Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk de wedstrijd pas vanochtend gezien, maar durf nu wel te zeggen dat deze Denver D de beste is die ik ooit heb zien spelen. Zijn gewoon zo goed dat het niet eens uitmaakt dat je post-season Peyton Manning als QB hebt staan, want was die jongen weer verschrikkelijk slecht. Wel zonde dat de refs die catch van Cotchery niet goed hadden gezien, je krijgt een hele andere wedstrijd zonder de eerste Denver touchdown.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanacht met 6 vrienden zitten kijken, wel een erge matige wedstrijd vergeleken met het seizoen. Maar had ook niets anders verwacht met zulke defenses. Helaas had ik Cam Newton toch wel wat hoger ingeschat, maar het zou de druk geweest kunnen zijn. Gun het Peyton ook nog wel hoor, Eli zag er niet echt vrolijk uit toen ze hem filmde aan het einde van de wedstrijd.

Wel mooi om te zien dat opeens het halve forum aan het kijken is. :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12669728_968460179902631_1079822323186699367_n.jpg?oh=b8b582632d10c05f13224551662320c8&oe=576E4FAA

Kwam dit op fb tegen ;e Wat een vergelijking. Amerikaanse sport vergelijken met een wereldsport, ik denk dat er meer Amerikanen kijken naar de Superbowl dan naar de finale van het WK.

Amerikanen na winnaar Superbowl: 'Denver Broncos are World Champions' Denver Broncos website: 'Denver Celebrates with Broncos World Championship Parade'

Link naar opmerking
Deel via andere websites