Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De Roelvinkjes

Bruins

Aanbevolen berichten

Hoor er ook vaak leuke dingen over van klasgenoten, alleen kijk het zelf niet. Wat die Dave geflikt heeft bij dat meisje hoef ik die gozer niet te zien :r Is vaker bij mij zo trouwens schrijf dan gelijk iemand af :-D Misschien een keer de kans geven ;c

Die chick heeft toch zelf besloten hem te gaan pijpen. Volgens mij is er geen sprake geweest van dwang.

Waarschijnlijk heeft ie een hoop mongolen als vrienden die uit dat huis dingen meegegrist hebben :r Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf bij betrokken geweest is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die chick heeft toch zelf besloten hem te gaan pijpen. Volgens mij is er geen sprake geweest van dwang.

Waarschijnlijk heeft ie een hoop mongolen als vrienden die uit dat huis dingen meegegrist hebben :r Kan me niet voorstellen dat hij daar zelf bij betrokken geweest is.

Hij heeft wel toegestaan om het allemaal te filmen, had ook nog meer filmpjes geloof ik ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zij is ook wel naïef dan of niet. Als dat nou de grootste fout is die hij gemaakt heeft...

Jep, oh las net ook dat hij heeft gezegd kom naar de badkamer en doe de deur opslot mijn vriendin is hier naar onderweg. Dat was een smoes zodat die vrienden even alles konden zoeken en jatten ;c Niet erg netjes toch :D? Snap dat hij ''leuk'' is hoor in dat programma wanneer de camera erbij is ;)

Dat meisje is sowieso fucking dom ja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites