Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Blacklist

Maurice'

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo in een rush de eerste 10 afleveringen gezien, toffe serie. Personage van Red is een vette! Aantal dingen zijn wel vrij standaard in Amerikaanse series maar vermaak me meer dan prima. Kijk uit naar de volgende afleveringen!

Ik heb de eerste aflevering gezien waar die hoofdactrice op een te ver gezochte manier achter het plot kwam. Is het altijd een beetje vergezocht of blijft het redelijk realistisch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de fack man. Niemand post hier voor 3 maanden, ik zocht het topic paar uur geleden op om te posten, maar toch eerst 1x15 gekeken. Kon het topic niet meer vinden omdat die gebump was ;c

EPIC. Echt leuke serie, Spader is echt een baas. Dacht dat deze serie vorig jaar al was uitgezonden dus dat 1x15 de finale was, maar gelukkig nog lang niet _O_ Hier promo 1x16

http://www.youtube.com/watch?v=65qsHGSymmw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering 14 en 15 gezien, waar ik eerst dacht dat het losstaande verhalen waren, zie ik nu steeds meer een verhaallijn. Blijft een toffe serie en Red blijft een baas _O_ En Tom is trouwens ook een zeer 'interessant' karakter aan het worden.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites