Hixxo Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Ik hoop dat [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; nog een versie heeft, want ik heb de komende week geen toegang tot mijn laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Ik ben nu een uur een Tutorial for Beginners aan het kijken, het zijn 6 afleveringen maar ik denk dat ik na aflevering 3 zelf ga spelen, nu weet ik een beetje wat alles inhoud. Ik heb m niet helemaal gekeken, maar dit is een hele recente guide en daardoor misschien bruikbaarder. Hier legt de streamer de game uit aan iemand die nog niets gespeeld heeft. [YOUTUBE]OSMGrAjfy8k[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reinoud Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Ik pas in ieder geval, was wel erg leuk om te volgen heren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Da's een heel keurige start ja. Austria onder PU is ook altijd heerlijk. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cairo Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 Het spel heeft wel een stijle leercurve en ik heb het idee dat het met alle dlc's etc allemaal toeneemt. Ik weet niet of je ook al dlc's gekocht hebt, en zo ja, welke? Ik heb nog niks gekocht, wat is aan te raden? Ik begin het onder tussen te leren, beter niet kunnen doen wat een verslavend spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 (bewerkt) Ik heb nog niks gekocht, wat is aan te raden? Ik begin het onder tussen te leren, beter niet kunnen doen wat een verslavend spel.Ik zou Art of War en Common Sense vooral aanraden. Die verslavingsfactor herken ik :D Toen ik van [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; wat beginnerstips kreeg en vooral het advies gewoon elke actie die je maakt goed te lezen (lezen als in: als ik dit doe wat heeft dat voor gevolgen) had ik er vervolgens 30 uur in 3 dagen op zitten :r Zo, 3/4 van Europa in een coalitie tegen me zitten :D Die AE in het HRE is wel echt killing ghehe 13 juli 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 (bewerkt) RIP [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; :r Iemand ervaring met coalition wars en hoe je er het zo goedkoop mogelijk van af kan brengen? 15 juli 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Normaal zou ik zeggen, als de oorlog niet meer te voorkomen lijkt: start zelf de oorlog door een van de kleine landen aan te vallen. Focus je alleen op dat land. Grote kans dat zij snel uit se oorlog willen en dus kun je White peace krijgen. In dit geval is de warleader spain. Dat betekend dus eigenlijk spain volledig verslaan. Ik weet trouwens niet wat voor idea groups je hebt, maar prussia kan een heel sterk leger hebben met de juiste groepen. Dus eigenlijk zorgen dat je wat battles wint. Je kunt tot 40 warscore krijgen van battles. En je moet zorgen dat vooral spain flinke klappen gaat krijgen. Je moet ervoor zorgen dat zij uit de oorlog willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Probeer goedkope stackwipes te doen en defensive wars in mountain areas uit te vechten. Parkeer er enkele troepen en wanneer de vijand aanvalt laat je je grote troepenmacht joinen. Verspil geen krachten aan sieges in dit geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 (bewerkt) Aight, zal morgen er wel eens even goed voor gaan zitten :D EDIT: Redelijk snel naar +30 warscore gegaan en de war snel afgekocht :D Allemaal landjes van 1 provincie dus dat wordt niet zo heel moeilijk om terug te pakken 16 juli 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Blijkbaar een game breaking bug ontdekt: QuVg1rJukuE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Hoi Engeland, doei Engeland :huhu: :huhu: :huhu: Pfoi, zwaar bevochten war. Mijn allies France, Portugal en The Papal State waren druk bezig op het vasteland van Europa tegen Castille en Genoa en stond ik er zelf alleen voor op het Britse eiland. Maximaal mercs pompen op een gegeven moment tot ik zo'n superieur aantal legers had dat ik Engeland kon stackwipen. Financieel nu wel heeeeeleeeeemaal naar de kloten maar goed, Engeland een flinke dreun verkocht :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Nice job. Is er al iets bekend over een mogelijke volgende patch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 augustus 2016 Share Geplaatst 7 augustus 2016 Zal binnen een maandje wel komen denk ik. Nog niets over bekend gemaakt though Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Nu ik met World Conquest en One Faith 2 van de 5 insane achievements binnen heb, wil ik ook eens kijken naar de andere 3: - Norwegian Wood - Raja of the Rajput Reich - The Three Mountains Iemand ervaring met een van deze drie? Ik hoop dat [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; nog een versie heeft, want ik heb de komende week geen toegang tot mijn laptop. Is er ondertussen al iemand die hem opgepakt heeft? Of die überhaupt nog de save heeft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Heb de save nog steeds: https://we.tl/iGEUaRN8bV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Heb jij binnenkort nog tijd of laat je het aan een ander over? [MENTION=18505]Hixxo[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Full cav hordes met een dikke shock general zijn awesome op steppes/ander vlak land :huhu: :huhu: :huhu: Had zelf wat last van rebels en Ming besloot te declaren op mij, als een mad man mercs pompen en leningen afsluiten, Shenyang (zie onder voor provincie, mooi chokepoint en vlak land dus 25% bonus voor je army in de shockphase) pakken en dat als chokepoint gebruiken om warscore te generaten. Kreeg de warscore tot 60% aangezien ik Beijing niet kon siegen. Heb geprobeerd hun war exhaustion zo hoog mogelijk te krijgen in de hoop dat dit een Mingplosion zou triggeren maar so far nog niks helaas :P Had achteraf ook moeten kiezen voor war reperations in plaats van annul treaties met Korea maar goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Ik heb zelf ook het idee dat Norwegian Wood het minst lastig is (en ik vraag me ook af waarom deze hier tussen de insane achievements staat. Die met Theodoro lijkt me inderdaad ook lastiger. Een achievement zoals 'Over a Thousand!' lijkt me ook lastiger dan Norwegian wood. Al heb ik sowieso het idee dat de meeste achievements lastig zijn voor de eerste paar jaar, eenmaal de boel aan het rollen, kan meestal niemand je meer stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Is Mare nostrum ergens rond de 5 euro te vinden? Ik zie alleen maar bedragen rond 10-15 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 24 augustus 2016 Share Geplaatst 24 augustus 2016 Is Mare nostrum ergens rond de 5 euro te vinden? Ik zie alleen maar bedragen rond 10-15 euro. 11 euro is idd ook het minimum wat ik tegen kom. De nieuwste patch zal over een maand oid wel uitkomen, misschien dat de prijs daarna een beetje daalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 11 euro is idd ook het minimum wat ik tegen kom. De nieuwste patch zal over een maand oid wel uitkomen, misschien dat de prijs daarna een beetje daalt. Ja, die prijs vond ik zelf ook. Over een maand nieuwe patch? Ook nieuwe dlc? Is daar al iets bekend over? Of is het de beurt aan een patch zonder dlc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Bij paradox zit er altijd een betaalde DLC aan vast. https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/europa-universalis-iv-rights-of-man-announced.963629/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 augustus 2016 Share Geplaatst 26 augustus 2016 Bij paradox zit er altijd een betaalde DLC aan vast. https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/europa-universalis-iv-rights-of-man-announced.963629/ Het is toch een beetje om en om? Bij ongeveer de helft van de patches zit een dlc? Zal vandaag de link even bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten