Richarð. Geplaatst 12 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2023 12 minuten geleden zei 007mark: Caroline Polachek staat 'toevallig' ook op Sziget en heb al besloten dat ik wel haar show wil zien. Puur op basis van enkele nummers die in de Sziget-playlist op Spotify staan. Staat op Main Stage, op dezelfde dag als Macklemore (al gezien) en Lorde (twijfel om die mee te pakken). Oscar and the Wolf verbaast mij dat je dat zegt. Persoonlijk wel fan van ze eigenlijk. Niet alleen de show van Caroline Polachek is de mooite waard om te zien, als je begrijpt wat ik bedoel. En Oscar and the Wolf vind ik enorm matig en totaal niet bijzonder. Snap de keuze voor hen als headliner dan ook totaal niet. Gok dat het feit dat ze Belgisch zijn er wel mee te maken heeft, maar gezien de eerdere headliners van BKS (Arctic Monkeys, Radiohead, Arcade Fire, Franz Ferdinand, The Strokes en Sigur Rós o.a.) vind ik hen niet in het rijtje passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 7 minuten geleden zei Richarð.: Niet alleen de show van Caroline Polachek is de mooite waard om te zien, als je begrijpt wat ik bedoel. En Oscar and the Wolf vind ik enorm matig en totaal niet bijzonder. Snap de keuze voor hen als headliner dan ook totaal niet. Gok dat het feit dat ze Belgisch zijn er wel mee te maken heeft, maar gezien de eerdere headliners van BKS (Arctic Monkeys, Radiohead, Arcade Fire, Franz Ferdinand, The Strokes en Sigur Rós o.a.) vind ik hen niet in het rijtje passen. Dat had ik na een beetje Googlen inderdaad ook al in het snotje. Dat andere is denk ik een kwestie van smaak. Staan namelijk ook een aantal in jouw rijtje van eerdere headliners die mij dan weer niet pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 (bewerkt) Nou zondag dus ff bij BKS geweest. Nog nooit eerder geweest, maar wat een relaxed festival zeg. Zoveel rustiger dan vorig jaar op Primavera of de twee keren Woohah waar ik geweest ben. Publiek was ook erg chill, alleen lulde iets teveel door de concerten heen. Maar ik zou zeker nog wel eens terugkeren in de toekomst, mits er een leuke line-up is. Had wel wat issues bij de ingang, omdat mijn Ticketswap ticket het niet deed, moest ik alsnog 20 eur meer betalen dan ik eigenlijk van plan was (130 (!) euro voor 1 dag, vind ik echt erg veel, mja ik zou niet meer omkeren natuurlijk). Gelukkig heb ik wel al een refund van Ticketswap, ging ook heel relaxed en zonder problemen verder. Heb hele optredens van Sorry, Alvvays en The Mars Volta gezien. Sorry had wat geluidsproblemen maar was zeer prima, leuke mix tussen melancholische zang en onderwerpen en en toch opzwepende gitaarritmes. Alvvays was ijzersterk, hadden maar 45 min (echt heel weinig), maar gingen in extreem rap tempo door een hele hoop geweldige nummers heen. Man wat is Blue Rev toch een fenomenaal album, per keer luisteren realiseer ik me weer andere goede nummers die erop staan, die ik nog niet eerder door had. The Mars Volta was de grootste reden voor mij om te gaan en was echt fenomenaal. Dat was echt een van de beste optredens die ik ooit gezien heb. Nu zijn die composities überhaupt al ijzersterk in hun virtuososchap en dissonantie, maar live wisten ze ook nog eens de perfecte balans te vinden tussen segmenten perfect naspelen en toch heel veel improviseren. Ik werd heel vrolijk van dit optreden, ook al was het wederom erg kort (1 uur maar) Verder van veel artiesten nog wel een stukje gezien. Oumou Sangaré klonk van een afstandje erg goed, Kurt Vile leek net alsof die de hele set hetzelfde nummer aan het spelen was, had op wat psychedelischer werk van hem gehoopt. Klonk wel relaxed met dat hete weer overigens. Somebody's Child vond ik echt zo'n 13 in een dozijn 3FM bandje en ook Nation of Language kon ik niet zoveel mee. Tot slot dan Aphex Twin, maar daar hadden we met de heel de groep ook weinig trek in. Nog wel een kans gegeven, maar ben sowieso al niet de grootste elektronica fan. Nu heeft Aphex Twin op plaat genoeg goed spul staan, maar ik kan er heel weinig mee als het live is, daar is mijn begrip van elektronische muziek te min voor. Helemaal als je net van The Mars Volta af komt wat echt geweldig was. Na een minuutje of 20 zijn we naar huis gegaan, waren we lekker op tijd thuis nog. @Richarð. aan jouw Alvvays foto te zien stond ik niet ver van je af. Paar meter naar voren en paar meter naar rechts. Kon die linkse gitarist niet zien wegens die pilaar. Had een wit Super Monkey Ball shirt aan. 12 juni 2023 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2023 6 minuten geleden zei The Kerfts: @Richarð. aan jouw Alvvays foto te zien stond ik niet ver van je af. Paar meter naar voren en paar meter naar rechts. Kon die linkse gitarist niet zien wegens die pilaar. Had een wit Super Monkey Ball shirt aan. Ik had je waarschijnlijk wel herkend, maar heb geen Super Monkey Ball shirt gezien daar. Was er ook te druk voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 (bewerkt) Heb wel veel langer haar tegenwoordig Maar klopt, ik had jou sowieso ook wel herkend, maar niet gezien. 13 juni 2023 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Vanmiddag om 16:00 op de livestream van Pinkpop: Electric Callboy Dat is echt gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Doe maar even hier posten, want heb toch nog even de Gentse Feesten toegevoegd aan mijn zomerplannen. Zondag tm woensdag, dus ga op dinsdag sowieso Sophie Straat en De Staat meepakken. Wil ik beide heel erg graag zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juni 2023 Share Geplaatst 29 juni 2023 (bewerkt) Ik twijfel Edit kaarten zijn binnen 30 juni 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 juli 2023 Share Geplaatst 3 juli 2023 Enorm genoten zeg dit weekend op DTRH. Denk morgen even een samenvatting tikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 juli 2023 Share Geplaatst 4 juli 2023 Ik sta komend weekend weer lekker op Bospop. Zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 Festival Report by 007mark: Down The Rabbit Hole Op donderdag half dagje gewerkt, om beetje einde van de middag in de auto te stappen richting Beuningen. Ging overigens samen met mijn oude huisgenoot, en zijn vriend ging uiteindelijk ook nog mee, want die had deze week pas een kaartje kunnen regelen. Wel lekker de donderdagavondspits te pakken, dus duurde al met al wel eventjes voor we er waren. Denk rond half 7 geparkeerd en leerden direct dat we eigenlijk wel wat eerder hadden moeten gaan. Moesten namelijk echt wel even zoeken in de campingzones om beetje een goede plek te vinden. Lukte wel, beetje achterin, maar ook weinig andere festivalgangers die bij ons langs het paadje liepen. Ook wel weer lekker rustig hehe. Na het opzetten van de tenten stukje richting het festivalterrein gelopen. Was een klein deel afgezet waar je op soort groot terras wel al wat kon eten en drinken. Muziekje op de achtergrond, dus was dikke prima. Had idee dat er ook echt dingen te doen waren, maar dat viel tegen. Dus wel op een redelijk vroeg tijdstip naar bed gegaan, rond middernacht. In afwachting wat volgende dagen gingen brengen. Vrijdag Was warm 's ochtends, dus dat merk je al vrij vroeg als je in een tent ligt. Dus op tijd gaan douchen, aankleden en in de ochtend alvast een biertje pakken. Hadden besloten om op het terrein eerst even een rondje te lopen, om zo even alles te kunnen zien. Zijn we als eerste gestopt bij de Eden, waar een klein podium was (Bossa Nova). Hier een heel fijn operaoptreden gezien van Bernadeta Astari & Kanako Inoue, heel indrukwekkend. Was ook letterlijk de eerste muziek die er op DTRH gespeeld werd, dus waren er vroeg bij. Daarna eigenlijk heel rustig aan beetje rond gelopen, wat gegeten etc. tot het tijd was voor de opening van de Hottot (main stage) met Froukje. Al een aantal keer live gezien, en mijn oud huisgenoot is redelijk fan. Dus wisten wel beetje wat we moesten verwachten. Terrein stond ook volledig vol met mensen en Froukje leverde wel. Prima optreden, maar ook weer niet meer dan dat. Leuke opening in ieder geval. Daarna weg gegaan bij de Hottot, want Warhaus zat ik niet zo op te wachten. Daardoor belandden we uiteindelijk bij de Fuzzy lop voor Benny Sings. Volgens mij was dit best een chill en leuk optreden, maar staat mij eigenlijk ook niet zo heel veel meer van bij. Dus heeft dan ook weer niet zoveel indruk gemaakt. Ook zijn we hier wel op tijd weg gegaan, omdat ik zelf heel graag weer terug wilde naar de Hottot voor Jacob Banks. Wauw, dit was goed zeg. Waar sommige artiesten heel erg bezig zijn om de interactie met het publiek te zoeken, heeft hij dat niet nodig. Zijn stem draagt het optreden en daarmee vult hij de ruimte heel goed. Merkte dat ik bij het nummer Slow Up zelfs bijna emotioneel werd, zo goed en krachtig was het. Hiermee direct ook één van mijn hoogtepunten van DTRH. Daarna wat verschillende artiesten kort gezien. Bradley Zero in de Rex, prima DJ maar was mokerwarm daar. Om vervolgens kort te staan bij Agar Agar (niet ons ding) en Joey Bada$$ (prima show, maar man is beetje vol van zichzelf). Eigenlijk had ik ook al op het lijstje staan om naar Fred Again te gaan, en enigszins in de buurt van de stage te staan ook. Stelde zeker niet teleur, verre van zelfs. Ging goed los en hebben ons dus ook erg vermaakt bij zijn optreden. In de nacht nog een beetje gependeld tussen de Teddy Widder en Fuzzy Lop en rond uurtje of half 5 weer in de tent beland hehe. Zaterdag Regenachtige ochtend deze keer, wat direct betekent dat je langer kan uitslapen. Gezien het tijdstip dat ik erin lag, ook niet zo verkeerd denk ik zo. Lange broek vandaag wel helaas, maar mocht de pret niet drukken. Zorgde er wel voor dat we onze dag begonnen met Bnnyhunna Spiritual Jazz Jam in The Bizarre. Kwam ook nog een stukje spoken word voorbij tijdens deze keti koti, wat ook ging over de slavernij en gevolgen ervan. Denk al met al toch bijna een uur geweest, voor we richting Sticks gingen. Mijn reisgezelschap vond het niet zoveel, maar ik wel. Lang geleden bij zijn concert met Rico en Typhoon geweest in de Ziggo en vind deze man wel een legend. Lang ook niet opgetreden, dus fijn om hem terug te zien. Was ook echt heel tof, waarbij wel voor een groot deel nummers voorbij kwamen van zijn nieuwe album. Maar aan het einde nog 2 klassiekers met Spaanse Vlieg en Gekke Gerrit. Vervolgens de anderen weer opgezocht en richting Altin Gün gegaan, wat ik niet heel erg kende maar wel heel leuk vond. Wat overigens daarna niet te zeggen viel van Sticky Fingers. Muziek zelf nog wel prima, maar die zanger vond ik maar niets. Kon mij dus absoluut niet bekoren en hiermee één van de dieptepunten (niet de grootste, die komt nog). Ethal Cain en Selah Sue beide een klein stukje gezien, maar meer even langs gelopen. Ik had namelijk in mijn hoofd dat ik heel graag naar 070 Shake wilde. Staging was matig, want ze stond min of meer helemaal in het donker, en ook had ik het idee dat ze niet zo goed bij stem was (sommige dingen niet meezingen, veel autocue), maar toch vond ik het heel tof om bij te wonen. Blij dus dat ik hier wel bij was. Vervolgens had ik gemeet met een oud-collega en 2 van haar vriendinnen (die ik ook al kende). Sowieso leuke tijd mee gehad dit weekend, maar hier gingen ook wat medicijnlaatjes open (om het netjes te verwoorden). Onderwijl een enorm dikke show gezien van The Blaze, wat echt goed los ging. Nooit van hun gehoord, maar was enorm vet. Daarna door naar Burna Boy, waarbij ik voornamelijk teleurgesteld was dat Stromae vervangen was. Tijdens de show vond ik het alleen steeds leuker worden. Hij maakte er echt wat van, grote band erbij, dansers, en gewoon leuke interactie met iedereen die er stond. Hij was ook nog jarig, dus mooi feestje. Kende niks van zijn muziek, wat eigenlijk wel jammer was. Maar ga denk nog wel e.e.a. van hem terugluisteren. Daarna gingen de uurtjes snel in de Fuzzy Lop, waarbij Carista flink stond te beuken. Holy shit, wat een lekkere set stond ze te draaien en zo was het wederom weer snel half 5 toen ik de tent in kroop. Zondag Kort nachtje en vroeg eruit. Even bijkomen dus 's ochtends met een rosétje bij de wijnbar in de Eden. Daar vervolgens gaan zitten bij een instrumenteel optreden van The Zoo. Althans, geloof dat de drie muzikanten zich zo noemden. Toen door na een grappig idee van 2 gasten die plaatjes draaiden en onderwijl soort Kahoet quiz deden. Antwoorden waren dan in elke hoek van die ruimte haha. Wel gelachen, maar kort gebleven. Heb je ook wel weer snel gezien. Goed, dat denk ik de grootste topper van de dag, ongeveer toch wel gelijk met Jacob Banks: Naaz. Jaren geleden al eens op Sziget gezien, daarna is ze er lang uit geweest en nu speelde ze haar eerste grote show weer. En wauw, wauw, wauw niet normaal. Vooral Azadi kwam erg binnen en was ook inspirerend hoe ze vertelde waarom ze het nummer had geschreven. Werden ook nog verrast door een Frans/Arabische versie van L'enfer van Stromae en verder was ze gewoon heel erg goed. Qua stem, interactie, enthouasiasme etc. Vooraf niet eens persé verwacht, al wilde ik haar wel graag zien. Einde van de middag hebben we gespendeerd achterop de heuvel bij de Hottot met Sofi Tukker, die er wel een prima feestje van maakten. Misschien had het nog toffer geweest als je beetje vooraan had gestaan, maar op deze manier vond ik het ook prima. Daarna dus het grootste dieptepunt van dit weekend: Ben Howard. Hemeltjelief, die had er echt geen zin in volgens mij. Stem prima hoor, maar als je een CD had opgezet had ik het ook geloofd. Niet het idee dat er echt een artiest stond daar. Het is dat we lekker in het gras zaten en beetje aan het ouwehoeren, maar dit had van mij niet gehoeven op zo'n groot podium. Daarna heb ik King Princess gemist, omdat ik even wilde omkleden (werd weer fris) en eten, maar eenmaal terug was Paolo Nutini wel heel vet. Geweldige stem natuurlijk en pakte ons wel. Daarna de laatste restjes energie er nog uitgeperst in de Teddy Widder, maar rond een uur of half 2 zaten we er wel echt doorheen. Dus lekker richting de tent om maandagochtend weer terug te gaan. Overigens ook enorm gestoord aan mijn oud-huisgenoot die blijkbaar nog nooit een meerdaags festival had bezocht op deze manier en nog nooit had gekampeerd. Meneer de luxepoes vond dus bijvoorbeeld het tandenpoetsen met iedereen bij elkaar al kut (want geen privacy), de douches waar iedereen zich in het midden al naakt omkleedde ook, en weinig slaap kon hij al helemaal niet tegen. Dus die ging ook op zondagmiddag al richting huis (hij en zijn vriend hadden sws maandag niet vrij genomen lol). Gelukkig hadden we van zijn vriend wel de huisgenoot gemeet en haar vriendinnen, dus daar vooral op vrijdag ook leuk mee gehad. En dus mijn oud-collega en haar vriendinnen die heel gezellig waren. Dus al met al enorm vermaakt en goud weekendje beleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Zal ook even verslag van mijn konijnenhol doen. Wij vertrokken donderdag eind van de ochtend al zodat we een mooi plekje konden bemachtigen op de camping, dwz achter iedereen die extra geld had uitgegeven om niet zo vroeg te hoeven vertrekken. Glamping is steeds meer in trek op een festival blijkt wel. Een miniem deel van het festival terrein was al open voor pizza en ze deden eventjes alsof er een verrassingsoptreden kwam in de Rex, maar het werd een clipopname voor 2 saaie dj's. Dan vrijdag, vroeg wakker want dat is mijn ritme tegenwoordig. En dan vervolgens vrij lang wachten tot er een beetje muziek komt, de Bnnyhunna spiritual jazz jam telt niet echt, dat was maar leuk voor een kwartiertje. We hebben een stukje Froukje meegepakt, totdat we er genoeg van hadden. Veel van de nummers zijn toch weer hetzelfde trucje, bovendien stond ze een paar uur eerder ook al op een platte kar ergens. Na Froukje hebben we gewacht op Warhaus, het begin vond ik niet heel sterk omdat hij heel erg andere artiesten na leek te proberen doen (Nick Cave, Lou Reed) maar gedurende het optreden werd het beter en beter. Wel zijn we iets voor het einde weggegaan om weer eventjes terug op te laden op de camping. Eenmaal terug nog even het laatste nummer van Jacob Banks meegepakt, wat inderdaad goed klonk @007mark. Kort uitstapje naar Weval, waardoor ik Tramhaus helaas gemist heb, maar daarna stonden we bij The Whitest Boy Alive. Ik kende dit een klein beetje, maar wat was dit lekker. De mannen hadden er enorm zin in en dat straalde ook uit naar het publiek. Heerlijke funky muziek bij een ondergaand zonnetje. Op het eind nog Fred Again meegepakt, was een prima show maar niet heel erg mijn muziek. Al blijft Marea wel een lekker deuntje. Op zaterdag was het wat minder weer, maar uiteindelijk viel het allemaal ook wel weer mee. Wel viel het met bakken uit de hemel toen we bij Sticks stonden. Normaal ook niet echt mijn ding maar het was een tof optreden. Vaak vind ik het op een festival juist ook wel leuk om dit soort dingen die ik normaal niet luister mee te pakken. We gingen net iets eerder weg om op tijd bij het hoofdpodium te staan voor Altin Gün, een van de weinige dingen waar ik naar uitkeek. En terecht ook want het werd een heerlijk feestje van Turkse volksmuziek. Ik heb zelfs nog hun plaat gekocht. Na Altin Gün weer terug naar de Teddy om Spoon te aanschouwen. Dat was precies zoals hun albums meestal zijn, een oerdegelijk optreden. Fijn om dit een keer live gezien te hebben. Toen was het weer even tijd voor pauze en heb ik wel nog het laatste nummer van Selah Sue gehoord. Na even op het Idyllische veldje wat te eten en te dansen op de muziek daar gingen we door naar The Blaze. Vrienden van me wilden hier graag heen, maar ze waren niet de enigen. Wat was het hier druk zeg, uiteindelijk maar buiten de tent gaan staan om wat meer ademruimte te hebben. Na The Blaze de verkeerde keuze gemaakt om naar Burna Boy te gaan. Pfoe dit was echt niks voor mij. Een veel te gelikte show, met redelijk oninspirerende nummers. De man zelf was wel enthousiast dus dat is nog een pluspuntje, evenals dat er wel ook op instrumenten gespeeld werd en niet met een dj. De zondag interesseerde me niet zo heel veel meer, dus we konden lekker dingen bekijken om te ontdekken. We begonnen bij Gyedu-Blay Ambolley and his Sekondi band, dit was een heerlijk optreden van de mannen en vrouwen uit Ghana, West-Afrika. Dat laatste hebben ze wel zo'n 10x gezegd tijdens de show . Hierna even bij de Bossa Nova gaan kijken voor nog meer muziek uit Ghana, ditmaal van Florence Adouni. Ook dit was heerlijk om naar te luisteren, het scheelt sowieso al zoveel als je ziet dat de muzikanten er zin in hebben en met plezier staan te spelen. Na afloop stonden ze zelf hun platen te verkopen dus heb een singeltje gekocht van ze. Vervolgens gingen we door naar Ramkot. Het was wel leuk, maar het spatte er niet af zoals ik gehoopt had. Toen Sofi Tukker gezien op het hoofdpodium. Het was net het warmste moment van de dag denk ik, waardoor ik zowel de drukte als de muziek niet kon waarderen. Even terug naar de tent gegaan om te kijken of ik wat kon slapen. Hierdoor Sleaford Mods gemist, maar wel even de Tourfinish gekeken. Eenmaal terug op het terrein zijn we gaan kijken bij Bob Vylan. In tegenstelling tot zijn variant met de D, geen zanger maar een punkrapper. Was een tof concert om er weer in te komen voor de rest van de avond. Dat hield in dat we eerst zaten bij Phoenix, maar dat was zo goed dat we halverwege naar voren zijn gelopen. Daarna de drukte gemeden bij Paolo Nutini en achterin op een picnictafel gezeten. Hij wist me erg te verrassen met zijn show door een aantal nummers te verbouwen naar meer psychedelische rock en ook zelfs elektro. Mooie afsluiter dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Hahahaah die clipopname was cringe inderdaad op donderdag he @Erwin. Had ook idee dat die mensen vooraan betaald werden om helemaal los te gaan, zag er namelijk behoorlijk nep en ongemakkelijk uit. Leuk om te zien dat jij net weer andere dingen heb ervaren, en andere artiesten hebt bekeken. Mooi dat je ook naar je zin hebt gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 17 uur geleden zei 007mark: Meneer de luxepoes vond dus bijvoorbeeld het tandenpoetsen met iedereen bij elkaar al kut (want geen privacy), de douches waar iedereen zich in het midden al naakt omkleedde ook Dit zijn toch ook gewoon feiten? Ik heb DTRH even een jaartje overgeslagen, maar hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij. Goed om te horen dat jullie je prima vermaakt hebben op De Groene Heuvels! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 1 uur geleden zei Tim': Dit zijn toch ook gewoon feiten? Ik heb DTRH even een jaartje overgeslagen, maar hopelijk ben ik er volgend jaar weer bij. Goed om te horen dat jullie je prima vermaakt hebben op De Groene Heuvels! Haha gelukkig plaats je de knipoog erbij. Snapte zijn verwachtingen gewoon niet zo goed...alsof je in een hotel terecht komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 52 minuten geleden zei 007mark: Haha gelukkig plaats je de knipoog erbij. Snapte zijn verwachtingen gewoon niet zo goed...alsof je in een hotel terecht komt Precies dat. Het is ook kut, maar wat wil je anders op een festivalcamping? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Vanaf morgen is het weer zo ver en mogen we weer een weekendje op het grootste festival van Nederland doorbrengen. Weekendje Zwarte Cross is altijd weer zwaar, maar het altijd weer waard gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juli 2023 Share Geplaatst 19 juli 2023 Op 19-6-2023 om 21:16 zei 007mark: Doe maar even hier posten, want heb toch nog even de Gentse Feesten toegevoegd aan mijn zomerplannen. Zondag tm woensdag, dus ga op dinsdag sowieso Sophie Straat en De Staat meepakken. Wil ik beide heel erg graag zien. Flink gesloopt, maar wel hele gezellige tijd gehad. Optredens die ik hierboven noem waren ook echt top. Sophie eigenlijk veel beter live dan ik had gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Op 19-7-2023 om 13:37 zei bas huijsmans: Vanaf morgen is het weer zo ver en mogen we weer een weekendje op het grootste festival van Nederland doorbrengen. Weekendje Zwarte Cross is altijd weer zwaar, maar het altijd weer waard gelukkig Ho ho ho, die was vorige week al in Nijmegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 20 minuten geleden zei Tim': Ho ho ho, die was vorige week al in Nijmegen Hahah denk dat dat officieel niet als een festival geldt of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Hahah denk dat dat officieel niet als een festival geldt of wel? Geen idee, maar ik schep graag op dat hier het grootste festival is, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 Op 19-7-2023 om 19:08 zei 007mark: Flink gesloopt, maar wel hele gezellige tijd gehad. Optredens die ik hierboven noem waren ook echt top. Sophie eigenlijk veel beter live dan ik had gedacht. Sophie Straat laatst live gezien in Leuven. Best oké inderdaad, jammer dat het geluid daar niet top was. Bij haar me (in tegenstelling tot bij vele andere artiesten) ook niet geërgerd aan de maatschappelijke boodschap die ze tussendoor mee wilde geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 25 minuten geleden zei FlyD: Sophie Straat laatst live gezien in Leuven. Best oké inderdaad, jammer dat het geluid daar niet top was. Bij haar me (in tegenstelling tot bij vele andere artiesten) ook niet geërgerd aan de maatschappelijke boodschap die ze tussendoor mee wilde geven. Kreeg oprecht kippenvel en beetje zere ogen merkte ik voor het nummer 'Papa' toen ze begon over Sanda Dia. Maat van mij had exact hetzelfde. Zal bij die show ook wel impact gehad hebben, aangezien in Leuven was gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Op 29-6-2023 om 23:02 zei Djurovski: Ik twijfel Edit kaarten zijn binnen Staan wel goeie namen tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 1 uur geleden zei sennid: Staan wel goeie namen tussen Nog maar een week. Gaat wel vet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten