Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

op een bepaald moment gaat het niet meer om de money maar om de rate hoeveel mensenn binnenkomen. In mijn enig spelletje dat ik speel krijg ik niet meer inwoners meer :( maar heb ik wel veel te veel geld. Ook vind ik dat er te weinig toeristen gebruik maken van trein & vliegtuigen. Metro & Bus zijn dan wel weer OP'd. Heb zeker 1/3e van mijn inwoners dat bus neemt. Heb dat zo goed ingesteld, en eens 2-3 uur aan gezeten om allemaal lijnen aan te leggen, lijnen terug te leggen, busstations te maken enzo :p buslijnen te benoemen, busstations (super realistisch allemaal). Metro ook 500-1000 mensen ongeveer. Trein maar 50-100 hooguit en vliegtuig 20 :p

Treinen zijn ontzettend lastig, neemt veel plaats in beslag, je moet goederensporen apart doen met passagierstreinen maar je weet niet hoe dat moet, en het stokt voortdurend vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aah oke. Wat versta je onder een asset testen dan precies?

Had een knooppunt gemaakt in de asseteditor, die kan je dan ingame zo plaatsen zodat je niet meer ingame hoeft te knutselen... kant en klaar dus. Maar dat moest wel getest worden.Daarom speel ik ook in Sandbox mode, zodat als ik weet dat het werkt ik het in mijn ''gewone'' echte speelwereld kan plaatsen.

En over mn pc kan ik kort zijn, als iemand nog een leuke graphicskaart wegdoet (beter als 512Mb) voor niks dan hou ik me aangeraden ja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt eraan hoe druk de wegen bezet zijn. Industrie zet ik altijd een (klein) eindje van de stad af, maar wel zorgen dat dit goed bereikbaar is en liefst dicht bij snelweg. Mijn sewer zet ik in het verlengde als van waar ik mijn water afvoer. Zodat dit niet via de stroming in het drinkwater komt.

Ik zit nu op 20k inwoners, heel prima te doen maar bent erg wispelturig merk ik. Hele tijd dingen slopen en opnieuw bouwen enzo. Zal later wel even screentje plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde net een post maken :mrgy: Heb de DLC After Dark nog niet gekocht maar wel van plan om te gaan halen, alleen de nachtcyclus is al iets waardoor ik weer ben gaan spelen, naar mooie lichtjes kijken :mrgy:

Idd, ziet er verbluffend uit, de dlc ook nog niet aan geschaft, weet ook niet of ik het waard vind. Bedoel mods en assets genoeg eigenlijk.

Sterker nog, ik ga nu ff spelen :D

EDIT: Hier wat screenshots :)

[spoiler=SCREEEEEN...........shots.]

b5apEmE.jpg

Lqi4oCp.jpg

Nk0AHY0.jpg

SbRJhCa.jpg

bLrLWhC.jpg

XAlimT3.jpg

3oVEq7u.jpg

blsadzh.jpg

5rvzgDC.jpg

yXA6aiV.jpg

bewerkt door TheBazzterd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal Let's Playtjes gezien met After Dark. Goede toevoegingen hoor. Ben benieuwd, kijk al uit naar het moment dat ik het eindelijk kan spelen. De uitdaging is er al snel af uiteraard, maar met de DLC en mods moet er veel mogelijk zijn. Hoorde van een developer van Cities al dat de volgende uitbreiding nogal goed zal spelen op de wensen van de spelers. Ik citeer: "The next expansion will have the players... well, I don't know a word for nonsexual ejaculation, but..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites