lennard95 112 Gepost February 25, 2016 Share Gepost February 25, 2016 (edited) Welke 25 tile mod gebruik je precies? Weet ik veel de meest gedownloade. Dan moet mijn game het wel doen :D Edited February 25, 2016 by lennard95 Quote Link to post Share on other sites
vuurtjih 10 Gepost February 25, 2016 Share Gepost February 25, 2016 Leuk joh, bootjes. Quote Link to post Share on other sites
Acquafresca 148 Gepost February 26, 2016 Share Gepost February 26, 2016 (edited) Heb t gecrakte spel kan dus geen ingame screenshots maken. Daarom deze kut kwaliteit. Ingame is t gewoon prima obv Direct een warme welkom met onze begrafeniscentrum. Daaromheen is eenrichtingsverkeer met 6 banen, waar eigenlijk het verkeer wordt opgedeeld. Bijna 5k inwoners, nog geen rode streep gezien op trafficmap. als je rechtsaf rijdt en als je linksaf rijdt. Bij de achterste icoon zijn ook mijn farms. Mn commerce heeft niet genoeg goed opgeleide werknemers :/ Moet wel zeggen dat mn bussenetwerk heet prima doet. Edited February 26, 2016 by Acquafresca Quote Link to post Share on other sites
r4vje 119 Gepost February 26, 2016 Share Gepost February 26, 2016 Morgen maar een nieuwe stad beginnen. Huidige heeft teveel traffic issues en ik heb geen zin om weer alles te slopen opnieuw op te bouwen. Quote Link to post Share on other sites
Acquafresca 148 Gepost February 27, 2016 Share Gepost February 27, 2016 Nja genoeg voor deze stadje dan maar. Paar rare fouten gemaakt, maar ging wel alleraardigst. Vooral veel geld weggegooid met aanleggen van metro. Ongeveer 9k inwoners. Morgen ofzo met een nieuwe beginnen. Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 27, 2016 Share Gepost February 27, 2016 (edited) Ja voor de metro was het nog een beetje te vroeg :p je hebt ook problemen met je garbage, dode mensen en te weinig opgeleide mensen en klanten/toeristen Bussen zijn in het begin meer dan voldoende, ik denk niet dat die afrit erg efficient is, en de verbinding met het gedeelte van de stad dat op een verdere afstand ligt is karig en inefficient omdat maar één weg ervoor gebruikt wordt (die met het rood kruispunt). Beter misschien wat centrale wegen aanleggen en van daaruit beetje spelen met de wegen (een paar wegen met drie rijkvakken, daaraan verbonden wegen met tweerijvakken en daar dan de éénrijvakken zodat het drukkere verkeer steeds meer verspreidt wordt ipv grote verkeersaders te onderbreken, maar toch ervoor zorgen dat het verkeer toch vloeiend snel ergens kan geraken. Buslijnen zien er goed uit, al lijken die lijnen aan te wijzen dat je meerdere depots hebt (ben ik fout hier?). Dat is in principe niet nodig en geldverspillend, wel is één centraal depot vaak wel belastend voor het verkeer, dus moet je die strategisch goed plaatsen. En bussen kunnen al snel tot verstoppingen leiden op verkeersaders. Edited February 27, 2016 by Lakigigar Quote Link to post Share on other sites
lennard95 112 Gepost February 27, 2016 Share Gepost February 27, 2016 Mijn stadff delen. De suburbs Downtown met business district en de nieuwe wijk op de achtergrond En de hotels met de rest erop :) Tip: download de Euromast op steam workshop ;) Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 27, 2016 Share Gepost February 27, 2016 Industrie nog niet aangepakt. Vooral gelet op het aanleggen van de wegen en optimaliseren van de traffic. Nog nergens rode stukjes, op die T splitsing onderin bij de industrie na (maar dat wordt toch nog omgegooid). Zit nu ook nog pas op 8/9k inwoners dus de problemen komen nog wel. Plan is nu om de 'ringweg' te spiegelen, zodat het een mooi geheel wordt. Dat stukje bovenin ligt op een vrij steile heuvel, dus het leek me wel geinig om (met behulp van een mod waarmee je per district aan kan geven welke gebouwen er gebouwd kunnen worden, maar pas nadat alles max level is) daar een villawijk te hebben. Ben nu vooral bezig om de stukken residential langs grotere wegen om te zetten in high density. Waar ik high dens commercial plaats moet ik nog even bekijken, ik denk aan de andere kant van de ring, waar dan ook een groot office gebied komt. Het stuk land links in beeld, wat nog leeg is, is bedoeld voor tourism en leisure. Quote Link to post Share on other sites
r4vje 119 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 (edited) Ziet er weer lekker uit hoor [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Welke map is dat? Edited February 28, 2016 by r4vje Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Ziet er weer lekker uit hoor [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Welke map is dat? Boulder Rapids dacht ik. Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Ziet er mooi uit. Quote Link to post Share on other sites
r4vje 119 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Ben nog altijd opzoek naar een leuke map. Tot nu toe nog niet echt eentje weten te vinden. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 112 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Ben nog altijd opzoek naar een leuke map. Tot nu toe nog niet echt eentje weten te vinden. Kijk bij de maps van Zacherias (oid) allemaal soort Nederlands thema. Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Gemaakt met Cimtographer. Geinige mod. Alleen pakt ie om één of andere reden mn weg vanaf de snelweg richting de woonwijken niet. Quote Link to post Share on other sites
Beppu 50 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Ziet er vet uit zeg, dit spel. Zie dat het ook op de Xbox komt binnenkort, al lijkt me zo een spel wel een stuk lekkerder met een muis en keyboard. Na de tentamens even aanschaffen denk ik. Quote Link to post Share on other sites
lennard95 112 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Map van mijn stad :D Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Hoe doe je dat? Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 (edited) Hoe doe je dat? Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om. Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad. [spoiler=oude plattegrond] Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger. Edited February 28, 2016 by Magikarp Quote Link to post Share on other sites
TheBazzterd 9 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Cimtographer ff opzoeken in de workshop. Dan staat er beneden in je toolbar ergens een logootje. Kun je de map maken, die staat dan open buiten de game om. Zit hier echt enorm te kutten met de toegang tot de stad. [spoiler=oude plattegrond] Die kruising direct na het afrijden van de snelweg is belachelijk druk. Zal zijn omdat Holly District high dens is. Denk dat ik ze maar dwing om via de onderste afrit te gaan, door de weg naar de andere kant van de stad weg te halen. Maar dat vind ik er eigenlijk niet uitzien, dan moeten ze helemaal omrijden. Rotondes e.d. maken het probleem alleen maar erger. Kan je de snelweg niet door trekken door je stad, verhoogd ofzo? of gaat dat te lelijk worden? Zo zou je namelijk wel meerdere op en afritten kunnen bouwen en het verkeer spreiden. Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Zat ik inderdaad al aan te denken, maar dan moet ik vrij veel aanpassen. Had het namelijk al geprobeerd, en de weg van Holly naar Spring Park blijft vastlopen omdat ze er daar allemaal af gaan. Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Echt wel mooi gedaan, in-game screenshots, hoeveel inwoners, stats? Quote Link to post Share on other sites
Magikarp 566 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Echt wel mooi gedaan, in-game screenshots, hoeveel inwoners, stats? Van mij bedoel je? ;c Weet dat ik rond de 19-20k inwoners zit, verdere stats weet ik niet uit m'n hoofd. Moet ook zo weg, kan morgen wel wat screens maken (voordat ik de halve teringzooi overhoop gooi, want ik trek er toch een snelweg doorheen denk ik :D). Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 En ook van [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Quote Link to post Share on other sites
lennard95 112 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 (edited) En ook van [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; 60 k inwoners screens komen straks. Edited February 28, 2016 by lennard95 Quote Link to post Share on other sites
Lakigigar 127 Gepost February 28, 2016 Share Gepost February 28, 2016 Pff jouw stad ziet er mooier uit dan de mijne. Mooi gedaan! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.