RogerGarcia Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Als je weet dat deze ellende eraan komt ga je toch in de zomer niet een Ziyech voor zoveel geld kopen? Mokotjo kan ik nog begrijpen voor zo'n lage transfersom, maar je had in principe al voldoende middenvelders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 [twitter]580760816418443265[/twitter] Grootverdiener toch? Gaat voor één miljoen Zweedse kronen weg, omgerekend zo'n 100 tot 150 duizend euro. Schijntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 [twitter]580760816418443265[/twitter] Grootverdiener toch? Gaat voor één miljoen Zweedse kronen weg, omgerekend zo'n 100 tot 150 duizend euro. Schijntje. Aflopend contract en gezien het feit dat hij al zelden gebruikt werd, toch nog mooi dat er iets aan verdiend is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 [twitter]580760816418443265[/twitter] Grootverdiener toch? Gaat voor één miljoen Zweedse kronen weg, omgerekend zo'n 100 tot 150 duizend euro. Schijntje. Dat bedrag voor een contract van 3 maanden en een salaris van 8 ton (2 ton besparing dus als t goed is), prima deal voor Twente hoor. Al wouden ze al veel eerder van m af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Verdient wel een mooi afscheid! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 25 maart 2015 Share Geplaatst 25 maart 2015 Verdient wel een mooi afscheid! Hij was idd minder slecht dan met name Johan Derksen ons deed geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Maar, gaat hij nou evenveel verdienen in Zweden? (waarschijnlijk bruto zelfs meer, omdat de belastingen in Zweden hoger zijn lijkt me) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik denk niet dat een Malmo bijna een miljoen aan salaris gaat betalen aan een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 26 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2015 Reden waarom Bengtsson nooit naar een andere club is gegaan omdat hij niet het gevoel had daar zich thuis te voelen en helemaal voor zijn familie. Zal met Malmo natuurlijk een stuk gemakkelijker zijn, denk dat hij best wat inlevert daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Reden waarom Bengtsson nooit naar een andere club is gegaan omdat hij niet het gevoel had daar zich thuis te voelen en helemaal voor zijn familie. Zal met Malmo natuurlijk een stuk gemakkelijker zijn, denk dat hij best wat inlevert daarvoor Klopt, hij is er zelfs opgegroeid dusja. Is wel een man die niet enkel aan het geld denkt maar ook aan zijn familie inderdaad, kon daarom ook wel begrijpen dat hij zich niet weg liet drijven naar buitenlandse clubs. Althans, volgens mij was er eerst interesse uit Rusland waar hij niet op in ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ben benieuwd wie dan volgend jaar het verdedigingsduo gaan vormen. Ervan uitgaande dat Bjelland ook vertrekt blijft er weinig over.. Andersen en Martina lijken me dan de beste keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Martina is ook een verschrikking om te zien. Twente moet echt een pas op de plaats maken volgend seizoen. Moeten noodgedwongen spelers gaan verkopen en van die defensie (incl. keepers) word je niet vrolijk. Dat is pure armoede man. Het middenveld en de voorhoede maakt veel goed, maar zoals al eerder gememoreerd, zal Twente spelers moeten gaan verkopen om hun financiële huishouding te verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Martina doet het laatste tijd bagger ja, terwijl hij het eind vorig seizoen en begin dit seizoen echt klasse werk leverde. Sterk, snel, verdedigend goed. Hopelijk pakt ie t weer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik denk dat je volgend seizoen Martina - Lachman als verdedigingsduo krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Dat is nou niet bepaald om te Lacheman als Twente supporter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Ik denk dat je volgend seizoen Martina - Lachman als verdedigingsduo krijgt Dan mag Lachman wel een cursus onoverwinnelijkheid gaan volgen want die jongen is o zo laks he. Terwijl hij met zijn lichaam uberhaupt nooit een duel mag verliezen, zelfs Chuck Norrit poept nog in zn broek als ie Lachman ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Tja, of er moet een buitenkansje komen of er moet een verdediger geleend worden. Maarja als je dat doet, dat gaat het zelfvertrouwen van Lachman ook niet goed doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Tja eentje kopen gaat m niet worden nee. Ben sowieso wel benieuwd wie er komen en vooral gaan. Dinsdag overigens bekerwedstrijdje dacht ik. Of is dat week erop? Heb iig kaartjes, enige kans om dit seizoen nog enigszins goed af te sluiten. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de statistieken van de laatste paar seizoenen. Want naar mijn gevoel zijn we na elke winterstop, de afgelopen 3 a 4 jaar, enorm slecht gaan presteren. Binnenkort maar eens even een kijkje naar nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 maart 2015 Share Geplaatst 26 maart 2015 Tja eentje kopen gaat m niet worden nee. Ben sowieso wel benieuwd wie er komen en vooral gaan. Dinsdag overigens bekerwedstrijdje dacht ik. Of is dat week erop? Heb iig kaartjes, enige kans om dit seizoen nog enigszins goed af te sluiten. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de statistieken van de laatste paar seizoenen. Want naar mijn gevoel zijn we na elke winterstop, de afgelopen 3 a 4 jaar, enorm slecht gaan presteren. Binnenkort maar eens even een kijkje naar nemen. Dinsdagavond 7 april 20:00 ;) Ik ben er ook bij. Wedstrijd stijf uitverkocht.. er gingen zelfs 'slecht zicht' plaatsen er uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Na de schorsing van Ziyech, waarschijnlijk ook geen Corona tegen PSV vanwege blessure. Speelminuten voor Shadrach en Ould-Chikh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Eghan gaat wel minuten maken denk ik ja. Ould-Chikh is een ander verhaal (ivm het weigeren van het contract wat hem is aangeboden) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Ik zou die Kusk wel weer eens willen zien. Wat is daar toch in godsnaam mee gebeurt, die is zo snel helemaal uit beeld verdwenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Ik zou die Kusk wel weer eens willen zien. Wat is daar toch in godsnaam mee gebeurt, die is zo snel helemaal uit beeld verdwenen Die speelt zijn wedstrijden met Jong FC Twente. Alleen waar spelers als Corona en Mokhtar gelijk opvallen als ze meespelen in de JL doet hij dat eigenlijk amper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 Kusk wordt verkeerd gebruikt, is geen buitenspeler maar een 10/centrale middenvelder. Heeft wel een goede pass in de benen maar komt handelingssnelheid tekort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 april 2015 Share Geplaatst 1 april 2015 Munsterman alsnog per direct zijn taken overgedragen aan Aldo van der Laan. Triest dat het zo moet eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten