MD. Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Do you have a pointcam? :r Hahaha. Dat was echt te geniaal. Echt genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2015 Hoor er ook vaak leuke dingen over van klasgenoten, alleen kijk het zelf niet. Wat die Dave geflikt heeft bij dat meisje hoef ik die gozer niet te zien :r Is vaker bij mij zo trouwens schrijf dan gelijk iemand af :-D Misschien een keer de kans geven ;c Die chick heeft toch zelf besloten hem te gaan pijpen. Volgens mij is er geen sprake geweest van dwang. Waarschijnlijk heeft ie een hoop mongolen als vrienden die uit dat huis dingen meegegrist hebben :r Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf bij betrokken geweest is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Die chick heeft toch zelf besloten hem te gaan pijpen. Volgens mij is er geen sprake geweest van dwang. Waarschijnlijk heeft ie een hoop mongolen als vrienden die uit dat huis dingen meegegrist hebben :r Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf bij betrokken geweest is. Hij heeft wel toegestaan om het allemaal te filmen, had ook nog meer filmpjes geloof ik ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2015 Ja zij is ook wel naïef dan of niet. Als dat nou de grootste fout is die hij gemaakt heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Ja zij is ook wel naïef dan of niet. Als dat nou de grootste fout is die hij gemaakt heeft... Jep, oh las net ook dat hij heeft gezegd kom naar de badkamer en doe de deur opslot mijn vriendin is hier naar onderweg. Dat was een smoes zodat die vrienden even alles konden zoeken en jatten ;c Niet erg netjes toch :D? Snap dat hij ''leuk'' is hoor in dat programma wanneer de camera erbij is ;) Dat meisje is sowieso fucking dom ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2015 Neuh hij zal niet vrij van zonden zijn nee. Maar goed, wij zullen de waarheid waarschijnlijk nooit helemaal te weten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Matige aflevering gisteren! Die Dries is wel een heel aparte kerel hé, is wel idolaat van zichzelf. Die Honoria spoort ook niet, dat is de huissloof van de familie volgens mij. Alleen die Donny is normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Heb wel gelachen gisteren :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 [twitter]580829127109947392[/twitter] Je begint bijna medelijden te krijgen na het zien van dit programma. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 'Griep is een emotie.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 'Griep is een emotie.' Huhuhu Driesje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Haha zo gelachen weer gisteren. Eerst die handjes bij zijn vrouw. Nee geen koorts. Krijg je die Donny in beeld van ja bla bla hij denkt dat die ken voelen als je koorts hebt. Volgende fragment komt die bij Dave thuis. "net geen koorts." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 [twitter]580829127109947392[/twitter] Je begint bijna medelijden te krijgen na het zien van dit programma. ;c Zelfde stylist als Gijpie? Overhemd open tot de navel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Toch jammer dat het is afgelopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 april 2015 Auteur Share Geplaatst 1 april 2015 Waarom? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten