Justin Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Vikings is a Canadian-Irish historical drama television series,[3] written and created by Michael Hirst for the television channel History.[2] It premiered on March 3, 2013 in the United States and Canada. Filmed in Ireland, Vikings is inspired by the tales about the Viking Ragnar Lodbrok, one of the best-known Norse heroes and notorious as the scourge of France and England. It portrays Ragnar as a Viking farmer who pioneers the first daring raids into England with the support of fellow warriors, his brother Rollo, and his wife, the shieldmaiden Lagertha. On April 5, 2013, History renewed Vikings for a ten-episode second season,[4] set to be aired on February 27, 2014.[5][6] [YOUTUBE]p9LqsW15aU8[/YOUTUBE] Morgen begint het tweede seizoen weer. Meer mensen die dit kijken? Ik vind vooral Floki echt een held. (d) 26 februari 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 26 februari 2014 (bewerkt) Vikings is a Canadian-Irish historical drama television series,[3] written and created by Michael Hirst for the television channel History.[2] It premiered on March 3, 2013 in the United States and Canada. Filmed in Ireland, Vikings is inspired by the tales about the Viking Ragnar Lodbrok, one of the best-known Norse heroes and notorious as the scourge of France and England. It portrays Ragnar as a Viking farmer who pioneers the first daring raids into England with the support of fellow warriors, his brother Rollo, and his wife, the shieldmaiden Lagertha. On April 5, 2013, History renewed Vikings for a ten-episode second season,[4] set to be aired on February 27, 2014.[5][6] [YOUTUBE]p9LqsW15aU8[/YOUTUBE] Morgen begint het tweede seizoen weer. Meer mensen die dit kijken? Ik vind vooral Floki echt een held. (d) 26 februari 2014 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Seizoen 1 gezien inderdaad. Mooie serie : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Ooit aan seizoen 1 begonnen, maar nooit mee verder gegaan. Maar weer eens oppakken, want ik vond het wel een coole serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 M'n broer raadde hem al aan, nog niet aan toegekomen. Snel maar eens doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Begint dit ook alweer, nice zeg. Vond het eerste seizoen lekker wegkijken. Veel vermakelijker dan een flutserie als Arrow bijvoorbeeld;e. Ik zie dat de eerste ep al een erg hoog cijfer krijgt na een aantal stemmen op imdb. Straks maar even de laatste aflevering van het vorige seizoen terugkijken :) Ben erg benieuwd weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2014 Begin van seizoen 2 was erg goed meteen _O_ Preview voor rest van het seizoen ziet er heeel dik uit : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Geweldige eerste ep inderdaad zeg van seizoen 2. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2014 Ep 2 ook weer goed zeg! Dat [tekst]vier jaar verder in de tijd[/tekst] lijkt me een goede stap voor het verhaal. ben benieuwd nu in Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Aaah, meer medestanders :mrgy: Moest weer ff inkomen met S02 maar kijkt weer erg gemakkelijk weg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Net ep2 gekeken, leuke aflevering. [spoiler=-]Belooft mooi te worden daar in Engeland met een koning die zichzelf dus waarschijnlijk wat beter kan verdedigen hehe en aan het thuisfront met Rollo die waarschijnlijk het op gaat nemen tegen Jarl Borg. Ik hoop wel dat Rollo uiteindelijk weer mee mag op de 'raids', cool personage wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2014 Ja Rollo is wel baas, moet alleen eens loyaal blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 maart 2014 Share Geplaatst 13 maart 2014 Hij zorgt wel lekker voor reuring door niet al te loyaal te zijn aan Ragnar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 15 maart 2014 Ep3 ook weer erg goed. Gaaf seizoen so far :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Erg fijne ep weer inderdaad. [spoiler=-]Ik denk dat er nog wel wat gaat rommelen ook tussen Ragnar en Horik, Ragnar leek niet altijd even tevreden met Horiks wreedheid. Oh en ik hoop dat Rollo uiteindelijk wel Borg naar het Valhalla gaat sturen.. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2014 Goede aflevering weer, duidelijk een opbouw. Dat einde was wel mooi met [tekst]die reünie[/tekst] :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Ligt het aan mij of is dit seizoen veel chiller dan vorig seizoen ? Toen had ik af en toe heel veel moeite om een aflevering uit te kijken en dat heb ik dit seizoen totaal niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Er zit wel wat meer tempo in seizoen 2 ja en die stap vooruit is ook positief geweest voor het verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Het niveau van seizoen twee ligt een stuk hoger dan seizoen één, niet verwacht hoor. Echt een heerlijke serie dit met mooie personages, grof geweld en met een goede verhaallijn, mede door de stap vooruit inderdaad. kijkt heerlijk weg. Heb net aflevering drie gekeken, ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkelt met het dorp dat is ingenomen, Ragnars zoon, Rolo en de tocht door Engeland. Heb toch altijd nog een gevoel gehad dat die Athelstan zich nog gewoon een Christen voelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Is dit een aanrader? Is het zo'n rauwe serie met veel vechten en geweld of zit er nog een beetje verhaal in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2014 Zit ook nog wel een verhaal in. Geen hoogstaande maar laat wel goed het leven van een Viking zien, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Is dit een aanrader? Is het zo'n rauwe serie met veel vechten en geweld of zit er nog een beetje verhaal in? De Vikings spreken gewoon Engels. Zegt genoeg lijkt me :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2014 Zegt niks over de rest van de serie imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Net zo'n afknapper als de film Valkyrie waarin de Duitsers Engels spreken. Kan gewoon écht niet, wil je een goede sfeer neerzetten. Voor mij althans, een brok ergernis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2014 Share Geplaatst 30 maart 2014 S01 en S02 gedownload, morgen maar eens beginnen met kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten