Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Volleybal

Zokipfc

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of iemand het WK in Polen heeft gevolgd, maar het is echt genieten geweest om hier naar te kijken _O_ 60.000 man passen er in de grootste hal, de atmosfeer die er hangt is prachtig. Daarnaast het publiek dat ook gewoon in grote getallen aanwezig is bij wedstrijden van andere ploegen en ook echt actief meedoet. De finale is nu aan de gang, Brazilië - Polen. Als iemand niks te doen heeft op het moment raad ik aan ff te gaan kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of iemand het WK in Polen heeft gevolgd, maar het is echt genieten geweest om hier naar te kijken _O_ 60.000 man passen er in de grootste hal, de atmosfeer die er hangt is prachtig. Daarnaast het publiek dat ook gewoon in grote getallen aanwezig is bij wedstrijden van andere ploegen en ook echt actief meedoet. De finale is nu aan de gang, Brazilië - Polen. Als iemand niks te doen heeft op het moment raad ik aan ff te gaan kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie sport, altijd gevonden, probeer het af en toe wat te volgen. Vooral dan Champions League wedstrijden van Belgische teams check ik altijd de samenvatting wel van.

België op het WK ook hier en daar wat van gezien. Wist niet dat Polen zo goed was, of misschien toch thuisvoordeel ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie sport, altijd gevonden, probeer het af en toe wat te volgen. Vooral dan Champions League wedstrijden van Belgische teams check ik altijd de samenvatting wel van.

België op het WK ook hier en daar wat van gezien. Wist niet dat Polen zo goed was, of misschien toch thuisvoordeel ;c

Dik thuisvoordeel ja ;c Mooi om te zien hoe teams gedragen kunnen worden door de atmosfeer. Niet dat Polen zo'n slecht team is hoor, zeker wel top 8 van de wereld. Had wel USA of Rusland verwacht in de finale, een van die twee.

Moet nog wel ff een keer zeggen dat veel landen een voorbeeld kunnen nemen aan het publiek in Polen. Pure liefde voor de sport.

bewerkt door Zokipfc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede ronde ondertussen begonnen, net in de eerste wedstrijd toch een knap puntje gepakt tegen de Dominicaanse Republiek. Eerste set was gewoon slecht, maar sinds dan zijn we altijd beter gaan volleyballen. Tweede set verloren we ook nog, maar de derde en vierde waren van een erg hoog niveau. Lise Van Hecke was weer outstanding, maar ook het vermelden waard is Sarah Cools. 17 jaar nog maar, maar speelde bij haar WK-debuut alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. Groot talent voor de toekomst. In de tiebreak kwam het klassenverschil helaas wel boven: de tegenstander schroefde de defensie aan en we kwamen er niet meer door. Toch mogen we tevreden zijn met een 3-2, we hebben ons toch weer getoond tegen een topland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super prestatie natuurlijk. Vroeg me wel een ding af tijdens kijken, waarom die lobjes over het blok? Bij beachvolleybal snap ik dat wel omdat er dan nog maar 1 iemand achter het blok staat, maar nu als er nog 3/4 man achter staan lijkt het me niet al te effectief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super prestatie natuurlijk. Vroeg me wel een ding af tijdens kijken, waarom die lobjes over het blok? Bij beachvolleybal snap ik dat wel omdat er dan nog maar 1 iemand achter het blok staat, maar nu als er nog 3/4 man achter staan lijkt het me niet al te effectief.

Omdat de verdediging ingesteld staat op een geslagen bal en als je dus goed camoufleerd kan het zeer effectief zijn. Daarnaast kan het zorgen dat de verdediging naar voren komt en je dus ruimte erachter krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites