Erwin. Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Ik zit jammergenoeg in die lelijke stad verderop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Dacht dat ZLM-tour eendaagse wedstrijd was.. vroeger toch zeker? Altijd start en finish in Goes dacht ik.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Dacht dat ZLM-tour eendaagse wedstrijd was.. vroeger toch zeker? Altijd start en finish in Goes dacht ik.. ZLM Toer is de voortzetting van de Elektrotoer. Is van oorsprong een Schijndelse meerdaagse wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Is 't goed als ik je CMT aanpas naar Wikipedia? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Wat is CMT? En hoewel het inderdaad in wikipediastijl is getypt heb ik het niet opgezocht ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Waar nu Manager staat bij u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Dacht dat ZLM-tour eendaagse wedstrijd was.. vroeger toch zeker? Altijd start en finish in Goes dacht ik.. Klopt. http://nl.wikipedia.org/wiki/ZLM_Tour En ik wil mijn CMT graag behouden. :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Theo Bos verslaat even Cav en Greipel. Knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Prachtig. Qua topsnelheid is hij denk ik de snelste van allemaal. Alleen het moet wel allemaal goed gaan voor hem wil hij renderen. En dat is in een sprint niet vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Kittel reed er ook toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Lekkere sprint. Was erbij. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Lekkere sprint. Was erbij. ;c Gaat hard he huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Gaat hard he huhu Ja, maar dat wist ik al n.a.v. de sprint van de Ronde van Nederland 12 jaar geleden in Tilburg (http://www.cyclingfever.com/stage.html?editie_idd=MTQyODc=&etappe_idd=MTE2NzM=.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Blanco gaat wel lekker. Boom wint ZLM toer. Martens eindigt 2e in laatste etappe SKODA Tour en wint die daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Wacht maar tot de Tour begint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Volgens de persman van Radioshack is terwijl winnaar Paul Martens (Blanco) bij de dopingcontrole is, zijn fiets gestolen... ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juni 2013 Share Geplaatst 17 juni 2013 Wacht maar tot de Tour begint. Ja inderdaad. Hoop dat het dit jaar toch anders zal gaan en ze niet voor het klassement gaan rijden. ;e Wat kansloos weer zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Dyachenko Kazaks kampioen en Taaramäe Ests kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Die eerste staat genoteerd. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Santaromita die van Italie, voor Scarponi en Rebellin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Uitzending morgen meteen vanaf 13:10 (als Studio Sport begint)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 Ik neem aan veel rouleren met andere sporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 De Italiaanse kampioenstrui gaan we dus ook nergens meer zien :P Vond ik de winnaar van vorig jaar nog toffer, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 BMC zit ie toch. Bij de aankondiging zeiden ze wel dat de uitzending vanaf 13.10 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 De Italiaanse kampioenstrui gaan we dus ook nergens meer zien :P Vond ik de winnaar van vorig jaar nog toffer, Vooral grappig dat een outsider wint. Verder gewoon een WT-renner. BMC zit ie toch. Bij de aankondiging zeiden ze wel dat de uitzending vanaf 13.10 was. Na ja, verwacht gewoon veel onderbrekingen door andere sporten en het journaal. Dat is namelijk elke keer bij AGR/NK op de NOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten