007mark Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Die heeft de schijn tegen, hij zit in de verkeerde ploeg, met de verkeerde mensen en levert net wat te goede prestaties in iets teveel koersen. Het valt me nog mee dat hij de Vuelta niet rijdt ;) Ik schaar Froome bij de Giant-kliek, ik geloof wel dat hij clean is (en was) Froome in 2013: Eindklassment Ronde van Oman + 1 etappe 2e in eindklassement Tirreno Adriatico + 1 etappe Eindklassment Criterium International + 1 etappe Eindklassment Ronde van Romandie + 1 etappe Eindklassment Dauphiné + 1 etappe Eindklassment Tour de France + 3 etappes Bijna overal waar hij reed daar won ie.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Froome in 2013: Eindklassment Ronde van Oman + 1 etappe 2e in eindklassement Tirreno Adriatico + 1 etappe Eindklassment Criterium International + 1 etappe Eindklassment Ronde van Romandie + 1 etappe Eindklassment Dauphiné + 1 etappe Eindklassment Tour de France + 3 etappes Bijna overal waar hij reed daar won ie.... Wat een klasbak hè? Maar even serieus, hij heeft dus vanaf maart (Tirreno) tot juli (Tour) een goede vorm gehad. Ik heb even gekeken en in de Dauphine won hij inderdaad de rit, maar Contador werd 2e. Contador liet de tijdrit ook lopen, want hij staat niet bij de beste tien en liep daar dus een serieuze achterstand op. In de Tirreno deden Nibali en Contador ook mee en die versloegen hem in etappes/klassement. Dus echt heel spectaculair is het niet. Majka rijdt de Giro, de Tour en vervolgens nog wat meerdaagse wedstrijden en overal goed/bovengemiddeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wat een klasbak hè? Maar even serieus, hij heeft dus vanaf maart (Tirreno) tot juli (Tour) een goede vorm gehad. Ik heb even gekeken en in de Dauphine won hij inderdaad de rit, maar Contador werd 2e. Contador liet de tijdrit ook lopen, want hij staat niet bij de beste tien en liep daar dus een serieuze achterstand op. In de Tirreno deden Nibali en Contador ook mee en die versloegen hem in etappes/klassement. Dus echt heel spectaculair is het niet. Majka rijdt de Giro, de Tour en vervolgens nog wat meerdaagse wedstrijden en overal goed/bovengemiddeld. Ronde van Oman is begin Februari. Tussen de Giro en de Tour heeft Majka niks gereden, behalve het Pools kampioenschap. Oh en trouwens, na de Tour reed hij enkel de Ronde van Polen. Nu in de USA Pro Challenge was hij gister helemaal niet goed en werd hij slechts 13e. Ik moet zeggen dat ik ook verrast ben door Majka dit jaar, maar om er nou meteen beschuldigingen aan vast te hangen gaat me wat ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ronde van Oman is begin Februari Kom op, da's een veredeld sprinters paradijs, met 1 of 2 etappes voor de klassementsmannen. Contador werd 2e, Evans 3e, op een halve minuutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Kom op, da's een veredeld sprinters paradijs, met 1 of 2 etappes voor de klassementsmannen. Contador werd 2e, Evans 3e, op een halve minuutje. Valt me gewoon op dat je bij Froome alles 'goed praat' en bij Majka alles onder een vergrootglas bekijkt. Je meet met 2 maten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Laten we hier maar verdergaan over wedstrijdnieuws, als jullie deze discussie willen voortzetten: http://forum.manutd.nl/showthread.php?51670-Doping-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Startlijst voor Tour de l'Avenir, die over drie dagen begint. Het kan zijn dat er nog enkele, kleine foutjes in de startlijst zitten, dus tot die tijd zal ik nog even wachten met het aankruisen van favorieten en/of outsiders, het lijkt me namelijk sterk dat Portugal zonder Ruben Guerreiro verschijnt. Hoewel de eindwinnaar wat mij betreft al vast staat, zie post #839. Die ploeg is in de breedte nog veel sterker dan dat zooitje van 472 elk jaar stuurde (muv Quintana). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dit moet Latour natuurlijk winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dit moet Latour natuurlijk winnen. Voordat Vervaeke begin juli prof werd bij Lotto, legde hij Latour er in elke koers van betekenis keihard op. Savouie, l'Isard. Minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Voordat Vervaeke begin juli prof werd bij Lotto, legde hij Latour er in elke koers van betekenis keihard op. Savouie, l'Isard. Minuten. Interesseert me niet, het gaat om de naam. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Lopez ftw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 http://www.slipstreamsports.com/2014/08/20/press-release-slipstream-sports-and-cannondale-to-join-forces-in-2015/ Zoals verwacht de fusie van Garmin en Cannondale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Koers [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; (h) Aanval Acevedo - Jaramillo :love: Bergop finish, nog 5 km. http://tourtracker.usaprocyclingchallenge.com/ 20 augustus 2014 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Teejay pakt Majka op knappe wijze, ging op 1km, Majka in zijn wiel en die kwam er gewoon niet meer overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Sterk hoor. Was ook wel een koers voor Gesink geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Koers [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; (h) Aanval Acevedo - Jaramillo :love: Bergop finish, nog 5 km. http://tourtracker.usaprocyclingchallenge.com/ Sorry man, heb alles gemist, had goedkope wijnavond :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; (h) 3x raden wie er in de aanval is :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) DER JENS Ben er weer bij vandaag :< Interessante kopgroep trouwens, Jens, Zepuntke, Skujins, die Summerhill zit er maar weer eens bij, de Nederlander Verschoor voor dat diabetes-team. Hohoho Voigt, wat mooi weer zeg 21 augustus 2014 bewerkt door Wokulski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ik schakel ook eens in, nog niet eerder tijd voor gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Bidden voor Opa :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Jens tegen de machine. Cannondale, Garmin en UnitedHealthcare op kop. 2 minuut 50, 30 km. Impossible is nothing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ik vond het al raar met de kilometers net maar ze hadden het dus verkeerd aangegeven even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 (bewerkt) Ja ik zat ook al te kijken idd. Minuut en twintig nu, aub Jens ga door Dit gaat op seconden aankomen. Hart in m'n keel. Houd je het nog [MENTION=33]Pieter[/MENTION];? 21 augustus 2014 bewerkt door Wokulski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Ben voor het eerst blij met Frank Schleck :D Komaannnnn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 augustus 2014 Share Geplaatst 21 augustus 2014 Gaat m niet worden vrees ik :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten