Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Cities: Skylines

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

5sHdajT.jpg

Mijn stad nu. Ben tevreden al zeg ik het zelf. Heb echt Skye Storme zowat nagebouwd maar boeiuh. De 1e lening heb ik overgeslagen en net pas de 60K lening aangenomen zodat ik meer kan bouwen. Water/elektra zit onderaan bij de kust. Ga nu eindelijk voor eerst 1600 en meer inwoners halen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitdaging kan je ook uit jezelf halen. Creativiteit. Iets moois maken van je stad. Een visie hebben. Gebieden al dan niet ontwikkelen. Je OV goed laten functioneren. Enzovoorts.

Ah joh weet tegen wie je het hebt. :D

Ik ben nu halverwege de 3e video. Maar ligt het aan mij of heeft ie nog niet eens een elementary school gebouwd?

Needs verschillen ook per game he, moest zelf al veel eerder garbage bouwen.

Mijn stadje ziet er overigens echt nog voor geen meter uit, maar daar gaan we wel aan werken, krijg al die wegen telkens scheef. :D

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist ook op het gemakkie begonnen. Even e.e.a uitpluizen. Wel jammer dat m'n laptop hem niet helemaal lekker draait.. Maar ja, wil de instellingen niet lager zetten, verminderd de charme van zo'n spel ;c

Nou, gebeurd er ook nog wat? Heb het nu zachtjes op gang, maak nu 1500 winst en heb rond de 500 mensen. Heb het even aangekeken, maar het schommelt niet extreem ofzo. Volgens mij als ik nu gewoon het spel een paar uur laat lopen ben ik miljonair ;c

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fuck yeah ik heb nu 3600 inwoners circa. 2 parken, 2 fire stations, elementary en highschool en net mijn 1e begraafplaats gebouwd was nodig ook zeg :-D

En mijn 2e land uitbreiding gekocht. Ik kan nu ook overschakelen op bussen en schepen mocht ik zo ver zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shiiiiiit

Ik maak nu bij het leven verlies. 100.000 in de min en me inwoners lopen terug. Zat op 4300 maar dreigt nu naar min 4k te gaan :(

HELP

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION];

[MENTION=6882]Keko[/MENTION];

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

flDKlMg.jpg

Heb al 2 leningen moeten nemen en een bailout. Sinds de begraafplaats heb gaat hard achteruit :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shiiiiiit

Ik maak nu bij het leven verlies. 100.000 in de min en me inwoners lopen terug. Zat op 4300 maar dreigt nu naar min 4k te gaan :(

HELP

[MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

[MENTION=677]Kokkie[/MENTION];

[MENTION=6882]Keko[/MENTION];

[MENTION=7359]Stefan.[/MENTION];

[MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION];

flDKlMg.jpg

Heb al 2 leningen moeten nemen en een bailout. Sinds de begraafplaats heb gaat hard achteruit :(

Denk dat het nu al te laat is, aangezien je niks meer kan verplaatsen/bouwen door het geldgebrek.

Kijk eens goed bij die infokopjes linksboven! en kijk waar de fout zit dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stuur eens een screentje van je inkomsten en uitgaven.

2g7PA3V.jpg

Vyi0Nns.jpg

Iig verder gekomen dan tot nu toe voor mij personlijk. Was fun while it lasted :)

Hoop geleerd voor volgend potje. Alleen geen idee waar het misging. Misschien was een 3e 2x2km New Area kopen wat teveel van het goede....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien heb je iets te gek gedaan met bepaalde policies, aangezien je daar 11.4k aan uitgeeft ;c

Ooh thnx!! Ik heb idd wat policies ingezet maar ik dacht dat die geld zouden besparen, niet kosten :cab:

Als ik ze uitzet maak ik meer geld? Nou ja ik probeer het gewoon.. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nog geen districts vernoemd omdat dat geld kost volgens mij? :r

Ik had recycling aanstaan, smoking ban, water, power usage etc

Nu staat alleen nog smoke detector aan volgens mij

Maar goed ik heb nu al zoveelste lening aangenomen. Maar zonder geld kan ik niks meer doen zowat. Maak lichte winst

pldKMIj.jpg

d4gO07B.jpg

Dit zijn nu mijn uitgaves maar op deze manier kom ik nooit aan de 5.000 inwoners

Game over in mijn boek :(

Wel het tekort terug gebracht tot -69 k maar als nog..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is je logica achter het enorme aantal elektriciteitsmasten? Ik heb zo het idee dat je ook wat van die masten weg kan halen, om wat geld te besparen.

Bang om zonder stroom te komen. Heb nu nog gebieden zonder stroom :r ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bang om zonder stroom te komen. Heb nu nog gebieden zonder stroom :r ;e

Produceer je wel genoeg stroom? Je kan ook op dingen klikken hè om aan info te komen ;)

Maar als je nu gewoon al je policies uitzet kan je zeker flinke winst maken. Ze kosten je op de onderste screen bijna 4000. Als je ze uitzet bespaar je dat dus, ga je jezelf echt makkelijk mee redden, financieel gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Produceer je wel genoeg stroom? Je kan ook op dingen klikken hè om aan info te komen ;)

Maar als je nu gewoon al je policies uitzet kan je zeker flinke winst maken. Ze kosten je op de onderste screen bijna 4000. Als je ze uitzet bespaar je dat dus, ga je jezelf echt makkelijk mee redden, financieel gezien.

Nou nou vriend zo dom ben ik nou ook weer niet. Ik klikte continu op dingen :P ;)

Maar ja het heeft nu geen zin meer. Het tekort is nog 70 K eer dat ik dat op 0 heb is mijn bevolking tot 2 k of minder uitgedund. Overmorgen maar efe opnieuw beginnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn stad gaat heerlijk :< Zit momenteel op 30k mensen en maak zo'n 20k per week winst. Inmiddels al 3 stukken bijgekocht waarvan er 2 helemaal vol zijn gebouwd. Binnenkort maar eens mijn stad wat mooier gaan inrichten. Momenteel is het nog veel losse pols werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites