Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

[twitter]580760816418443265[/twitter]

Grootverdiener toch? Gaat voor één miljoen Zweedse kronen weg, omgerekend zo'n 100 tot 150 duizend euro. Schijntje.

Aflopend contract en gezien het feit dat hij al zelden gebruikt werd, toch nog mooi dat er iets aan verdiend is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[twitter]580760816418443265[/twitter]

Grootverdiener toch? Gaat voor één miljoen Zweedse kronen weg, omgerekend zo'n 100 tot 150 duizend euro. Schijntje.

Dat bedrag voor een contract van 3 maanden en een salaris van 8 ton (2 ton besparing dus als t goed is), prima deal voor Twente hoor. Al wouden ze al veel eerder van m af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden waarom Bengtsson nooit naar een andere club is gegaan omdat hij niet het gevoel had daar zich thuis te voelen en helemaal voor zijn familie. Zal met Malmo natuurlijk een stuk gemakkelijker zijn, denk dat hij best wat inlevert daarvoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reden waarom Bengtsson nooit naar een andere club is gegaan omdat hij niet het gevoel had daar zich thuis te voelen en helemaal voor zijn familie. Zal met Malmo natuurlijk een stuk gemakkelijker zijn, denk dat hij best wat inlevert daarvoor

Klopt, hij is er zelfs opgegroeid dusja. Is wel een man die niet enkel aan het geld denkt maar ook aan zijn familie inderdaad, kon daarom ook wel begrijpen dat hij zich niet weg liet drijven naar buitenlandse clubs. Althans, volgens mij was er eerst interesse uit Rusland waar hij niet op in ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martina is ook een verschrikking om te zien. Twente moet echt een pas op de plaats maken volgend seizoen. Moeten noodgedwongen spelers gaan verkopen en van die defensie (incl. keepers) word je niet vrolijk. Dat is pure armoede man. Het middenveld en de voorhoede maakt veel goed, maar zoals al eerder gememoreerd, zal Twente spelers moeten gaan verkopen om hun financiële huishouding te verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je volgend seizoen Martina - Lachman als verdedigingsduo krijgt

Dan mag Lachman wel een cursus onoverwinnelijkheid gaan volgen want die jongen is o zo laks he. Terwijl hij met zijn lichaam uberhaupt nooit een duel mag verliezen, zelfs Chuck Norrit poept nog in zn broek als ie Lachman ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja eentje kopen gaat m niet worden nee. Ben sowieso wel benieuwd wie er komen en vooral gaan.

Dinsdag overigens bekerwedstrijdje dacht ik. Of is dat week erop? Heb iig kaartjes, enige kans om dit seizoen nog enigszins goed af te sluiten. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de statistieken van de laatste paar seizoenen. Want naar mijn gevoel zijn we na elke winterstop, de afgelopen 3 a 4 jaar, enorm slecht gaan presteren. Binnenkort maar eens even een kijkje naar nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja eentje kopen gaat m niet worden nee. Ben sowieso wel benieuwd wie er komen en vooral gaan.

Dinsdag overigens bekerwedstrijdje dacht ik. Of is dat week erop? Heb iig kaartjes, enige kans om dit seizoen nog enigszins goed af te sluiten. Ben trouwens ook wel benieuwd naar de statistieken van de laatste paar seizoenen. Want naar mijn gevoel zijn we na elke winterstop, de afgelopen 3 a 4 jaar, enorm slecht gaan presteren. Binnenkort maar eens even een kijkje naar nemen.

Dinsdagavond 7 april 20:00 ;)

Ik ben er ook bij. Wedstrijd stijf uitverkocht.. er gingen zelfs 'slecht zicht' plaatsen er uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou die Kusk wel weer eens willen zien. Wat is daar toch in godsnaam mee gebeurt, die is zo snel helemaal uit beeld verdwenen

Die speelt zijn wedstrijden met Jong FC Twente. Alleen waar spelers als Corona en Mokhtar gelijk opvallen als ze meespelen in de JL doet hij dat eigenlijk amper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites