Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb hem geluisterd, maar hij is me niet echt bijgebleven. De kritieken die ik las waren ook níet heel positief.

Ik vind hem minder poppy/catchy dan het debuut en wat meer experimenteler. Moet hem zelf wel nog een vaker luisteren om er een goed ordeel over te kunnen vellen. Nu pas 3x gehoord ofso.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind hem minder poppy/catchy dan het debuut en wat meer experimenteler. Moet hem zelf wel nog een vaker luisteren om er een goed ordeel over te kunnen vellen. Nu pas 3x gehoord ofso.

Ja ik was ook nog wel van plan hem nog eens op te zetten

The Sleepy Jackson - Good Dancers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem geluisterd, maar hij is me niet echt bijgebleven. De kritieken die ik las waren ook níet heel positief.

Heb alleen het begin gehad maar ik vond m lekker hoor, een van de beste platen dit jaar, wat toch een mager jaar is tot dusver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb alleen het begin gehad maar ik vond m lekker hoor, een van de beste platen dit jaar, wat toch een mager jaar is tot dusver.

Sufjan Stevens, Father John Misty, Courtney Barnett, Viet Cong. Vind het toch allesbehalve een mager jaar. Zeker omdat het nog maar mei is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sufjan Stevens, Father John Misty, Courtney Barnett, Viet Cong. Vind het toch allesbehalve een mager jaar. Zeker omdat het nog maar mei is.

Vond alleen Courtney Barnett memorabel van dat lijstje. Verder voor mezelf nog tricot, Ghost Bath, Sleater-Kinney en Curren$y. Terwijl er vorig jaar zoveel goeds was dat ik amper een lijst kon samenstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sufjan Stevens, Courtney Barnett, Palma Violets, Warm Soda, Will Butler, Viet Cong, Afterpartees, The Miseries, Django Django, Belle & Sebastian, Drenge, Föllakzoid, METZ, Mourn, Purity Ring, Surfer Blood, The Black Marble Selection, The Decemberists, The Districts, The Tallest Man on Earth en Villagers. En dan wacht ik nog op de nieuwe van Cayucas, Gengahr, Jaakko Eino Kalevi, Jamie XX, Muse, Omar Souleyman, Tame Impala, Nigth Beds, DIIV en The Vaccines. Maar dat zal [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; wel allemaal niks vinden...

Django Django - Born Under Saturn [Album]

Link naar opmerking
Deel via andere websites