Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Heb je toevallig nog mensen vodka gevoerd tijdens de laatste nacht? Of was je niet op Lowlands?

Verder ben ik zelf gewoon lekker van 14:00 - 4:30 aan het bier. Gemiddeld 1 per uur denk ik. Tja, dat tikt dan aardig aan... Verder hadden we nog per persoon 3 of 4 sixpackjes mee :D Die inderdaad ruilen voor koud bier.

Nee dit jaar was het pukkelpop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Autechre, Loop, Cloud Nothings, Perfume Genius, Dorian Concept Trio, Rodion G.A., Iceage, Parquet Courts, The Vaselines, Hauschka, Sleaford Mods, The Growlers, The Fresh & Onlys, White Lung, Hieroglyphic Being, Jozef van Wissem, Jameszoo (live) & Special Guests, Peter Walker, Mdou Moctar, TSU!, Wildbirds & Peacedrums, She Keeps Bees, PC Worship, DJ Fitz, Norberto Lobo, Fumaça Preta.

Nieuwe Le Guess Who namen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

chop

Richard, [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ea: welke band mág ik niet missen op Eurosonic?

Heb voor donderdag nu Samaris, The Black Cult en Hapyness ingevuld.

http://www.eurosonic-noorderslag.nl/nl/festival/timetable/eurosonic-thursday-15-january/

Do + VR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Richard, [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ea: welke band mág ik niet missen op Eurosonic?

http://www.eurosonic-noorderslag.nl/nl/festival/timetable/eurosonic-thursday-15-january/

Do + VR

Ik ken echt bijna niks. :D Zaterdag ben je er niet? Want dan kan ik Typhoon aanraden, maar voor de rest zie ik nauwelijks iets dat ik ken en wat ik ken kan ik niet echt aanraden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken ook echt maar vrij weinig. Dingen die ik wel de moeite waard zou vinden: Sóley (do 22.15), Rökkuró (vr 20.45), Oscar and the Wolf (vr 22.15), Ganz (vr 23.45, voor als je van Flume-achtige muziek houdt)

Mapei heb ik vorig jaar toevallig op pukkelpop gezien, was wel tof maar ook weer niet heel speciaal ofzo. Verder zou ik vooral wat ijslandse dingen checken, die zul je niet gauw weer kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar & The Wolf heb ik al eens gezien. Maar is wel leuk genoeg voor een tweede keer. Heb je direct wel zo'n beetje de bekendste band te pakken.

Samaris en Sólstafir (lijtk me ook wat voor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ) ga ik ook sowieso checken. Black Cult om Groningen te representen. Happyness ooit eens een singeltje van gekocht omdat ik er veel potentie in zag.

Jake Isaac voor opvulling.

Op vrijdag heb ik alleen nog Oscar en de wolf en Chef' Special..

Zaterdag ben ik er niet nee. Typhoon zou ik altijd heen gaan ja. Vrouger ook altijd naar Opgezwolle en Fakkelbrigade :agree:

bewerkt door Niels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=139]Niels[/MENTION];

- Soley: wel tof.

- Kiamos: Olafur Arnalds + nog iemand, aanradertje.

- Mammut: zou ik zelf heengaan, weet niet of je het wat vind.

- Falco Benz: lekker dansbaar. Catchy electronica, stond nog op BKS. Anders even Hat-tricks checken,

.

- Ibeyi; upcoming talent. Wel leuk om heen te gaan denk.

- Gengahr; zou ik zeker heen gaan. Gaan dit jaar wel populair worden, denk ik.

- Mourn; schijnt goed te zijn. Album staat hier op het too-listen lijstje, als 'ie uitkomt, want is nog niet uit.

- Lapsley; hoor/zie ik veel over. Net getekend bij groot label. Misschien interessant.

- Santa Fe; van Neerlands bodem. Geinige dreamy, garage rocky achtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Falco Benz is heel ver weg uit het centrum toch? Ga morgenavond ook naar Groningen, maar die eurosonic kaartjes zijn me te duur, maar voor die Magnetron labelavond kon je ook losse kaartjes halen. Alleen was te ver van een vriend zn kamer af. Cairo Liberation Front vind ik heel vet, valt onder het genre 'electro chaabi', dat is een soort electro met Arabische muziek gemixt, lees dit voor meer info: http://noisey.vice.com/nl/blog/de-nieuwe-mixtape-van-cairo-liberation-front-komt-van-de-straat Alleen het is geen bandje. Komt zowel in de subsonic als in het platformtheater zie ik net. Acid Arab komt daar ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Do + VR

Orange Skyline (17.00-17.30) - duidelijk geïnspireerd door the Libertines/Strokes/Oasis/Arctic Monkeys, fijne belofte uit Leeuwarden.

Soley (22.15-23.00) - Ijslandse zangeres met mooie liedjes, ga als mijn scriptie het toelaat haar vrijdagavond in Amsterdam zien.

Kiasmos (00.30-01.15) - Leverde een van de beste platen af van 2014, Olafur Arnalds die samen met een zanger uit Faroer een techno plaat hebben gemaakt.

Soak (21.25-22.10) - een van de grote beloftes voor 2015, qua zang erg vergelijkbaar met Daughter.

Mourn (22.50-23.35) - Net als Hinds/Dears uit Spanje, alleen hebben deze dames wel talent. Lekkere dwarse indierock sound, kijk alvast uit naar de plaat.

The Slow Show (22.15-23.00) - Zoals de bandnaam al doet vermoeden een the National kloon, maar een met potentie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oscar & The Wolf heb ik al eens gezien. Maar is wel leuk genoeg voor een tweede keer. Heb je direct wel zo'n beetje de bekendste band te pakken.

Samaris en Sólstafir (lijtk me ook wat voor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ) ga ik ook sowieso checken. Black Cult om Groningen te representen. Happyness ooit eens een singeltje van gekocht omdat ik er veel potentie in zag.

Jake Isaac voor opvulling.

Op vrijdag heb ik alleen nog Oscar en de wolf en Chef' Special..

Zaterdag ben ik er niet nee. Typhoon zou ik altijd heen gaan ja. Vrouger ook altijd naar Opgezwolle en Fakkelbrigade :agree:

Wat dacht je van Jett Rebek vanavond? Die is wel goed hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ben je allemaal geweest?

Orange Skyline, samaris, The Black Cult, Sólstafir,

Happyness (die waren echt slecht :D compleet valse noten, verkeerd drumritme, te laat met zang :cab: ), Isaac Delusion (beste band), Rökkurró, Oscar & the Wolf, Intertwine.

Muzikaal was het niet heel bijzonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites