iSimic Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Ga nu maar snel de aflevering kijken, kan niet wachten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Ja! Ik ben echt reuze benieuwd wie de nieuwe cast wordt. Ze hebben zwaar werk om Woody Harrelson, Matthew McConaughey en Michelle Monaghan op te volgen!! Vooral die eerste twee spelen uitstekend. Benieuwd naar E7 en 8 :) 6 was in ieder geval weer heel tof. En die openingstune, goddamn. Je zou alleen al bijna toernooi kunnen houden met OST's van HBO serie's ;c Wauw, zeg dat. Eerst maar een 7 en 8 zien, zo benieuwd hè. Wellicht voorbarig, maar tot nu toe is het bij het beste dat ik ooit gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Bestaat er echt geen kans dat dezelfde cast doorgaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Ben ook weer bij, alles is al gezegd gelukkig : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Bestaat er echt geen kans dat dezelfde cast doorgaat? Nope Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Ben benieuwd wat hier achter zit: [spoiler= ]Zie schilderij in de slaapkamer, en muurschilderingen in het gesticht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Wtf, was me echt totaal niet opgevallen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 +1 voor mn theorie (d) Iemand trouwens antwoord op m'n vraag in m'n eerste spoiler? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Heerlijke aflevering, al denk ik niet dat [tekst] Marty en/of Rust iets met de moorden te maken hebben. Denk dat het 'gewoon' neerkomt op (mensen om) die Billy Lee Tuttle.[/tekst] Heb trouwens een review geschreven voor deze aflevering, zie onderstaand in spoiler. [spoiler=Review]BETH :<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 :D Ik denk dat ook niet Petterson. [tekst]Ik denk echter wel dat ze meer op hun kerfstok hebben dan we tot nu toe weten..[/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Denk het zelf ook niet serieus hoor huhu. Zal inderdaad iets zijn wat je zegt in die tekstspoiler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Eerste ep gezien, vind het moeilijk om 10 te wachten voordat de volgende ep is gedownload. :D Heb ze maar allemaal in de download gegooid nu, hoef ik iig niet meer te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Eerste ep gezien, vind het moeilijk om 10 te wachten voordat de volgende ep is gedownload. :D Heb ze maar allemaal in de download gegooid nu, hoef ik iig niet meer te wachten. En? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Serietje hoor, pffooe. De eerste 3 nu gezien, de sfeer is echt grandioos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 En? _O_ Are you kidding me? :D Ge-wel-dig. _O_ Weet niet waar te beginnen, alles klopt gewoon aan deze serie. Niets waarvan ik kan zeggen, dit had beter gekund. Heb zojuist ep 4 afgekeken, wat een heerlijke finale. :< Gooi straks in de nacht 5 & 6 ertegenaan en moet dan ff wachten op 7. :( Je wordt er toch droevig van dat je slechts 8 afleveringen kunt genieten van deze helden, maar goed, eerst nog ff genieten van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Alle briljante dingen duren veel te kort ;c maja liever 8 geniale eps dan 20 aardige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Omg ik ben zo jaloers, je bent pas bij 4? Dan moet je de twee beste nog krijgen :<:<;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 26 februari 2014 Share Geplaatst 26 februari 2014 Huhu, dit belooft een awesome nacht te worden dan. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Episode 1 gezien :< Instant hooked, heerlijk gevoel in de serie. Hoorde wel dat het maar 1 seizoen gaat worden van 8 afleveringen? Na 1 aflevering zou ik dat heel jammer vinden, maar kan niet zeggen of dat na afl. 8 hetzelfde is. Morgen episode 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Episode 1 gezien :< Instant hooked, heerlijk gevoel in de serie. Hoorde wel dat het maar 1 seizoen gaat worden van 8 afleveringen? Na 1 aflevering zou ik dat heel jammer vinden, maar kan niet zeggen of dat na afl. 8 hetzelfde is. Morgen episode 2. Goed dat je bent gaan kijken Mich :D Echt bij het beste ooit dit. (stiekem beter dan wat je ooit gezien hebt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2014 Share Geplaatst 27 februari 2014 Hier idem ook aflevering 1 gezien, zeer interessant begin. De karakter van Matthew McConaughey is misschien wat apart maar vind hem wel gaaf. Moet nog wel een beetje wennen dat accent van die gasten haha. Maar smaakt naar meer, ook deze dagen beginnen aan de volgende afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Gister epi 4 gezien. Wát een serie. Ongelofelijk. Wat een spanning. Heerlijke laatste scene. Zou het heel jammer vinden mocht de cast veranderd worden, ben benieuwd of ik het dan nog steeds goed vind. Maar is dat al zeker dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Gister epi 4 gezien. Wát een serie. Ongelofelijk. Wat een spanning. Heerlijke laatste scene. Zou het heel jammer vinden mocht de cast veranderd worden, ben benieuwd of ik het dan nog steeds goed vind. Maar is dat al zeker dan? Zoals al meerdere malen gezegd al, ja dat is zeker ;) Ze doen 8 episodes, thats it. Daarna hele nieuwe cast. Er wordt door de maker gehint naar female detectives voor seizoen 2... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 februari 2014 Share Geplaatst 28 februari 2014 Heeft juist wel z'n charmes, één seizoen en dan helemaal opnieuw met andere acteurs. Ik ga nu ep6 kijken : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 maart 2014 Share Geplaatst 2 maart 2014 Bijna maandag :< Zelden (nooit?) zo uitgekeken naar een nieuwe aflevering van een serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten