Kyrill Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Moet kunnen als je een asset aan het testen bent toch? Aah oke. Wat versta je onder een asset testen dan precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 op een bepaald moment gaat het niet meer om de money maar om de rate hoeveel mensenn binnenkomen. In mijn enig spelletje dat ik speel krijg ik niet meer inwoners meer :( maar heb ik wel veel te veel geld. Ook vind ik dat er te weinig toeristen gebruik maken van trein & vliegtuigen. Metro & Bus zijn dan wel weer OP'd. Heb zeker 1/3e van mijn inwoners dat bus neemt. Heb dat zo goed ingesteld, en eens 2-3 uur aan gezeten om allemaal lijnen aan te leggen, lijnen terug te leggen, busstations te maken enzo :p buslijnen te benoemen, busstations (super realistisch allemaal). Metro ook 500-1000 mensen ongeveer. Trein maar 50-100 hooguit en vliegtuig 20 :p Treinen zijn ontzettend lastig, neemt veel plaats in beslag, je moet goederensporen apart doen met passagierstreinen maar je weet niet hoe dat moet, en het stokt voortdurend vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Oei klopt toch niet helemaal :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Gekocht, ben eens benieuwd. Heb wel naar de goedkoopste gezocht, 21 euries incl. deluxe. Hoop dat ze het waard zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Aah oke. Wat versta je onder een asset testen dan precies? Had een knooppunt gemaakt in de asseteditor, die kan je dan ingame zo plaatsen zodat je niet meer ingame hoeft te knutselen... kant en klaar dus. Maar dat moest wel getest worden.Daarom speel ik ook in Sandbox mode, zodat als ik weet dat het werkt ik het in mijn ''gewone'' echte speelwereld kan plaatsen. En over mn pc kan ik kort zijn, als iemand nog een leuke graphicskaart wegdoet (beter als 512Mb) voor niks dan hou ik me aangeraden ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wat is de fijnste kaart om mee te beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Wat is de fijnste kaart om mee te beginnen? Zoek in de steam workshop op drebbeldam bij die maker staan de tofste maps die er zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Zoek in de steam workshop op drebbeldam bij die maker staan de tofste maps die er zijn. Gelijk Rotterdam gepakt :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Kan iemand mij die Rotterdam niet toevallig een keertje stiekem PM'en? Heb namelijk problemen met Steam ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Het eerste deel vd game vind ik leuk om te doen, tot ongeveer 3.000 inwoners. Daarna wordt het me wat te veel, minder geld, water dat steeds meer vervuild raakt etc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Dan doe je iets verkeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Dan doe je iets verkeerd Welke wegen kan je het beste maken? Waar zet je industrie? Waar je sewer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Ligt eraan hoe druk de wegen bezet zijn. Industrie zet ik altijd een (klein) eindje van de stad af, maar wel zorgen dat dit goed bereikbaar is en liefst dicht bij snelweg. Mijn sewer zet ik in het verlengde als van waar ik mijn water afvoer. Zodat dit niet via de stroming in het drinkwater komt. Ik zit nu op 20k inwoners, heel prima te doen maar bent erg wispelturig merk ik. Hele tijd dingen slopen en opnieuw bouwen enzo. Zal later wel even screentje plaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 juli 2015 Share Geplaatst 14 juli 2015 Maar moet ik small roads, medium roads maken ofwat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Zijn er nog die het spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Ik niet. Spel valt erg tegen vind ik. Niet mijn type spel. Dat is het meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Ben nu eventjes gepauzeerd in afwachting van de opkomende uitbreiding. Toch al meer dan 80 uur gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Vorige week gekocht na aanschaf van een betere videokaart, bevalt heerlijk en na morgen 3 weken vakantie en ga er dan eens lekker voor zitten :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Ben nu eventjes gepauzeerd in afwachting van de opkomende uitbreiding. Toch al meer dan 80 uur gespeeld. mooi. Ik ga ook dan weer terug heroppakken. Ik zit aan 37 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Mensen weer aan het spelen met de nieuwe update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 september 2015 Auteur Share Geplaatst 27 september 2015 Wilde net een post maken :mrgy: Heb de DLC After Dark nog niet gekocht maar wel van plan om te gaan halen, alleen de nachtcyclus is al iets waardoor ik weer ben gaan spelen, naar mooie lichtjes kijken :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 (bewerkt) Wilde net een post maken :mrgy: Heb de DLC After Dark nog niet gekocht maar wel van plan om te gaan halen, alleen de nachtcyclus is al iets waardoor ik weer ben gaan spelen, naar mooie lichtjes kijken :mrgy: Idd, ziet er verbluffend uit, de dlc ook nog niet aan geschaft, weet ook niet of ik het waard vind. Bedoel mods en assets genoeg eigenlijk. Sterker nog, ik ga nu ff spelen :D EDIT: Hier wat screenshots :) [spoiler=SCREEEEEN...........shots.] 28 september 2015 bewerkt door TheBazzterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ben er ook weer mee begonnen na After Dark te hebben aangeschaft. :) De dagtijd is nu wel wat te oversaturated en mensen gaan 's nachts nog naar school en zo, dus dat zijn toch minpuntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 nja, die lln zullen wel super slim zijn dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Aantal Let's Playtjes gezien met After Dark. Goede toevoegingen hoor. Ben benieuwd, kijk al uit naar het moment dat ik het eindelijk kan spelen. De uitdaging is er al snel af uiteraard, maar met de DLC en mods moet er veel mogelijk zijn. Hoorde van een developer van Cities al dat de volgende uitbreiding nogal goed zal spelen op de wensen van de spelers. Ik citeer: "The next expansion will have the players... well, I don't know a word for nonsexual ejaculation, but..." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten