Joery Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Ep5 viel me wat tegen, dat gedoe met Chuck is eerder irritant dan leuk ;c Wel benieuwd naar de volgende, krijgen we meer over Mike te weten (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Ep5 viel me wat tegen, dat gedoe met Chuck is eerder irritant dan leuk ;c Wel benieuwd naar de volgende, krijgen we meer over Mike te weten (d) Mike vond ik in Breaking Bad ook een sterk personage. Gewoon een "niet zeuren, doe je werk en doe het goed" mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Hmm voor mensen met zo'n mentaliteit ga ik niet naar een serie kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Goeie aflevering over Mike! Tweener uit Prison Break is precies ook terug bezig met acteren na zijn gevangenisstraf en alcohol/drugsverslavingen :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Zeer sterke aflevering over Mike inderdaad. Was met BB al benieuwd naar zijn voorgeschiedenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Geweldig geacteerd ook door Jonathan Banks deze aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Beste aflevering tot nu toe : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Beste aflevering inderdaad. Heel gaaf :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Heb de aflevering net weer gekeken. Ben blij als de nieuwe aflevering er is. [spoiler=Spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Zal dit dan eindelijk hét begin zijn van Saul Goodman? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Lekkere aflevering zeg. Heel benieuwd hoe het nu verder gaat met Saul : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Het is te vroeg voor een goede beoordeling, maar BCS is voor mij één van de beste series die ik ooit heb gekeken. The Sopranos stond zonder twijfel op één, maar deze show wordt met de aflevering briljanter. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Eerste seizoen zou toch uit 10 episodes bestaan? Dan zou die van volgende week alweer de laatste zijn van dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Eerste seizoen zou toch uit 10 episodes bestaan? Dan zou die van volgende week alweer de laatste zijn van dit seizoen Ja dan is inderdaad de laatste. Ik vond aflevering 9 nu echt briljant. Man man man. Maar van de 9 tot nu toe vind ik er ook zeker 2-4 bepaald niet heel erg boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Zojuist de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien. Op deze voet doorgaand wordt dit één van de beste series ooit. Gaat Breaking Bad overtreffen als het van dit niveau blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Zojuist de laatste aflevering van het eerste seizoen gezien. Op deze voet doorgaand wordt dit één van de beste series ooit. Gaat Breaking Bad overtreffen als het van dit niveau blijft. Vind je? Wat maakt het dan zo briljant in jouw ogen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 april 2015 Auteur Share Geplaatst 7 april 2015 Better Call Saul Ben alweer afgehaakt. Vooral door die enge Chuck. En vind Saul eigenlijk toch sterker als ondersteunend personage denk ik. Maargoed ik pak nog wel ff de resterende afleveringen mee, want slecht vind ik het niet, alleen niet zo boeiend. Misschien ook omdat ik BB weer aan het kijken ben. En dat is gewoon buitencategorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Einde van seizoen 1 maakt het begin van seizoen 2 wel veelbelovend.. Het gaat BB niet overtreffen denk ik, tenzij er nu een "kickass" seizoen 2 aankomt! Ik ben het "ik doe alles volgens de regels" een beetje beu en net daarom kijk ik nu wel uit naar het volgende seizoen.. Mooie serie wel, al is er nog niet echt veel gebeurd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; je vroeg me je op de hoogte te houden van deze serie. Heb 4 eps gezien, laatste op 8 maart. Neig er nu naar niet verder te kijken, omdat ik liever series als Twin Peaks, Oz, Mad Men, The Sopranos en The Wire (opnieuw) ga kijken. Dat je het ff weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Fucking leuke laatste aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Vanaf seizoen twee komt de 'echte Saul' pas denk ik. Seizoen 1 was gewoon een lange introductie voor de echte Saul en ik verwacht dat het vanaf volgend seizoen losgaat. De serie spreekt me wel een stuk minder aan dan Breaking Bad. Ik vond BB er ook veel gelikter uitzien en ik had gewoon meer met Walter White. De muziek in Better Call Saul is trouwens wel echt heerlijk. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Vind je? Wat maakt het dan zo briljant in jouw ogen? Omdat hij als persoon verscheurt wordt door zijn verleden. Hij wil eigenlijk een eerlijke advocaat zijn, maar wordt nooit en nimmer serieus genomen. Ik vind het ook zo goed omdat ik de persoon Saul enorm kan waarderen. Heerlijk om te zien wanneer hij weer eens zo'n agentje helemaal eruit lult. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; je vroeg me je op de hoogte te houden van deze serie. Heb 4 eps gezien, laatste op 8 maart. Neig er nu naar niet verder te kijken, omdat ik liever series als Twin Peaks, Oz, Mad Men, The Sopranos en The Wire (opnieuw) ga kijken. Dat je het ff weet. Dank! Dan laat ik hem ook liggen. Momenteel bezig met een herkijk van The Wire en Band of Brothers :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Band of Brothers had ik laatst ook weer gekeken ja, blijft echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jorkoo004 Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Vanaf seizoen twee komt de 'echte Saul' pas denk ik. Seizoen 1 was gewoon een lange introductie voor de echte Saul en ik verwacht dat het vanaf volgend seizoen losgaat. De serie spreekt me wel een stuk minder aan dan Breaking Bad. Ik vond BB er ook veel gelikter uitzien en ik had gewoon meer met Walter White. De muziek in Better Call Saul is trouwens wel echt heerlijk. :< Ik verwacht dat ze binnen enkele seizoenen wel een mix gaan doen van BB en BCS.. of beter gezegd; dat is iets waar ik op hoop! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten