Ben Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Bedankt, zal er op letten. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION] wat is er aan van zeker ervaring in je team te hebben? Bv; ik heb bij Watford Lampard gehaald omdat ik dacht dat ervaring wel zou helpen in een team, klopt dit op OSM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Bedankt, zal er op letten. [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION] wat is er aan van zeker ervaring in je team te hebben? Bv; ik heb bij Watford Lampard gehaald omdat ik dacht dat ervaring wel zou helpen in een team, klopt dit op OSM? [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] heeft dit punt wel eens aangehaald. Volgens hem had het wel degelijk effect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Zijn er nog plannen om nog eens een MU competitie op te starten eventueel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Er is er 1 bezig Nu in Duitsland ; ( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Yep idd ja!! Ik doe nu voor 3e maal mee met de Kanari Centrifuge League 4 zit in 4B... Dit is nog het makkelijkste en laatste divisie maar bij mij spelen de nummer 22, 25 , 100 en 165 van osm iniedergeval mee van de 13 managers. Gaat dus echt heel pittig worden :cab: Bij mijn 1e deelname werd ik 10e met Depor met doelstelling 14e en stond ik in de sheet heellang op promotie maar laatste speelronde helaas misgelopen. Daarna keer met Utrecht en toen me doel niet gehaald omdat er 2 leden van de nummer 3 crew meededen.. Vindt wel erg leuk maar wel enorme uitdaging. Tof om spelers als Puncheon en Chamakh die 5 miljoen waard zijn voor 13 en 11 miljoen aan de engine te verkopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 (bewerkt) Hoe ver staat die competitie van MU in Duitsland? Volgende keer ga ik sowieso mee! En morgenmiddag ga ik een nieuw team kiezen dus al wie eens met mij in een competitie wil. Laat het maar weten ;) 15 oktober 2015 bewerkt door Ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 oktober 2015 Share Geplaatst 16 oktober 2015 Hoe ver staat die competitie van MU in Duitsland? Volgende keer ga ik sowieso mee! En morgenmiddag ga ik een nieuw team kiezen dus al wie eens met mij in een competitie wil. Laat het maar weten ;) we zitten net over halfweg ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Mijn Crystal Palace in week 6 na 5 competitie wedstrijden in de Kanari League. Qua resultaten valt heel erg tegen zelfs 1-0 bij computer nummer 20 Westham verloren. Maar het teambouwen gaat me erg goed en snel af. Je begint met 3 spelers van 80 of hoger(Cabaye, Jedninak en Bolasie) en ik heb er nu al 14 :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Weet iemand waarom die Scoutlijst bijna nooit werkt plots? Heb dit nu al vijf keer gehad int het begin van het seizoen dat die scout niets vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 Competitie gestart in Oekraïne, als jullie nog interesse hebben.... Voorbereiding zit ie nog. Nog 10 clubs beschikbaar. Competitienummer: 1190986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2015 Share Geplaatst 22 oktober 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Hoe kan dit... NIEMAND beter...? Embolo is 18 die keeper 20 en die anderen twee zijn 23 en heb gewoon de 1e uitbreiding... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 Hoe kan dit... NIEMAND beter...? Embolo is 18 die keeper 20 en die anderen twee zijn 23 en heb gewoon de 1e uitbreiding... Hmm, zuur. Dit is theoretisch mogelijk, maar komt haast nooit voor. Het werkt met kans. Je hebt gewoon pech. :-( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 23 oktober 2015 Share Geplaatst 23 oktober 2015 [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION] heeft dit punt wel eens aangehaald. Volgens hem had het wel degelijk effect. @ [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION] & @ [MENTION=745]thierry[/MENTION]: Jazeker. Je hebt balans nodig in je opstelling. Als je teveel jonkies (=trainbare spelers) opstelt, dan sta je minder sterk en maak je dus minder grote kans om te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hmm, zuur. Dit is theoretisch mogelijk, maar komt haast nooit voor. Het werkt met kans. Je hebt gewoon pech. :-( ik had toevallig dezelfde avond hetzelfde voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hmm, zuur. Dit is theoretisch mogelijk, maar komt haast nooit voor. Het werkt met kans. Je hebt gewoon pech. :-( Oke duidelijk. Alleen ik heb nu sinds 2 weken structureel dat keepers 2/5 trainingen of vaker helemaal niet beter worden. Terwijl ze 22/23 zijn en ik wel alle traingsvelden upgrades heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Man, man, wat een spel is dit ;e In m'n eerste seizoen kampioen geworden met het maximale puntenaantal en slechts 2 goals tegen, 130 goals voor. Alle 4 m'n aanvallers in de top 5 topscorerslijst, Feyenoord een jantje gegeven door met 10-0 te winnen. De bekerfinale gewonnen (al ging dit moeizaam met 2-2 na penalty's). Eindstand Selectie Jantje voor de kakkerlakken Met dit seizoen 22 miljoen aan eigen vermogen binnen geharkt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Mijn team is nu bijna evenveel waard zelfs als die van Spurs. Wil met verkoop van Belotti, Wickham, Fryers en Kelly 1 mid en 1 verdediger halen van 19-22 jaar en 82-90 qua skills. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 25 oktober 2015 Share Geplaatst 25 oktober 2015 Man, man, wat een spel is dit ;e In m'n eerste seizoen kampioen geworden met het maximale puntenaantal en slechts 2 goals tegen, 130 goals voor. Alle 4 m'n aanvallers in de top 5 topscorerslijst, Feyenoord een jantje gegeven door met 10-0 te winnen. De bekerfinale gewonnen (al ging dit moeizaam met 2-2 na penalty's). Eindstand Selectie Jantje voor de kakkerlakken **(dit mag dan alleen weer niet) Met dit seizoen 22 miljoen aan eigen vermogen binnen geharkt... Dat is nog eens een lekker seizoen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 (bewerkt) Speel dit al aan een aantal jaren. Alleen zonder seizoenkaart, gewoon voor de fun eigenlijk. Al was het afgelopen seizoen wel erg lekker: 26 oktober 2015 bewerkt door Karlo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; [MENTION=28]Karlo[/MENTION]; [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; Mijn competitie in Duitsland met mensen van hier heeft vrijdag de laatste speeldag. Gaan hierna naar Spanje en nog genoeg vrijeplekken kunnen jullie mee doen aub? Iedereen is welkom ook vrienden van je maar vooral jij Thier hoop ik dat je nu mee kan doen. Ik neem zelf Barca maar verder is wie eerst komt w ie eerst maalt... Mooi team Karlo ondanks geen SZK :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; [MENTION=28]Karlo[/MENTION]; [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; Mijn competitie in Duitsland met mensen van hier heeft vrijdag de laatste speeldag. Gaan hierna naar Spanje en nog genoeg vrijeplekken kunnen jullie mee doen aub? Iedereen is welkom ook vrienden van je maar vooral jij Thier hoop ik dat je nu mee kan doen. Ik neem zelf Barca maar verder is wie eerst komt w ie eerst maalt... Mooi team Karlo ondanks geen SZK :) Ik wil ook wel eens m'n OSM-skills weer testen, alweer jaren terug dat ik dit gespeeld heb. Hoe kom ik in jullie comp terecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik wil ook wel eens m'n OSM-skills weer testen, alweer jaren terug dat ik dit gespeeld heb. Hoe kom ik in jullie comp terecht? Top vriend! Ik zou het je over paar dagen laten weten. Maar je kan dan zoeken op manager> Glennevire> MU Competitie La Liga gaat ie dan heten. 30-10-2015 is de laatste speelronde van de nu aflopende competitie in Duitsland. Vanaf as zaterdag kunnen mensen joinen. Zou hem eerst nog beveiligen tot iedereen van hier die wil meedoen een team heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 ik ga zeker weer meedoen! :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; [MENTION=28]Karlo[/MENTION]; [MENTION=18720]Amnesia[/MENTION]; Mijn competitie in Duitsland met mensen van hier heeft vrijdag de laatste speeldag. Gaan hierna naar Spanje en nog genoeg vrijeplekken kunnen jullie mee doen aub? Iedereen is welkom ook vrienden van je maar vooral jij Thier hoop ik dat je nu mee kan doen. Ik neem zelf Barca maar verder is wie eerst komt w ie eerst maalt... Mooi team Karlo ondanks geen SZK :) Ik heb wederom geen elftal vrij, zie: Halberstädter en mijn S-accounts... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik heb wederom geen elftal vrij, zie: Halberstädter en mijn S-accounts... Hij zegt geen managers gevonden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten