Denny Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Die T-splitsing midden op het water, zit daar nog een idee achter? :D :r Ja linksonder ligt een eilandje en linksboven zoals je ziet nog een heel stuk land maar die richting wordt geen snelweg denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Mijn stad nu. Ben tevreden al zeg ik het zelf. Heb echt Skye Storme zowat nagebouwd maar boeiuh. De 1e lening heb ik overgeslagen en net pas de 60K lening aangenomen zodat ik meer kan bouwen. Water/elektra zit onderaan bij de kust. Ga nu eindelijk voor eerst 1600 en meer inwoners halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Er is nu ook een mod om wegen te upgraden van/naar one way roads, hou deze subreddit in de gaten mensen! http://www.reddit.com/r/CitiesSkylinesModding/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Mensen die nog een leuke map weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Vdb. Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Nog eens wat verder gegaan met mijn stad... Zit nu op 30k inwoners :*) Maar fileproblemen moeten nog eens grondig aangepakt worden geloof ik :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Uitdaging kan je ook uit jezelf halen. Creativiteit. Iets moois maken van je stad. Een visie hebben. Gebieden al dan niet ontwikkelen. Je OV goed laten functioneren. Enzovoorts. Ah joh weet tegen wie je het hebt. :D Ik ben nu halverwege de 3e video. Maar ligt het aan mij of heeft ie nog niet eens een elementary school gebouwd? Needs verschillen ook per game he, moest zelf al veel eerder garbage bouwen. Mijn stadje ziet er overigens echt nog voor geen meter uit, maar daar gaan we wel aan werken, krijg al die wegen telkens scheef. :D 15 maart 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 (bewerkt) Zojuist ook op het gemakkie begonnen. Even e.e.a uitpluizen. Wel jammer dat m'n laptop hem niet helemaal lekker draait.. Maar ja, wil de instellingen niet lager zetten, verminderd de charme van zo'n spel ;c Nou, gebeurd er ook nog wat? Heb het nu zachtjes op gang, maak nu 1500 winst en heb rond de 500 mensen. Heb het even aangekeken, maar het schommelt niet extreem ofzo. Volgens mij als ik nu gewoon het spel een paar uur laat lopen ben ik miljonair ;c 15 maart 2015 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Fuck yeah ik heb nu 3600 inwoners circa. 2 parken, 2 fire stations, elementary en highschool en net mijn 1e begraafplaats gebouwd was nodig ook zeg :-D En mijn 2e land uitbreiding gekocht. Ik kan nu ook overschakelen op bussen en schepen mocht ik zo ver zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Hier paak screentjes van mijn stad. Gaat lekker en zelfs problemen met de traffic vallen behoorlijk mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Shiiiiiit Ik maak nu bij het leven verlies. 100.000 in de min en me inwoners lopen terug. Zat op 4300 maar dreigt nu naar min 4k te gaan :( HELP [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Heb al 2 leningen moeten nemen en een bailout. Sinds de begraafplaats heb gaat hard achteruit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Shiiiiiit Ik maak nu bij het leven verlies. 100.000 in de min en me inwoners lopen terug. Zat op 4300 maar dreigt nu naar min 4k te gaan :( HELP [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=677]Kokkie[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; [MENTION=18476]TheBazzterd[/MENTION]; Heb al 2 leningen moeten nemen en een bailout. Sinds de begraafplaats heb gaat hard achteruit :( Denk dat het nu al te laat is, aangezien je niks meer kan verplaatsen/bouwen door het geldgebrek. Kijk eens goed bij die infokopjes linksboven! en kijk waar de fout zit dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Stuur eens een screentje van je inkomsten en uitgaven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Stuur eens een screentje van je inkomsten en uitgaven. Iig verder gekomen dan tot nu toe voor mij personlijk. Was fun while it lasted :) Hoop geleerd voor volgend potje. Alleen geen idee waar het misging. Misschien was een 3e 2x2km New Area kopen wat teveel van het goede.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo te zien heb je iets te gek gedaan met bepaalde policies, aangezien je daar 11.4k aan uitgeeft ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Zo te zien heb je iets te gek gedaan met bepaalde policies, aangezien je daar 11.4k aan uitgeeft ;c Ooh thnx!! Ik heb idd wat policies ingezet maar ik dacht dat die geld zouden besparen, niet kosten :cab: Als ik ze uitzet maak ik meer geld? Nou ja ik probeer het gewoon.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2015 Ooh thnx!! Ik heb idd wat policies ingezet maar ik dacht dat die geld zouden besparen, niet kosten :cab: Als ik ze uitzet maak ik meer geld? Nou ja ik probeer het gewoon.. ;c Doe eens een screentje van welke policies je gebruikt ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Ooh thnx!! Ik heb idd wat policies ingezet maar ik dacht dat die geld zouden besparen, niet kosten :cab: Als ik ze uitzet maak ik meer geld? Nou ja ik probeer het gewoon.. ;c Voor policies is het handig om met die districts te werken, of zelfs per straat... doe je dat niet krijg je idd dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Ik had nog geen districts vernoemd omdat dat geld kost volgens mij? :r Ik had recycling aanstaan, smoking ban, water, power usage etc Nu staat alleen nog smoke detector aan volgens mij Maar goed ik heb nu al zoveelste lening aangenomen. Maar zonder geld kan ik niks meer doen zowat. Maak lichte winst Dit zijn nu mijn uitgaves maar op deze manier kom ik nooit aan de 5.000 inwoners Game over in mijn boek :( Wel het tekort terug gebracht tot -69 k maar als nog.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Foutje, bedankt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat is je logica achter het enorme aantal elektriciteitsmasten? Ik heb zo het idee dat je ook wat van die masten weg kan halen, om wat geld te besparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat is je logica achter het enorme aantal elektriciteitsmasten? Ik heb zo het idee dat je ook wat van die masten weg kan halen, om wat geld te besparen. Bang om zonder stroom te komen. Heb nu nog gebieden zonder stroom :r ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Gast, ik begrijp echt niet wat jij allemaal aan het doen bent hoor :p Je hebt toch die learn to play dingen gekeken en het spel geeft ook aan hoe alles werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Bang om zonder stroom te komen. Heb nu nog gebieden zonder stroom :r ;e Produceer je wel genoeg stroom? Je kan ook op dingen klikken hè om aan info te komen ;) Maar als je nu gewoon al je policies uitzet kan je zeker flinke winst maken. Ze kosten je op de onderste screen bijna 4000. Als je ze uitzet bespaar je dat dus, ga je jezelf echt makkelijk mee redden, financieel gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Produceer je wel genoeg stroom? Je kan ook op dingen klikken hè om aan info te komen ;) Maar als je nu gewoon al je policies uitzet kan je zeker flinke winst maken. Ze kosten je op de onderste screen bijna 4000. Als je ze uitzet bespaar je dat dus, ga je jezelf echt makkelijk mee redden, financieel gezien. Nou nou vriend zo dom ben ik nou ook weer niet. Ik klikte continu op dingen :P ;) Maar ja het heeft nu geen zin meer. Het tekort is nog 70 K eer dat ik dat op 0 heb is mijn bevolking tot 2 k of minder uitgedund. Overmorgen maar efe opnieuw beginnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Mijn stad gaat heerlijk :< Zit momenteel op 30k mensen en maak zo'n 20k per week winst. Inmiddels al 3 stukken bijgekocht waarvan er 2 helemaal vol zijn gebouwd. Binnenkort maar eens mijn stad wat mooier gaan inrichten. Momenteel is het nog veel losse pols werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten