Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Wat bedoel je met massaler? Was vorig jaar rustiger, simpelweg omdat er minder mensen waren. Verder is het terrein en opzet altijd vrijwel hetzelfde gebleven, dus ervaar dat niet echt.

Hoeveel mensen zijn er dan vorig jaar t,o,v voorgaande jaren? Bedoel massaler dan Down The Rabbit Hole wat 22.000 man is, hoor dat lowlands 55-60.000 man is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel mensen zijn er dan vorig jaar t,o,v voorgaande jaren? Bedoel massaler dan Down The Rabbit Hole wat 22.000 man is, hoor dat lowlands 55-60.000 man is?

Klopt zoiets, alleen was het vorig jaar minder omdat het niet uitverkocht was. Zat ergens rond de 47000 geloof ik. Dit jaar ook nog niet uitverkocht. Bij de Alpha tent zal het af en toe erg druk zijn, maar vaak is het wel goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lowlands is toch al een jaartje of 20 massaal inderdaad?

Je hebt het goed te pakken Karel ;) :D Check Ry X ook ff, vond ik op BKS erg goed.

En Ronald Snijders is sowieso een held vanwege 'De Staat van Verwarring' :-D Meest geniale en ondergewaardeerde programma ooit op de Nederlandse TV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lowlands zit ik ook naar te kijken, alleen het overhalen van de groep lukt niet helaas.

Werchter was tof. Modder, parkeerboetes maar whatever. Hele groep artiesten die fantastisch waren. Genoten van Flume, PJ Harvey, Foals, Beck onder andere. Mooi weekje. Helaas weer achter de rug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend naar Bospop. Erg zin in, vooral de zondag. Kijk erg uit naar Walter Trout, Flogging Molly, Steve Vai en Santana. Maar DeWolff, The Waterboys, The Cranberries, Counting Crows en K's Choice zijn ook leuke bijkomstigheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lowlands is toch al een jaartje of 20 massaal inderdaad?

Je hebt het goed te pakken Karel ;) :D Check Ry X ook ff, vond ik op BKS erg goed.

En Ronald Snijders is sowieso een held vanwege 'De Staat van Verwarring' :-D Meest geniale en ondergewaardeerde programma ooit op de Nederlandse TV.

Haha ja inderdaad Niels, thnx :) Zou ik zeker doen! Ik zal t eens gaan checken en 'De Staat van Verwaring' ook, dankjewel.

Lowlands zit ik ook naar te kijken, alleen het overhalen van de groep lukt niet helaas.

Werchter was tof. Modder, parkeerboetes maar whatever. Hele groep artiesten die fantastisch waren. Genoten van Flume, PJ Harvey, Foals, Beck onder andere. Mooi weekje. Helaas weer achter de rug.

Je kan alleen gaan of met mij :) Mooi, klinkt goed!! Tof ook dat je Foals gezien hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; nog een reden om naar Lowlands te gaan; Neon Demon wordt er ook gedraaid.

Voor jouw zeker ja. Ik heb hem al 2x gezien en tegen die tijd misschien 3 keer al. Van wat ik hoor heb je op Lowlands weinig rust tijdens t filmkijken...Ik ga komende dagen als Wajong binnen heb ticketswap alvast verkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor jouw zeker ja. Ik heb hem al 2x gezien en tegen die tijd misschien 3 keer al. Van wat ik hoor heb je op Lowlands weinig rust tijdens t filmkijken...Ik ga komende dagen als Wajong binnen heb ticketswap alvast verkennen.

Was een reden voor jou, want ik ga daar sowieso niet naar de film :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, ben blij dat mijn ouders in Enschede wonen en we daar in een halfuurtje naartoe rijden. Altijd een hel joh die terugrit. Maar vandaag en gisteren echt bijgeslapen, heb denk ik maar tien uur geslapen. Geen gezond weekend voor mijn lichaam :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blokkenschema Lowlands bekend. Jammer dat er niet veel namen bij zijn gekomen. Alleen Gallowstreet, maar dat valt samen met Muse. Verder tot nu toe weinig dubbels ontdekt, enige echte dubbel is Disclosure en M83. Dat wordt dan M83 voor mij. Ook nog Hans Teeuwen en Børns. Verder hier en daar een kwartiertje, wat trouwens wel vaak Bravo/Alpha is, dus ook nog 10 minuten lopen. De zaterdag overdag zie ik nog weinig spannends.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier LCD Soundsystem/Thee Oh Sees, Muse/Bombay en De Likt/De Staat, maar de keuzes waren wel snel gemaakt. ;c [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION];

Thee Oh Sees zegt me niks, waarmee te vergelijken? Muse boven alles en De Staat hoef ik niet per se te zien. Al vaak genoeg gezien. Heb je verder nog aanraders voor de zaterdag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee Oh Sees zegt me niks, waarmee te vergelijken? Muse boven alles en De Staat hoef ik niet per se te zien. Al vaak genoeg gezien. Heb je verder nog aanraders voor de zaterdag?

Ty Segall, together PANGEA, FIDLAR, dat soort bandjes. En op zaterdag kijk ik zelf erg uit naar Whitney, hebben een van de betere albums gemaakt dit jaar. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites