorige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 1 minuut geleden zei Hwb: Dat kun je platitudes noemen, er zijn duidelijke overeenkomsten. Obv die overeenkomsten is de link niet zo vreemd, ook als er duidelijke verschillen zijn. Ik denk zelfs dat je je af kunt vragen of Netflix The Witcher (zo of überhaupt) zou hebben aangepakt zonder GoT. Ik denk vooral dat het onzinnig is om de opvolger van GoT in het fantasy-genre te zoeken. Volgens mij verschilt de nieuwe grote serie juist altijd in veel opzichten van de vorige. Dat zijn platitudes voor het genre. Dan kun je net zo goed zeggen dat Lord of the Rings lijkt op GoT, want middeleeuws, fantasy en groots opgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 25 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dat zijn platitudes voor het genre. Dan kun je net zo goed zeggen dat Lord of the Rings lijkt op GoT, want middeleeuws, fantasy en groots opgezet. Als er nu een LotR-serie was gestart, was die inderdaad ook als opvolger van GoT gezien. Ik zeg niet dat het erop lijkt he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Heb niets gezien van GoT of The Witcher, maar heb ze wel een aantal keer in één adem genoemd horen worden door diverse media. Overigens wilde ik in eerste instantie reageren door de kritiek op deze vergelijking. Kan ik mij zo aan ergeren he, dat als je een vergelijking maakt en dan te horen krijgt "maar dit is bij X anders dan bij Y". Ja nerd het is een VERGELIJKING c.q. er zijn een aantal overeenkomsten. Als alles precies hetzelfde zou zijn, dan is het geen vergelijking meer maar exact hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Waarop ik dan zou reageren dat de overeenkomsten platitudes zijn, specifiek aan het genre. Als je naar het verhaal kijkt qua opbouw, structuur en tempo, dan zitten er echt behoorlijke verschillen in, los van de inhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Dat zijn platitudes voor het genre. Dan kun je net zo goed zeggen dat Lord of the Rings lijkt op GoT, want middeleeuws, fantasy en groots opgezet. Dat zei dus iemand tegen mij. GoT kun je vergelijken met Lotr . Aangezien ik die laatste niets vind was ik er bang voor . Hij zei daarna wel qua aankleding en wereld niet dat de series/ film vergelijkbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 49 minuten geleden zei komodo25: Dat zei dus iemand tegen mij. GoT kun je vergelijken met Lotr . Aangezien ik die laatste niets vind was ik er bang voor . Hij zei daarna wel qua aankleding en wereld niet dat de series/ film vergelijkbaar zijn Voor mijn gevoel kun je GoT niet vergelijken met LoTR. Het zijn allebei series gebaseerd op fantasyboeken, maar dan houdt het wel zo'n beetje op. Qua tempo, verhaal, stijl en thematiek enorme verschillen. Baantjer en de Millenniumreeks van Stieg Larsson behoren tot de misdaadromans en hebben een aantal genrespecifieke overeenkomsten, maar verder zijn het totaal verschillende reeksen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 37 minuten geleden zei Nom de Guerre: Voor mijn gevoel kun je GoT niet vergelijken met LoTR. Het zijn allebei series gebaseerd op fantasyboeken, maar dan houdt het wel zo'n beetje op. Qua tempo, verhaal, stijl en thematiek enorme verschillen. Baantjer en de Millenniumreeks van Stieg Larsson behoren tot de misdaadromans en hebben een aantal genrespecifieke overeenkomsten, maar verder zijn het totaal verschillende reeksen. Het is ook maar wat er tegen mij werd gezegd tien ik begon met GoT. Lotr heb ik een stuk van het 1e deel gezien maar was niet mijn ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten