Rossini' Geplaatst 9 juli 2014 Share Geplaatst 9 juli 2014 In ieder geval niet bij Pearl Jam, toen stond ik bij Oranje ;e George Ezra, Jack Johnson en The Black Keys vond ik erg gaaf. Stond ook bij Oranje. Lekkere sfeer wel voor ons, die spanning bij jullie :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Nieuwe namen voor Le Guess Who, oa Einstürzende Neubauten waren al bevestigd. Dr. John & the Nite Trippers, Bonnie "Prince" Billy, Ben Frost, tUnE-yArDs, Mac DeMarco, Trans Am, Dean Blunt, Tamikrest, Sharon Van Etten, Owen Pallett, Ought, Daniel Norgren, Son Lux, A Winged Victory For The Sullen, Full Ugly, Ela Stiles, Wreckless Eric, Amen Dunes, Helado Negro, Steve Gunn, Crows, King Gizzard & The Lizard Wizard, Torn Hawk, Paus, Thug Entrancer. Damn :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Ja geweldig weer, helft ken ik niet maar omdat het op Le Guess Who staat weet je gewoon dat het heel goed is. Alle vier de dagen zit er waarschijnlijk niet voor mij in, dus nog maar even afwachten op de verdelingen per dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Idd ja, acts die ik ken zijn ontzettend vet en zijn echt van die acts die je anders ook niet zo snel zult zien, en dan nog een hoop namen die je regelmatig voorbij ziet/hoort komen op het net en dan nog de heerlijke onbekende bandjes die zoals je zegt toch wel goed zijn :< Eens kijken of ik dit jaar niet ook kan gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 juli 2014 Share Geplaatst 17 juli 2014 Ga volgend jaar naar het Primavera Festival in Porto, moet wel mijn beste festivalervaring ooit gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 (bewerkt) Laatste namen van Lowlands bekend: XXYYXX Dark Sky X Ambassadors Sophie Hunee Ibibio Sound Machine Fred V & Grafix Larry Gus patten Hollie Cook Lenzman (feat. Dan Stezo) Maduk (feat. MC Mota) ReaZun Dekmantel Soundsystem Rico & A.R.T. Antal Cinnaman & Job Jobse Rooie Waas Jarreau Vandal Aangezien de prijs weer wat omhoog ging naar 200 euro had ik misschien verwacht dat Lowlands wel zou uitpakken dit jaar. Maar das niet echt het geval. Er lijkt wat meer dance te zijn, daar heb ik op zich niks tegen. Misschien dat ze nog iets uit de hoge hoed toveren, want inmiddels is er alweer een naam bekend gemaakt nadat de laatste acts bekend werden. Kan Kees van Hondt ook nog niet terugvinden. Aan de andere kant is er al wel genoeg waar ik sowieso wel wat van wil zien, met name veel B-namen: QOTSA Snoop Dogg (wel al in 2009 gezien) Skrillex Imagine Dragons Milky Chance Disclosure London Grammar Sam Smith Slhomho + Nederlandse/Belgische namen: Triggerfinger, Typhoon (al gezien), Jett Rebel, Kensington, Selah Sue, The Kik (al gezien) Kaiser Chiefs is er ook, maar boeit mij niet echt. iemand die nog aanraders heeft? Kan ik er alvast naar luisteren namelijk... 30 juli 2014 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Aangezien de prijs weer wat omhoog ging naar 200 euro had ik misschien verwacht dat Lowlands wel zou uitpakken dit jaar. Maar das niet echt het geval. Er lijkt wat meer dance te zijn, daar heb ik op zich niks tegen. Misschien dat ze nog iets uit de hoge hoed toveren, want inmiddels is er alweer een naam bekend gemaakt nadat de laatste acts bekend werden. Kan Kees van Hondt ook nog niet terugvinden. Aan de andere kant is er al wel genoeg waar ik sowieso wel wat van wil zien, met name veel B-namen: QOTSA Snoop Dogg (wel al in 2009 gezien) Skrillex Imagine Dragons Milky Chance Disclosure London Grammar Sam Smith Slhomho + Nederlandse/Belgische namen: Triggerfinger, Typhoon (al gezien), Jett Rebel, Kensington, Selah Sue, The Kik (al gezien) Kaiser Chiefs is er ook, maar boeit mij niet echt. iemand die nog aanraders heeft? Kan ik er alvast naar luisteren namelijk... Thomas Azier, Flume, Gesaffelstein, James Holden, John Wizards, Jungle, The National, Royal Blood, SOHN, Temples Larry Gus schijnt ook een goed feestje te zijn maar ken ik zelf niet echt. Je zal het vast niet allemaal leuk vinden, maar zitten vast dingen tussen die je zeker wel tof vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nieuw dieptepunt in de geschiedenis van Lowlands, staan misschien maar tien namen op die affiche die ik wel zou willen zien eventueel. Doen ze bij Pukkelpop toch weer veel beter dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nieuw dieptepunt in de geschiedenis van Lowlands, staan misschien maar tien namen op die affiche die ik wel zou willen zien eventueel. Doen ze bij Pukkelpop toch weer veel beter dit jaar. Lijkt wel alsof ze steeds meer de EDM kant opgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Lijkt wel alsof ze steeds meer de EDM kant opgaan. Ze groeien mee met hun publiek en dat komt steeds meer voor 't feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nieuw dieptepunt in de geschiedenis van Lowlands, staan misschien maar tien namen op die affiche die ik wel zou willen zien eventueel. Doen ze bij Pukkelpop toch weer veel beter dit jaar. Nog tips voor die line-up want daar ben ik te vinden dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nog tips voor die line-up want daar ben ik te vinden dit jaar Ik ben vooral ontzettend benieuwd naar het project rond de muziek van William Onyeabor door onder andere leden van Hot Chip en LCD Soundsystem, lijkt mij echt heel tof. De live show van James Holden is ook echt geweldig en zou ook wel naar John Talabot gaan. Portishead moet ook verschrikkelijk goed zijn live, maar weet niet of je hun vorig jaar al hebt gezien op BKS. Qua vrouwen Janaelle Monae en St. Vincent, voor 'echte' bands kom ik eigenlijk niet verder dan First Aid Kit en Real Estate bij deze line-up. Veel herhaling ook wel in de grote namen met weer QotSA, Kaiser Chiefs, Mando Diao en Blood Red Shoes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik ben vooral ontzettend benieuwd naar het project rond de muziek van William Onyeabor door onder andere leden van Hot Chip en LCD Soundsystem, lijkt mij echt heel tof. De live show van James Holden is ook echt geweldig en zou ook wel naar John Talabot gaan. Portishead moet ook verschrikkelijk goed zijn live, maar weet niet of je hun vorig jaar al hebt gezien op BKS. Qua vrouwen Janaelle Monae en St. Vincent, voor 'echte' bands kom ik eigenlijk niet verder dan First Aid Kit en Real Estate bij deze line-up. Veel herhaling ook wel in de grote namen met weer QotSA, Kaiser Chiefs, Mando Diao en Blood Red Shoes. Ik bedoelde eigenlijk de Pukkelpop line-up, maar goed de meeste die je noemt staan daar ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik bedoelde eigenlijk de Pukkelpop line-up, maar goed de meeste die je noemt staan daar ook. Vooral de dingen die in de Club en Castello staan vind ik erg goed, in het bijzonder Slowdive, die op Best Kept Secret tot nu toe mijn favoriete concert van 't jaar hebben gegeven. Spreekt ook voor Pukkelpop dat ze Outkast hebben en ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat ik Darkside deze zomer heb gemist en die staan dus ook op Pukkelpop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Darkside was op Dour heel vet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Thomas Azier, Flume, Gesaffelstein, James Holden, John Wizards, Jungle, The National, Royal Blood, SOHN, Temples Larry Gus schijnt ook een goed feestje te zijn maar ken ik zelf niet echt. Je zal het vast niet allemaal leuk vinden, maar zitten vast dingen tussen die je zeker wel tof vindt Zal ff wat proberen :thumb:. Gelukkig weinig dubbel gepland. Moet nog ff kiezen tussen Volbeat (ken ik nauwelijks) en the Kik (al gezien). Waarschijnlijk gaat Skrillex voor ten koste van Typhoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Waarschijnlijk gaat Skrillex voor ten koste van Typhoon. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMKristian Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik zou cashmere cat ook aanraden voor de mensen die naar lowlands gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 :cab: Hahaaha idd, ga je waarschijnlijk de beste liveshow op het festival skippen voor fucking Skrillex. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Morgen Dekmantel weekender : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Hahaaha idd, ga je waarschijnlijk de beste liveshow op het festival skippen voor fucking Skrillex. ;e;e Skrillex luisterde ik iets van 2 jaar geleden veel naar en is een iets grotere naam. Typhoon luisterde ik tijdens mijn jeugd veel naar en zijn nieuwe muziek schijnt wel aardig te zijn. Bovendien ben ik afhankelijk van 2 vrienden. Kan natuurlijk ook ff beide bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Skrillex luisterde ik iets van 2 jaar geleden veel naar en is een iets grotere naam. Typhoon luisterde ik tijdens mijn jeugd veel naar en zijn nieuwe muziek schijnt wel aardig te zijn. Bovendien ben ik afhankelijk van 2 vrienden. Kan natuurlijk ook ff beide bekijken. Grote namen zeggen niks. Geloof mij maar, ik heb Typhoon live gezien en die verbaasde me echt op zeer positieve wijze, volledige live-band erbij met jazz orchestraties maar alsnog gewoon nog keihard knallen op momenten. Wil je echt niet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Grote namen zeggen niks. Geloof mij maar, ik heb Typhoon live gezien en die verbaasde me echt op zeer positieve wijze, volledige live-band erbij met jazz orchestraties maar alsnog gewoon nog keihard knallen op momenten. Wil je echt niet missen. Typhoon kan je deze zomer bij wijze van spreken ook op iedere straathoek zien, dan zou ik op een festival waar je bijna 200 euro voor neertelt ook eerder voor de grote naam gaan als je twijfelt. Skrillex is ook totaal niet mijn ding, maar de show waarmee hij nu tourt schijnt wel erg gaaf te zijn als ik onder andere de review van the Guardian mag geloven. Ben sowieso niet zo'n fan van Nederlandse acts zien op onze grote festivals, genoeg kansen om die te zien gedurende het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Lowlands blokkenschema is echt nagenoeg perfect. Enige overlap zijn Chet Faker en The Acid en Gesaffelstein en Stromae op zaterdag. Met de laatste als moeilijkste keuze, maarja dan kies ik toch voor Gesaffelstein, gezien het feit dat James Holden daarvoor is en ik dan niet dat teringend naar de Alpha hoef te lopen. Op zondag is Portishead/Gui Boratto/Kees v Hondt. Maar dat wordt gewoon Gui Borratto en daarna nog heel even door naar Kees v Hondt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2014 Phosphorescent speelt nu op Lollapalooza. (d) Streampje hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten