Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Die heeft de schijn tegen, hij zit in de verkeerde ploeg, met de verkeerde mensen en levert net wat te goede prestaties in iets teveel koersen. Het valt me nog mee dat hij de Vuelta niet rijdt ;)

Ik schaar Froome bij de Giant-kliek, ik geloof wel dat hij clean is (en was)

Froome in 2013:

Eindklassment Ronde van Oman + 1 etappe

2e in eindklassement Tirreno Adriatico + 1 etappe

Eindklassment Criterium International + 1 etappe

Eindklassment Ronde van Romandie + 1 etappe

Eindklassment Dauphiné + 1 etappe

Eindklassment Tour de France + 3 etappes

Bijna overal waar hij reed daar won ie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Froome in 2013:

Eindklassment Ronde van Oman + 1 etappe

2e in eindklassement Tirreno Adriatico + 1 etappe

Eindklassment Criterium International + 1 etappe

Eindklassment Ronde van Romandie + 1 etappe

Eindklassment Dauphiné + 1 etappe

Eindklassment Tour de France + 3 etappes

Bijna overal waar hij reed daar won ie....

Wat een klasbak hè?

Maar even serieus, hij heeft dus vanaf maart (Tirreno) tot juli (Tour) een goede vorm gehad.

Ik heb even gekeken en in de Dauphine won hij inderdaad de rit, maar Contador werd 2e. Contador liet de tijdrit ook lopen, want hij staat niet bij de beste tien en liep daar dus een serieuze achterstand op. In de Tirreno deden Nibali en Contador ook mee en die versloegen hem in etappes/klassement.

Dus echt heel spectaculair is het niet.

Majka rijdt de Giro, de Tour en vervolgens nog wat meerdaagse wedstrijden en overal goed/bovengemiddeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een klasbak hè?

Maar even serieus, hij heeft dus vanaf maart (Tirreno) tot juli (Tour) een goede vorm gehad.

Ik heb even gekeken en in de Dauphine won hij inderdaad de rit, maar Contador werd 2e. Contador liet de tijdrit ook lopen, want hij staat niet bij de beste tien en liep daar dus een serieuze achterstand op. In de Tirreno deden Nibali en Contador ook mee en die versloegen hem in etappes/klassement.

Dus echt heel spectaculair is het niet.

Majka rijdt de Giro, de Tour en vervolgens nog wat meerdaagse wedstrijden en overal goed/bovengemiddeld.

Ronde van Oman is begin Februari.

Tussen de Giro en de Tour heeft Majka niks gereden, behalve het Pools kampioenschap. Oh en trouwens, na de Tour reed hij enkel de Ronde van Polen. Nu in de USA Pro Challenge was hij gister helemaal niet goed en werd hij slechts 13e. Ik moet zeggen dat ik ook verrast ben door Majka dit jaar, maar om er nou meteen beschuldigingen aan vast te hangen gaat me wat ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op, da's een veredeld sprinters paradijs, met 1 of 2 etappes voor de klassementsmannen. Contador werd 2e, Evans 3e, op een halve minuutje.

Valt me gewoon op dat je bij Froome alles 'goed praat' en bij Majka alles onder een vergrootglas bekijkt. Je meet met 2 maten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aJspgH1.png

Startlijst voor Tour de l'Avenir, die over drie dagen begint. Het kan zijn dat er nog enkele, kleine foutjes in de startlijst zitten, dus tot die tijd zal ik nog even wachten met het aankruisen van favorieten en/of outsiders, het lijkt me namelijk sterk dat Portugal zonder Ruben Guerreiro verschijnt. Hoewel de eindwinnaar wat mij betreft al vast staat, zie post #839. Die ploeg is in de breedte nog veel sterker dan dat zooitje van 472 elk jaar stuurde (muv Quintana).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DER JENS

Ben er weer bij vandaag :<

Interessante kopgroep trouwens, Jens, Zepuntke, Skujins, die Summerhill zit er maar weer eens bij, de Nederlander Verschoor voor dat diabetes-team.

Hohoho Voigt, wat mooi weer zeg

bewerkt door Wokulski
Link naar opmerking
Deel via andere websites