Richarð. Geplaatst 27 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 27 augustus 2014 Editie #1 van AlbMu Uitleg Een kleine twee jaar geleden bedacht door [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];. Een spel waarin deelnemers zelf een album moeten samenstellen aan de hand van een paar eisen. Zo moest er vorige keer een artiest uit Zweden inzitten. Evenals een man/vrouw duo én een Youtube filmpje met minder 1000 views. Het leverde een aantal mooie albums op. Maar door een gebrek aan stemmen in de finale (Starálfur vs. Kweekie), kwam er uiteindelijk geen winnaar. Dus leek het mij een goed idee om editie #2 te organiseren, om toch ooit een winnaar van AlbMu te hebben. Inschrijven In totaal kunnen er negen man meedoen. Net als de vorige keer zullen er drie groepen komen van elk drie man. De groepen worden per keer behandeld en hoef je dus maar drie albums per keer te beluisteren. In de eerste ronde zullen alle nummer één doorgaan. Die vormen uiteindelijk de finale groep waarin iedere deelnemer weer een album moet samenstellen met bepaalde voorwaarden. Stemmen De winnaars zullen worden aangewezen door het stemmen van zowel de deelnemers, als de mensen die niet meedoen. Iedereen is dus vrij om te stemmen. De kandidaten kunnen ook in hun eigen groep stemmen, maar niet op zichzelf. Stemmen kan via een pm naar mij. In het bericht zet je neer wie je de beste van de drie vond. Eisen De albums moeten aan bepaalde eisen voldoen. Deze zal ik later bekendmaken. Ook zou ik het leuk vinden als iedereen een albumhoes + titel bedenkt voor zijn album. Om het zo echt mogelijk te maken. Het hoeft niet moeilijk te zijn. Een simpel plaatje van een landschap kan al voldoende zijn. Mocht je het uitgebreider willen doen, ben je daar natuurlijk vrij in. Qua genre zit er, mits de eis er niet is, geen verplichting aan. Al is het natuurlijk leuker om een mix te maken van verschillende stylen. Mocht je echt alleen rock/hip-hop/country o.i.d. erin willen, ben je daar vrij in. Bedenk wel dat mensen afwisseling leuk vinden. Deelnemers; 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ikzelf ben deelnemer #9. Mocht daar bezwaar tegen zijn, moet je het even aangeven. Dan doe ik niet mee en vult iemand anders #9 in. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Editie #1 van AlbMu Uitleg Een kleine twee jaar geleden bedacht door [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION];. Een spel waarin deelnemers zelf een album moeten samenstellen aan de hand van een paar eisen. Zo moest er vorige keer een artiest uit Zweden inzitten. Evenals een man/vrouw duo én een Youtube filmpje met minder 1000 views. Het leverde een aantal mooie albums op. Maar door een gebrek aan stemmen in de finale (Starálfur vs. Kweekie), kwam er uiteindelijk geen winnaar. Dus leek het mij een goed idee om editie #2 te organiseren, om toch ooit een winnaar van AlbMu te hebben. Inschrijven In totaal kunnen er negen man meedoen. Net als de vorige keer zullen er drie groepen komen van elk drie man. De groepen worden per keer behandeld en hoef je dus maar drie albums per keer te beluisteren. In de eerste ronde zullen alle nummer één doorgaan. Die vormen uiteindelijk de finale groep waarin iedere deelnemer weer een album moet samenstellen met bepaalde voorwaarden. Stemmen De winnaars zullen worden aangewezen door het stemmen van zowel de deelnemers, als de mensen die niet meedoen. Iedereen is dus vrij om te stemmen. De kandidaten kunnen ook in hun eigen groep stemmen, maar niet op zichzelf. Stemmen kan via een pm naar mij. In het bericht zet je neer wie je de beste van de drie vond. Eisen De albums moeten aan bepaalde eisen voldoen. Deze zal ik later bekendmaken. Ook zou ik het leuk vinden als iedereen een albumhoes + titel bedenkt voor zijn album. Om het zo echt mogelijk te maken. Het hoeft niet moeilijk te zijn. Een simpel plaatje van een landschap kan al voldoende zijn. Mocht je het uitgebreider willen doen, ben je daar natuurlijk vrij in. Qua genre zit er, mits de eis er niet is, geen verplichting aan. Al is het natuurlijk leuker om een mix te maken van verschillende stylen. Mocht je echt alleen rock/hip-hop/country o.i.d. erin willen, ben je daar vrij in. Bedenk wel dat mensen afwisseling leuk vinden. Deelnemers; 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ikzelf ben deelnemer #9. Mocht daar bezwaar tegen zijn, moet je het even aangeven. Dan doe ik niet mee en vult iemand anders #9 in. [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21836]Platina32[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=19686]Bm[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2877]Chimpa[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Interessant. Betwijfel of ik voldoende tijd heb om een album samen te stellen. Volgen ga ik het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Ik wil wel weer mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. 4. 5. 6. 7. 8. Ik benadruk maar meteen dat ik niet ervoor ga om het meest in de smaak te vallen bij anderen, maar om zelf een zo leuk mogelijk iets samen te stellen, ga dit toch niet winnen. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. 5. 6. 7. 8. Ik benadruk maar meteen dat ik niet ervoor ga om het meest in de smaak te vallen bij anderen, maar om zelf een zo leuk mogelijk iets samen te stellen, ga dit toch niet winnen. :P Dat lijkt mij ook de juiste reden om hier aan mee te doen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. 6. 7. 8. Vorige editie is volledig langs mij heen gegaan, maar het lijkt me wel grappig om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. 7. 8. Tijd zou ik hiervoor wel moeten hebben, dus eens zien wat ik er van kan brouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 augustus 2014 Share Geplaatst 27 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. Juca 7. 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. Juca 7. Erwin. 8. Doe zelf dit keer mee :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. Juca 7. Erwin. 8. Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2014 Share Geplaatst 28 augustus 2014 Doe toch mee :mrgy: /ninja Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. Juca 7. Erwin. 8. Tijn 9. The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2014 Deelnemers; 1. Kweekie 2. The Kerfts 3. Starálfur 4. Keko 5. Bas2204 6. Juca 7. Erwin. 8. Tijn 9. The Saint Via internet random groepen gemaakt; Groep 1; 1. Erwin. 2. Starálfur 3. The Saint Groep 2; 1. Juca 2. Tijn 3. Kweekie Groep 3; 1. Bas2204 2. Keko 3. The Kerfts Morgen komt ronde 1 online. [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2014 Ronde 1: Zoals eerder uitgelegd, bestaat ronde 1 uit drie pouletjes van elk drie man. Alle negen kandidaten moeten dus een album insturen dat moet voldoen aan de volgende eisen; Een nummer genaamd Intro. Een folk nummer uit Nederland, België of Frankrijk Een nummer uit het genre hip-hop dat vóór het jaar 2000 is uitgebracht Een nummer van een band die niet uit Europa komt Een nummer uit Scandinavië Een intermezzo/nummer korter dan 1 minuut Een nummer uit het genre blues, soul of jazz Een nummer dat niet in het Engels of Nederlands wordt gezongen Een electronica nummer Een nummer van een band met <2000 luisteraars op LastFM Vrije Keuze Een nummer langer dan 7 minuten Graag ook in die volgorde insturen via een pm naar mij. Succes! [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 2. Een folk nummer uit Nederland, België of Frankrijk 3. Een nummer uit het genre hip-hop dat vóór het jaar 2000 is uitgebracht Oh God. En ik zal proberen om voor de afsluiter niet het meest voor de hand liggende nummer te gebruiken. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Mag Intro ook Introduction zijn of iets vergelijkbaars? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Nummer 2, 3 en 9 gaan idd nog niet heel makkelijk worden, maar daar kom ik wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Komaan jongens, grenzen verbreden. :P Electronica en Hip-Hop zijn breed he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Probleem is dat je hiervoor je grenzen al verbreed moet hebben. ;) En hip-hop is één van die weinige genres waarin ik geen album ken waar ik iets mee heb. Dat wordt dus even zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Wordt wel een heel allegaartje zo op het eerste gezicht, maar ik ga mijn best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2014 Mag Intro ook Introduction zijn of iets vergelijkbaars? Intro/Introduction is toegestaan. Moet een van die twee zijn. Hopen dat niet iedereen the xx neemt. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 augustus 2014 Share Geplaatst 30 augustus 2014 Fuck, had graag mee willen doen. Pech dat ik net in Praag zat ;c Maar ga dit zeker volgen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Intro/Introduction is toegestaan. Moet een van die twee zijn. Hopen dat niet iedereen the xx neemt. ;c En Alt-J ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 augustus 2014 Share Geplaatst 31 augustus 2014 Begrijp ik het goed dat nummer 6 een interlude moet zijn of een nummer korter dan een minuut? Of moet het een interlude zijn die korter is dan een minuut? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2014 Begrijp ik het goed dat nummer 6 een interlude moet zijn of een nummer korter dan een minuut? Of moet het een interlude zijn die korter is dan een minuut? Interlude of een nummer korter dan 1 minuut. Al is een interlude ook vaak korter dan 1 minuut. Maar de eerste optie was mijn intentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten