Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Amateurvoetbal

Mvdv

Aanbevolen berichten

WAGENINGEN - Vierdeklasser ONA'53 heeft dinsdagavond voor een verrassing gezorgd door FC Lienden, koploper in de zondagtopklasse, in de tweede ronde van de oostelijke bekerstrijd met 3-1 te verslaan.

:dance:

Goh waarom we al jaren tussen de vierde en derde klasse jojoën, geen idee. Worden zeer gemakkelijk kampioen in de vierde klasse, uitstekend seizoen in de derde klasse met hoge klassering en bijna promotie, om het seizoen daarna nipt te degraderen naar de vierde. Is nu al een stuk of drie keer gebeurd in de afgelopen vijftien jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O haha ja heb interview niet gezien. Ja is echt bizar, mensen binnen Volendam/Lisse zeggen dat ook allemaal. Hij maakt spelers individueel beter, weet de spelers die minder aan spelen toekomen vaak bij de groep te betrekken zodat zij waarde hebben en is heel duidelijk in wat/hoe hij het wilt.

Ik vraag me ook vaak af hoe andere oud profs-trainers van dat niveau zijn zeg maar. Ik heb zovaak met die man gehad dat ik iets simpels vroeg over een probleem uit de wedstrijd en hij na 5min gewoon 5 trainingen had om dat probleem te trainen, zo uit zijn pols. Heb weinig te klagen met zon baas hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites