Maurice' Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) Vandaag waren de eerste twee afleveringen. Ik ben fan. 7 januari 2014 bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2014 (bewerkt) Vandaag waren de eerste twee afleveringen. Ik ben fan. 7 januari 2014 bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Eerste 10 eps heb ik al gezien, nu is winter break. Goeie serie idd. Heerlijk acteur die James Spader. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Ben na een aflevering of zes gestopt met kijken, teveel case of the week totdat moment en vind het verhaal ook niet bijster sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Vanavond ook gekeken, heerlijke afleveringen. Ook wel een goed vethaal eigenlijk, elke maandagavond neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 januari 2014 Share Geplaatst 6 januari 2014 Houd totaal niet van series, maar deze leek me erg boeiend. Misschien eens een keer volgen als ik tijd en zin heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Eerste seizoen gedownload, nu bezig met de 2e aflevering. Interessant gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Zo in een rush de eerste 10 afleveringen gezien, toffe serie. Personage van Red is een vette! Aantal dingen zijn wel vrij standaard in Amerikaanse series maar vermaak me meer dan prima. Kijk uit naar de volgende afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Had de eerste 2 gezien op RTL4. James Spader _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Zo in een rush de eerste 10 afleveringen gezien, toffe serie. Personage van Red is een vette! Aantal dingen zijn wel vrij standaard in Amerikaanse series maar vermaak me meer dan prima. Kijk uit naar de volgende afleveringen! Ik heb de eerste aflevering gezien waar die hoofdactrice op een te ver gezochte manier achter het plot kwam. Is het altijd een beetje vergezocht of blijft het redelijk realistisch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Ik heb de eerste aflevering gezien waar die hoofdactrice op een te ver gezochte manier achter het plot kwam. Is het altijd een beetje vergezocht of blijft het redelijk realistisch? Ik weet niet waar je op doeld, maar dat echt heel erg onrealistische komt me niet zozeer bekend voor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Eerste twee afleveringen waren leuk, daarna beetje veel hetzelfde. Althans tot nu toe, zit bij aflevering 5. Toch even seizoen af kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Seizoen 1 aan het binnenhalen, vanavond eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 Superserie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 12 januari 2014 Share Geplaatst 12 januari 2014 The Blacklist Einde seizoen word het weer beter. Conclusie seizoen 1. Prima serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Episode 11 is ook weer erg nice, Red wordt steeds een vettere personage! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Toffe serie dit, blijf ik zeker volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Lovin it :< _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Ben nu bij aflevering 16 [spoiler=Spoiler]Ben echt benieuwd welke kant het met die Tom opgaat. Zei aan het eind van de laatste aflevering dat Liz Keen niet enkel zijn vrouw is/was maar ook zijn target Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Wat de fack man. Niemand post hier voor 3 maanden, ik zocht het topic paar uur geleden op om te posten, maar toch eerst 1x15 gekeken. Kon het topic niet meer vinden omdat die gebump was ;c EPIC. Echt leuke serie, Spader is echt een baas. Dacht dat deze serie vorig jaar al was uitgezonden dus dat 1x15 de finale was, maar gelukkig nog lang niet _O_ Hier promo 1x16 http://www.youtube.com/watch?v=65qsHGSymmw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Komen 22 afleveringen en seizoen 2 ligt ook al vast _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 (bewerkt) Aflevering 14 en 15 gezien, waar ik eerst dacht dat het losstaande verhalen waren, zie ik nu steeds meer een verhaallijn. Blijft een toffe serie en Red blijft een baas _O_ En Tom is trouwens ook een zeer 'interessant' karakter aan het worden. 10 maart 2014 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Toffe aflevering hoor :< Tom _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Oef ik kijk dit samen met mn vriendin, maar die kan alleen met subtitles :cab: geduldddd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Oef ik kijk dit samen met mn vriendin, maar die kan alleen met subtitles :cab: geduldddd Ook geen Engelse subs? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten